Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] remont silnika - jak?  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-31, 18:08   

FOSS napisał/a:
że jak zwykle w DE taniej niż w PL
To Ty nie wiesz, że w "Rajchu" wszystko jest lepsze i tańsze <jezyk>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2015-07-25, 09:40   

A powiedźcie mi czy producent przewiduje taką procedurę jak remont silnika?

Czy Audi dopuszcza remont aluminiowych bloków? I jaki zakres?
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-25, 10:35   

Audi chyba nie przewiduje ale zdolny mechanik sobie poradzi.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-07-25, 12:09   

Mają tłoki na 1 "szlif". Nominał -> fi 84.49 (cyl. 84.51), naprawczy fi 84.59 (cyl. 84.61).
_________________
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2015-07-25, 14:52   

No, a tak mniej normalnym ludziom to co to znaczy?

Co poeta miał na myśli tymi fi (mm)?
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-25, 14:56   

Że mozna kupic tłoki pierścienie,panewki i wiele potrzebnych do remontu cześci :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-25, 14:56   

Szlif gładzi cylindra i zakup tłoków o 0,1mm większych ;)

Istnieje jeszcze możliwość użycia tulei stalowych ale wiąże się to ze znacznie większymi kosztami.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-25, 15:04   

danishow napisał/a:
Istnieje jeszcze możliwość użycia tulei stalowych ale wiąże się to ze znacznie większymi kosztami.


Jednak tulejowanie sie lepiej sprawdza :)
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2015-07-25, 18:45   

A czyli można zrobić szlif?

A jak on się ma do powłok nikasilowych?

Zeszlifujesz nikasil o 0,1 mm nie uszkadzając go?

Nie pogorszy to jego cech?

I czy są w Polsce warsztaty w taka dokładnością do 0,1 mm na bloku?
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-25, 18:50   

Nie wiem jaka grubośc ma nikasil ale tulejowanie sprawi raczej że bedzie to zwykły blok bez ceregieli.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-25, 20:20   

bunga bunga napisał/a:
I czy są w Polsce warsztaty w taka dokładnością do 0,1 mm na bloku?

bunga bunga 0,1mm to żadna dokładność! Maszyny służące do takich celów radzą sobie bez większego problemu z tysięcznymi częściami milimetra <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-07-25, 20:24   

U mnie w firmie toczy się wałki z dokładnościa do 0.005 mm
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-07-26, 21:35   

Nasze bloki sa z alusilu a to nie jest technologia pokrywania tylko material rodzimy.Po naszemu .U nas caly blok jest z tego materialu .wiec roztaczanie i pozniejsze polerowanie wciaz jest po tym -silowym materiale
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-26, 21:47   

A ten cały nikasil to gdzie??
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-07-26, 22:59   

wszystkie nazwy majace w sobie koncowke -sil to sa metody pokrycia zwiazkiem krzemu powierzchni.Cos jak naweglanie czy tam azotowanie (tak dla zobrazowania) stad wlasnie nazwy jak nikasil ale tez merkosil i inne od nazw producentow .
Jedynie wlasnie alusil oznacza ze cos nie jest pokryte tym zwiazkiem a jest w calosci wykonane z danego materialu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.