Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] Wymiana klocków tył - co potrzebne ?  
Autor Wiadomość
wafelo 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 122
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-02-05, 12:32   jaki smar

Doczytałem że ceramiczny jest odpowiedni ale chciałem się upewnić. Chodzi mi o smarowanie pozycji nr. 6 oraz prowadnic klocków

11.jpg
Plik ściągnięto 242 raz(y) 151,55 KB

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-05, 12:52   

Dokładnie o tym kolega napisał... Pod 6 masz jarzmo i prowadnice klocków tam zakładasz.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
wafelo 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 122
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-02-05, 14:47   jaki smar

Dziękuje,
czyli jak rozumiem jarzmo nr 6 też delikatnie posmarować tym smarem?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-05, 17:13   

W samym jarzmo nic się nie rusza. Wydaje mi się ze starczy jak ta blaszkę prowadzacą tylko posmarujesz kolego.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-02-05, 19:37   

wafelo, ja używam ogólnie takiej jakby wazeliny z Ate do tłoczka i prowadnic smar ceramiczny używam tylko do smarowania jarzma powierzchni pod klockiem zeby sie nie zapiekały 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
wafelo 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 122
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-02-05, 20:50   jaki smar

Tak, na trzpienie smar ate plastilube lub trw PFG106, na prowadnicę po klockiem textar cera tec

 
 
lukanio63 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Derby, UK
Wysłany: 2016-03-07, 15:53   

Koledzy potrzebuje pomocy. Próbuję wymienić klocki w a8 D3 i po podłączeniu vcdsa zaciski nie chowają się do końca. Opuszczają trochę ale nie na tyle żeby założyć nowe klocki. Czy jest trzeba ręcznie dopisać do końca?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-07, 16:06   

Ja miałem z jednej strony ten problem. Zdemontowałem tłoczek i skręciłem nakrętkę palcami, założyłem tłoczek i odpowietrzyłem zacisk. Później już nie występował ten problem. Możesz też odkręcić silniczek od zacisku i go lekko ścisnąć jak przedni do zmiany klocków.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
lukanio63 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Derby, UK
Wysłany: 2016-03-07, 16:54   

Czyli wciskanie / wkrecanie tłoczka jak przy normalnych zaciskach nie wchodzi w grę ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-07, 18:58   

Wciskanie wchodzi w grę ale ręczny ma serwo silnik z hamulcem i zciskając tłoczek możesz uszkodzić serwo. Łatwo się odkręca ten silnik. Tłoczenie się chyba nie kręci z tego co pamiętam. Jest w śroku śruba i ślimak.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-04-30, 14:56   

Potrzbuje pomocy !
Zabrałem się dzisiaj za wymianę tylny klocków hamulcowych bo mi na fisie zaczął o to wołać :)
Od samego początku problemy jak zawsze :P

Tłoczki nie chciały się cofnąć na tyle bym mógł założyć nowe klocki :/ więc pomogłem im takim zestawem narzędzi do cofania tłoczków, z z lewej szło lekko z prawej w chu... ciężko ale potem popuściło i poszło łądnie do samego tyłu.

Wsadziłem nowe klocki prawy tył działa bez zarzutu, z lewej strony jest problem:/ coś jakby przeskakiwało w silniczku, nie wiem od czego to ale normalnie np zaciągam ręczny słychać pracę silniczków prawa się łądnie zaciąga a z lewej idzie dłużej i pod konieć odgłos takiego przeskakiwania:/ jakby napotkały opór ale chciały iść dalej i jakieś tryby przeskakiwały :/

Silniczek do wymiany ?
http://allegro.pl/audi-a6...6141669619.html taką aukcję znalazłem, brał tam ktoś ? to będzie ok ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-30, 15:02   

Pewnie ciężko zdiagnozować tak bez obejrzenia, posprawdzania... przyjedz jutro na spota to obadamy :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-04-30, 15:46   

raczej się nie wybieram, za daleko, poza tym gdzie pojadę niesprawnym autem...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-30, 15:54   

Na Śląsku wszędzie blisko ;P

Spróbuj kilkakrotnie zrobić test ręcznego. Może coś zaskoczy. Ja tez miałem tak ze jedna strona słabo chodziła i nie chciała po zamknięci działać. Za którymś razem się udało :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-04-30, 17:53   

Test kończy się tym że na desce mam dyskotekę taka że wstyd jechać gdziekolwiek :)

Wyciągnęli Silniczek i będę jeździć bez a ten odeślę do regeneracji jak nie wymyślę co znam nie tak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.