Autor |
Wiadomość |
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-17, 19:53 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Check Engine przed założeniem LPG Kody
|
|
|
Witam ponownie,
Do pełni szczęścia oprócz rozkminki ze zmieniarką zostało najgorsze czyli check engine.
Kupiłem auto dojechałem do domu, na drugi dzień jadę i JEB " Check engine"
Od razu luncha podpinam i .....
błedy silnika:
17536
P1128- bank1, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi
17538
P1130-bank2, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi
Od czego zacząć wymianę , gdzie szukać - ten błąd może wiele rzeczy generować dlatego zapytam może od tych pewniejszych do mniej logicznych.
Najlepsze od specjalistów opinie :
1. Te auto powinno jeździć na Pb 98 (wlałem Pb 95)
2. Wymienić filtry (paliwowy)
3. Świece
4.Cewka
5. Lewe powietrze
6. Rozrząd się przestawił o 1 trybik
7. Jakiś zaworek na listwie paliwowej czy jakoś tak....
i jeszcze inne rzeczy opowiadali.
Zachowanie auta w sumie jakiś tam objawów nie ma (chyba że dużo pali ale za krótko żebym mógł to ocenić tak jak mam w mietku ustalone ) Mieciu 3.7 V6 245KM ciężki klocek pali średnio 13-15l LPG. Audi na FISie 19-22l przy lekkim pukaniu w gaz (już niemówie o szaleństwach).
Druga sprawa lekko dotknę pedału gazu i daje jakbym w mietku KICKDOWNa zrobił.
Wracając do problemu silnik nie ma jakiś objawów tragicznych tj. brak spadków mocy, brak telepania silnikiem , czasem jak jest zimny delikatnie można wyczuć że obroty skacza marginalnie trzeba bardzo się wsłuchać i patrzeć na obroty żeby zauważyć.
Nic więcej.
Teraz do praktyków może coś wam się nasuwa od czego zacząć? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-09-17, 20:01
|
|
|
Te błędy możesz mieć o źle wyregulowanej instalacji LPG. Również przez źle ustawioną instalkę wskazania spalania na FIS-ie mogą być sporo przekłamane. |
|
|
|
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-17, 21:12
|
|
|
NIE SUGEROWAĆ SIĘ LPG !
CAŁA AKCJA DZIEJE SIĘ PRZED ZAŁOŻENIEM LPG !! |
_________________
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-09-18, 07:33
|
|
|
Katalizatory i sondy daja po du.ie. |
|
|
|
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-18, 09:14
|
|
|
Jak katalizatory mi siadły w mietku , to miałem wypadanie zapłonów.
Sprawdzę kata i sondy. |
_________________
|
|
|
|
|
micars
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 9 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2012-09-18, 21:51
|
|
|
Najpierw sprawdź filtr powietrza i zatankuj na innej stacji ... |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-09-18, 22:35
|
|
|
Masz problem z paliwem, może być to filtr paliwa, samo paliwo, regulator, pompa,przepływka.
Jak możesz sprawdz w blokach pomiarowych jakie masz korekty długie. Niestety nie wiem który to blok u Ciebie będzie. Skasuj błedy, adaptacje powinny się wykasować i pojezdzij. Jak znowu wyskoczy bład to zacznij od paliwa i filtra paliwa.
Zapchane katy odpadają. Pokazał by się inny błąd. Sondy raczej tez ponieważ mało prawdopodobne aby obie padły w tym samym czasie. |
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-19, 07:38
|
|
|
Odkąd zaczął pojawiać się błąd jeżdżę na Pb 98 . W tym tygodniu przymierzam się do zmiany filtrów wszystkich i oleju. Zobaczymy po tym najprostszym zabiegu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|