Autor |
Wiadomość |
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-11-26, 15:46 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Luźny pasek rozrządu pomiędzy wałkami.
|
|
|
Problem jest nastepujacy, Audik zaczal dziwnie wyć, ściągnołem osłone paska rorządu i pasek jest bardzo luzny pomiedzy wałkami (na górze), od wałków w dół pasek jest napiety, nie wiem czy moze to swiadczyc o napinaczu łancuszka czy napinaczu paska? Akurat nie moge kabla znalezc by sprawdzic VCDSem czy blad ktoregos z napinaczy lancuszka nie wyskoczyl...
Zdjecie podgladowe (nie moje sciagniete z inetu)
silnik-audi-a8-d3-42-bfm-na-czesci-katowice-363088147.jpg
|
|
Plik ściągnięto 232 raz(y) 237,41 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-11-26, 20:12
|
|
|
W tym modelu, pasek ma byc napiety na całej długosci. Zadnych luzów. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-11-26, 21:08
|
|
|
Zakręć rozrusznikiem i zobacz ponownie. |
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-11-30, 16:38
|
|
|
Po zakrecenie rozrusznikiem byl juz napiety. Tak czy owak rozrzad kompletny wymienilem, bo raczej juz czas na niego byl. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-11-30, 21:20
|
|
|
Czyli jesteś po wymianie, jak będziesz miał kiedyś chwilkę to zdejmij osłonę i sprawdź ponownie tak z ciekawości |
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-12-02, 21:15
|
|
|
Niby jak stoi to sie pasek moze luzowac i mechanik mowi, ze to norma.
Ale wymiana i tak sie nalezala, auto kupilem 20.000 km wczesniej, a rozrzad nie wiadomo kiedy byl wymieniany |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-12-03, 22:03
|
|
|
robertas napisał/a: | Nie wiem jak w d3, ale v-ki maja tendencje do tego ze w zaleznosci jak sie ustawi po zgaszeniu to pasek moze byc delikatnie nie napiety przy pewnych ustawieniach miedzy glowicami... |
I dokładnie tak jest w naszych D3 |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
danek25
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8d3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Mar 2021 Posty: 33 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2021-05-14, 15:40
|
|
|
Panowie u mnie też pasek na górze jest dość lużny, do tego stopnia, że rolką mogę obracać jednym palcem, pasek praktycznie do niej nie dociska. Na dole już jest napięty prawidłowo. Tak ma faktycznie być? Dziwne to trochę. Po odpaleniu oczywiście jest już napięty, bo napinacz hydrauliczny go napnie. Rozrząd ma około 50 tys jeszzce nie czas na niego, ale mocno też mnie fakt luzu zastanowił. |
|
|
|
|
|
|
|
|