Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-31, 18:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | że jak zwykle w DE taniej niż w PL | To Ty nie wiesz, że w "Rajchu" wszystko jest lepsze i tańsze <jezyk> |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-07-25, 09:40
|
|
|
A powiedźcie mi czy producent przewiduje taką procedurę jak remont silnika?
Czy Audi dopuszcza remont aluminiowych bloków? I jaki zakres? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 10:35
|
|
|
Audi chyba nie przewiduje ale zdolny mechanik sobie poradzi. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-25, 12:09
|
|
|
Mają tłoki na 1 "szlif". Nominał -> fi 84.49 (cyl. 84.51), naprawczy fi 84.59 (cyl. 84.61). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:52
|
|
|
No, a tak mniej normalnym ludziom to co to znaczy?
Co poeta miał na myśli tymi fi (mm)? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:56
|
|
|
Że mozna kupic tłoki pierścienie,panewki i wiele potrzebnych do remontu cześci |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:56
|
|
|
Szlif gładzi cylindra i zakup tłoków o 0,1mm większych
Istnieje jeszcze możliwość użycia tulei stalowych ale wiąże się to ze znacznie większymi kosztami. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 15:04
|
|
|
danishow napisał/a: | Istnieje jeszcze możliwość użycia tulei stalowych ale wiąże się to ze znacznie większymi kosztami. |
Jednak tulejowanie sie lepiej sprawdza |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-07-25, 18:45
|
|
|
A czyli można zrobić szlif?
A jak on się ma do powłok nikasilowych?
Zeszlifujesz nikasil o 0,1 mm nie uszkadzając go?
Nie pogorszy to jego cech?
I czy są w Polsce warsztaty w taka dokładnością do 0,1 mm na bloku? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 18:50
|
|
|
Nie wiem jaka grubośc ma nikasil ale tulejowanie sprawi raczej że bedzie to zwykły blok bez ceregieli. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-25, 20:20
|
|
|
bunga bunga napisał/a: | I czy są w Polsce warsztaty w taka dokładnością do 0,1 mm na bloku? |
bunga bunga 0,1mm to żadna dokładność! Maszyny służące do takich celów radzą sobie bez większego problemu z tysięcznymi częściami milimetra |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-07-25, 20:24
|
|
|
U mnie w firmie toczy się wałki z dokładnościa do 0.005 mm |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-07-26, 21:35
|
|
|
Nasze bloki sa z alusilu a to nie jest technologia pokrywania tylko material rodzimy.Po naszemu .U nas caly blok jest z tego materialu .wiec roztaczanie i pozniejsze polerowanie wciaz jest po tym -silowym materiale |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-26, 21:47
|
|
|
A ten cały nikasil to gdzie?? |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-07-26, 22:59
|
|
|
wszystkie nazwy majace w sobie koncowke -sil to sa metody pokrycia zwiazkiem krzemu powierzchni.Cos jak naweglanie czy tam azotowanie (tak dla zobrazowania) stad wlasnie nazwy jak nikasil ale tez merkosil i inne od nazw producentow .
Jedynie wlasnie alusil oznacza ze cos nie jest pokryte tym zwiazkiem a jest w calosci wykonane z danego materialu |
|
|
|
|
|