Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] Swap na 4,2TDI  
Autor Wiadomość
Skarpel92 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-20, 21:26   [D3 03 4.0TDI ] Swap na 4,2TDI

Witam. Posiadam Audi A8 D3 2003 rok z silnikiem 4.0 TDi.Mam pytanie czy włożę do tej budy silnik od modelu nowszego czyli 4.2 TDi. Jest to możliwe ?. Jak to wyglada? Czy robił ktoś już tak ?
Pozdrawiam Damian
 
 
casanovak 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-21, 00:07   

Wszystko sie da ;-) ...Pytanie tylko po co i dlaczego tak drogo ;-) ...komputer, silnik, ew skrzynia....po co??? Bardzo duze koszty..
Jesli tak bardzo zalezy co na 4,2tdi to sprzedaj to co masz dorzuc troche i kup 4,2tdi:) Podejrzewam ze wyjdzie duzzzzoooo taniej:) Pozdrawiam i zycze wesolych swiat ;-)
_________________
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
 
 
dljm 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 51
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-21, 11:39   

nie zgodzę się z przedmówcą, swap silnika 4.0 na 4.2 wychodzi niewiele drożej niż wymiana rozrządu w 4.0
ja osobiście właśnie się spotkałem w tym problemem i już na mnie czeka 4.2 z małym przebiegiem
_________________
zmiany:
- ACC
- siedzenia x4 elektryka,przewietrzane,masaż
- climatronik 4 strefy
- kontrola ciśnienia w oponach
- reflektory W12 diody + doświetlanie zakrętów
- lampy tył 2009
- telefon bluetooth
- parktronic graficzny
- zmieniarka MP3
- AMI
- elektryczna klapa tylna
- dociągi drzwi
- czujnik deszczu
- uchwyt na parasol
 
 
denton 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: Kraków/NL
Wysłany: 2011-08-18, 18:07   

Moglbys kolego cos blizej na temat tego swapa napisac tzn jakies szczegoly co do kosztow i gdzie to robisz?
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-08-18, 21:24   

no w sumie to nie wiem czy tak taniej... skrzynia jest inna(inne oznaczenie) i może nie wytrzymać więkrzej mocy bo moment jest taki sam, w układzie wydechowym dochodzą filtry cząstek stałych, osprzęt jest podobny i raczej podejdzie (turbinki te same, alternator...)ale nowy sterownik silnika (a nawet dwa) to już generuje naprawde spore koszta...
jest do zrobienia ale za mniej więcej 1/2 ceny auta... :(
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
denton 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: Kraków/NL
Wysłany: 2011-08-19, 11:43   

Przyznam ze szukalem w necie cos na ten temat ale nie znalazlem zadnych konkretow.Moze ktos ma jakies doswiadczenia lub informacje?
 
 
lukasz_158 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: d3
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 1
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-06-21, 12:36   

Witam wszystkich. Sorki że odkopuje ten temat ale chciałbym wiedzieć czy jeśli zmienię silnik z 4.0 tdi na 4.2 tdi to czy skrzynia wytrzyma, mam zamiar także wirusa wkleić wiec będzie lekko ponad 380 koni.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-21, 13:43   

lukasz_158,

Zapraszam do działu przywitań



Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań


http://www.a8team.pl/topics2/22.htm
13. Przed napisaniem pierwszego posta przedstaw się nam, swoje auto i przywitaj w odpowiednim dziale.



Pozdrawiam ernesto.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Patryk1990 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 49
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 2014-07-09, 22:04   patryk

Lby sobie pozmieniajcie nie silniki
A8 nie do zrobienia
wsadzaj 4.0 orginal
napraw tylko roRzad
i w droge
nigdzie nie znajdziecie schematow sterownikow
A druga sprawa po zmianie rozrzadu bedzie taki jak w 4.2
poliftowy
4.0 4.2 wszystko inne nie tylko silnik
Skrzynie
dyfer
polowa dolotu bo 4.0 turbo z przodu
4.2 z tylu
i najgorsze to kable
 
 
MaciejMW 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Sopot
Wysłany: 2014-07-28, 03:22   

Cześć swap z 4.0 na 4.2 jest możliwy ale tak jak pisze Patryk-

silnik
sterownik
skrzynia
chyba poduszki silnika
wał
most
półośki
wiązka

Roboty dużo, koszta dosyć wysokie- sam silnik to około 10tyś pln. Reszta gratów i robocizna- kolejne 10-12tyś. Temat do ogarnięcia bez problemów ale trzeba mieć komplet wszystkich części, żeby rzeźby nie było.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-28, 05:05   

Teraz nasuwa się pytanie czy jest sens pakować 25 tyś ?
Nie lepiej sprzedać i kupić auto takie jakiego go fabryka stworzyła ? I zaoszczędzić sobie pytań ( Panie a czemu tak to jest zrobione, a czy aby to nie składak po jakimś dzwonie jest itp )
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
MaciejMW 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Sopot
Wysłany: 2014-07-28, 06:10   

ja jeżdżę składakiem i dobrze mi z tym :D jest dorezany do granic możliwości, a to wszystko dlatego, że mam 100% pewności, że buda nie bita no i dostęp do części mam więc dla mnie to nie problem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.