Autor |
Wiadomość |
wafelo
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 122 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-05, 12:32 jaki smar
|
|
|
Doczytałem że ceramiczny jest odpowiedni ale chciałem się upewnić. Chodzi mi o smarowanie pozycji nr. 6 oraz prowadnic klocków
11.jpg
|
|
Plik ściągnięto 242 raz(y) 151,55 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
wafelo
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 122 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-05, 14:47 jaki smar
|
|
|
Dziękuje,
czyli jak rozumiem jarzmo nr 6 też delikatnie posmarować tym smarem? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-02-05, 19:37
|
|
|
wafelo, ja używam ogólnie takiej jakby wazeliny z Ate do tłoczka i prowadnic smar ceramiczny używam tylko do smarowania jarzma powierzchni pod klockiem zeby sie nie zapiekały 😉 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
wafelo
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 122 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-05, 20:50 jaki smar
|
|
|
Tak, na trzpienie smar ate plastilube lub trw PFG106, na prowadnicę po klockiem textar cera tec
|
|
|
|
|
|
|
|
lukanio63
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Derby, UK
|
Wysłany: 2016-03-07, 15:53
|
|
|
Koledzy potrzebuje pomocy. Próbuję wymienić klocki w a8 D3 i po podłączeniu vcdsa zaciski nie chowają się do końca. Opuszczają trochę ale nie na tyle żeby założyć nowe klocki. Czy jest trzeba ręcznie dopisać do końca? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-07, 16:06
|
|
|
Ja miałem z jednej strony ten problem. Zdemontowałem tłoczek i skręciłem nakrętkę palcami, założyłem tłoczek i odpowietrzyłem zacisk. Później już nie występował ten problem. Możesz też odkręcić silniczek od zacisku i go lekko ścisnąć jak przedni do zmiany klocków. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
lukanio63
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Derby, UK
|
Wysłany: 2016-03-07, 16:54
|
|
|
Czyli wciskanie / wkrecanie tłoczka jak przy normalnych zaciskach nie wchodzi w grę ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-30, 14:56
|
|
|
Potrzbuje pomocy !
Zabrałem się dzisiaj za wymianę tylny klocków hamulcowych bo mi na fisie zaczął o to wołać
Od samego początku problemy jak zawsze
Tłoczki nie chciały się cofnąć na tyle bym mógł założyć nowe klocki więc pomogłem im takim zestawem narzędzi do cofania tłoczków, z z lewej szło lekko z prawej w chu... ciężko ale potem popuściło i poszło łądnie do samego tyłu.
Wsadziłem nowe klocki prawy tył działa bez zarzutu, z lewej strony jest problem:/ coś jakby przeskakiwało w silniczku, nie wiem od czego to ale normalnie np zaciągam ręczny słychać pracę silniczków prawa się łądnie zaciąga a z lewej idzie dłużej i pod konieć odgłos takiego przeskakiwania:/ jakby napotkały opór ale chciały iść dalej i jakieś tryby przeskakiwały
Silniczek do wymiany ?
http://allegro.pl/audi-a6...6141669619.html taką aukcję znalazłem, brał tam ktoś ? to będzie ok ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-30, 15:46
|
|
|
raczej się nie wybieram, za daleko, poza tym gdzie pojadę niesprawnym autem... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-30, 17:53
|
|
|
Test kończy się tym że na desce mam dyskotekę taka że wstyd jechać gdziekolwiek
Wyciągnęli Silniczek i będę jeździć bez a ten odeślę do regeneracji jak nie wymyślę co znam nie tak. |
|
|
|
|
|