Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Luźny pasek rozrządu pomiędzy wałkami.  
Autor Wiadomość
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-11-26, 15:46   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Luźny pasek rozrządu pomiędzy wałkami.

Problem jest nastepujacy, Audik zaczal dziwnie wyć, ściągnołem osłone paska rorządu i pasek jest bardzo luzny pomiedzy wałkami (na górze), od wałków w dół pasek jest napiety, nie wiem czy moze to swiadczyc o napinaczu łancuszka czy napinaczu paska? Akurat nie moge kabla znalezc by sprawdzic VCDSem czy blad ktoregos z napinaczy lancuszka nie wyskoczyl...

Zdjecie podgladowe (nie moje sciagniete z inetu)

silnik-audi-a8-d3-42-bfm-na-czesci-katowice-363088147.jpg
Plik ściągnięto 205 raz(y) 237,41 KB

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-26, 20:12   

W tym modelu, pasek ma byc napiety na całej długosci. Zadnych luzów.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-11-26, 21:08   

Zakręć rozrusznikiem i zobacz ponownie.
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-11-30, 16:38   

Po zakrecenie rozrusznikiem byl juz napiety. Tak czy owak rozrzad kompletny wymienilem, bo raczej juz czas na niego byl.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-11-30, 21:20   

Czyli jesteś po wymianie, jak będziesz miał kiedyś chwilkę to zdejmij osłonę i sprawdź ponownie tak z ciekawości :]
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-12-02, 21:15   

Niby jak stoi to sie pasek moze luzowac i mechanik mowi, ze to norma.

Ale wymiana i tak sie nalezala, auto kupilem 20.000 km wczesniej, a rozrzad nie wiadomo kiedy byl wymieniany :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-12-03, 08:19   

Szczerze to nie znam auta aby rozrząd się luzowal na postoju. Przecież przy zakręceniu może przeskoczyć jak się luzuje... Poprawcie mnie jeśli się mylę.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2017-12-03, 11:53   

Nie wiem jak w d3, ale v-ki maja tendencje do tego ze w zaleznosci jak sie ustawi po zgaszeniu to pasek moze byc delikatnie nie napiety przy pewnych ustawieniach miedzy glowicami...
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-12-03, 22:03   

robertas napisał/a:
Nie wiem jak w d3, ale v-ki maja tendencje do tego ze w zaleznosci jak sie ustawi po zgaszeniu to pasek moze byc delikatnie nie napiety przy pewnych ustawieniach miedzy glowicami...


I dokładnie tak jest w naszych D3 ;)
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
danek25 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8d3
Wiek: 40
Dołączył: 24 Mar 2021
Posty: 33
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2021-05-14, 16:40   

Panowie u mnie też pasek na górze jest dość lużny, do tego stopnia, że rolką mogę obracać jednym palcem, pasek praktycznie do niej nie dociska. Na dole już jest napięty prawidłowo. Tak ma faktycznie być? Dziwne to trochę. Po odpaleniu oczywiście jest już napięty, bo napinacz hydrauliczny go napnie. Rozrząd ma około 50 tys jeszzce nie czas na niego, ale mocno też mnie fakt luzu zastanowił.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.