Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-05-25, 13:13 [D3 ALL
] remont silnika - jak?
|
|
|
Mam taką zagwostkę.
Bloki silników w d3 > są ze stopu aluminium.
Powiedźcie mi jak w takim razie wygląda remont takiego silnika?
Bo szlif cylindra chyba nie wchodzi w grę?
Co z tłokami czy są dostępne większe czy tylko oryginały.
Tak się ostatnio zastanawiam czy silniki z "aluminiowymi" blokami są remontowalne? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-05-25, 13:30
|
|
|
Technologicznie niebardzo, ale Polak potrafi |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-25, 13:57
|
|
|
Sa tylko trza miec magika co ladnie ci wykona tulejowanie |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-05-25, 19:46
|
|
|
Tulejowanie powiadasz?
I jakie tuleje? Stalowe, nikasilowe?
Co z tłokami, korbowodami?
Jakie ceny?
Jaka żywotność po tulejowaniu? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-25, 20:16
|
|
|
Nieeemam pojęcia Koszt remontu komplexowego ABZta to lekko kilkanaście tysi. |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-05-26, 11:48
|
|
|
Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-26, 16:00
|
|
|
ABZ jest w cenie pierwszej dobrej D3 |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-05-31, 13:22
|
|
|
A na ile oceniacie żywotność V8 Pb w D3>?
Ile taki aluminiowy blok wytrzyma km?
Czy zdarzały się przypadki pęknięć ścianek cylindrów? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-31, 13:50
|
|
|
aro51 napisał/a: | Dopisz ze w cenie uzywanej D3 |
Nie przesadzajmy....
Cały dół do BFM to rzeczywiście jakieś 41-42kpln netto ale to będzie pewnikiem komplet a sam blok to raczej jakieś 15-16kpln netto.
bunga bunga napisał/a: | A na ile oceniacie żywotność V8 Pb w D3>? |
Dbany i serwisowany.... bardzo długo pojeździ
bunga bunga napisał/a: | Czy zdarzały się przypadki pęknięć ścianek cylindrów? |
W BFM/BFL nie słyszałem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-31, 17:22
|
|
|
bunga bunga napisał/a: | Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)? |
Można nabyć sam blok:
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 €
...z wałem, tłokami i miską czyli cały dół:
- BFL: 077 100 104 X - 5.940,00 €
- BFM: 077 100 104 AX - 8.540,00 €
- BVJ: 079 100 103 JX - 9.455,00 €
...kompletne silniki z głowicami około 5.000 euro więcej każdy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-31, 17:43
|
|
|
danishow napisał/a: | bunga bunga napisał/a: | Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)? |
Można nabyć sam blok:
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 € |
Widzę, że jak zwykle w DE taniej niż w PL
Mój magiczny program mówi 15.740 pln netto czyli jakieś 19.300 pln brutto a w DE "tylko"niecałe 15kpln |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|