Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-18, 01:33
mkbewe napisał/a:
Dziękuję Damian za wskazówki, na czujniki patrzeć poprostu żeby nie miały luzów tak ??
Ta obrotowa końcówka czujnika nie może latać jak przysłowiowy "żyd po pustym sklepie" ale też nie może stawiać jakiegoś większego oporu. Jak palcami ciężko ją przekręcić to czujnik kończy już swojego żywota.
_________________ * FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum