Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Check Engine przed założeniem LPG Kody  
Autor Wiadomość
Borys 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-09-17, 20:53   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Check Engine przed założeniem LPG Kody

Witam ponownie,
Do pełni szczęścia oprócz rozkminki ze zmieniarką zostało najgorsze czyli check engine.
Kupiłem auto dojechałem do domu, na drugi dzień jadę i JEB " Check engine"
Od razu luncha podpinam i .....
błedy silnika:
17536
P1128- bank1, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi

17538
P1130-bank2, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi


Od czego zacząć wymianę , gdzie szukać - ten błąd może wiele rzeczy generować dlatego zapytam może od tych pewniejszych do mniej logicznych.
Najlepsze od specjalistów opinie :
1. Te auto powinno jeździć na Pb 98 (wlałem Pb 95)
2. Wymienić filtry (paliwowy)
3. Świece
4.Cewka
5. Lewe powietrze
6. Rozrząd się przestawił o 1 trybik
7. Jakiś zaworek na listwie paliwowej czy jakoś tak....
i jeszcze inne rzeczy opowiadali.

Zachowanie auta w sumie jakiś tam objawów nie ma (chyba że dużo pali ale za krótko żebym mógł to ocenić tak jak mam w mietku ustalone ) Mieciu 3.7 V6 245KM ciężki klocek pali średnio 13-15l LPG. Audi na FISie 19-22l przy lekkim pukaniu w gaz (już niemówie o szaleństwach).
Druga sprawa lekko dotknę pedału gazu i daje jakbym w mietku KICKDOWNa zrobił.
Wracając do problemu silnik nie ma jakiś objawów tragicznych tj. brak spadków mocy, brak telepania silnikiem , czasem jak jest zimny delikatnie można wyczuć że obroty skacza marginalnie trzeba bardzo się wsłuchać i patrzeć na obroty żeby zauważyć.
Nic więcej.
Teraz do praktyków może coś wam się nasuwa od czego zacząć?
_________________

 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-09-17, 21:01   

Te błędy możesz mieć o źle wyregulowanej instalacji LPG. Również przez źle ustawioną instalkę wskazania spalania na FIS-ie mogą być sporo przekłamane.
 
 
Borys 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-09-17, 22:12   

NIE SUGEROWAĆ SIĘ LPG !
CAŁA AKCJA DZIEJE SIĘ PRZED ZAŁOŻENIEM LPG !!
_________________

 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2012-09-18, 08:33   

Katalizatory i sondy daja po du.ie.
 
 
Borys 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-09-18, 10:14   

Jak katalizatory mi siadły w mietku , to miałem wypadanie zapłonów.
Sprawdzę kata i sondy.
_________________

 
 
micars 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-09-18, 22:51   

Najpierw sprawdź filtr powietrza i zatankuj na innej stacji ...
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-09-18, 23:35   

Masz problem z paliwem, może być to filtr paliwa, samo paliwo, regulator, pompa,przepływka.

Jak możesz sprawdz w blokach pomiarowych jakie masz korekty długie. Niestety nie wiem który to blok u Ciebie będzie. Skasuj błedy, adaptacje powinny się wykasować i pojezdzij. Jak znowu wyskoczy bład to zacznij od paliwa i filtra paliwa.

Zapchane katy odpadają. Pokazał by się inny błąd. Sondy raczej tez ponieważ mało prawdopodobne aby obie padły w tym samym czasie.
 
 
Borys 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-09-19, 08:38   

Odkąd zaczął pojawiać się błąd jeżdżę na Pb 98 . W tym tygodniu przymierzam się do zmiany filtrów wszystkich i oleju. Zobaczymy po tym najprostszym zabiegu.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.