|
Autor |
Wiadomość |
kor
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 44 Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 49 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 2016-06-26, 10:35 [S8 D3 06
] Stukanie klocków
|
|
|
Panowie..
w moim S8D3 klepią klocki niemiłosiernie, przy hamowaniu cisza. Tylko lewa strona. Naginałem tę blaszkę (taka wielgaśna, która idzie po całym zacisku) i nic. Mechanik coś mówił o prowadnicach/zestawach naprawczych z prowadnicami.. nie widzę, żeby coś takiego występowało w przyrodzie. Lekki luz na zacisku jest. Ale to dźwięk idealnie odwzorujący klepanie klocków.
Co z tym zrobić, bo... siara |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-06-26, 10:58
|
|
|
Pewnie mechanikowi chodzi o takie tuleje : ATE 11.8171-0066.1 . Napisz do michalwruszak to Ci dobierze . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-26, 11:36
|
|
|
A nie można tego rozebrać i wyczyścić ?
Nie od dziś wiadomo, że klocki pylą i brud osadza się na zaciskach co powoduje ich pogorszenie skuteczności, stukanie, piszczenie itp.
Zanim weźmiesz się za remont tego to wyczyść dokładnie zaciski, wyskrob mechanicznie wszelkie zadry itp, zdemontuj tarcze i wyczyść mechanicznie szczotką doczołową na szlifierce lub wiertarce płaszczyznę piasty, tarczy, felgi. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
kor
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 44 Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 49 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 2016-06-26, 23:26
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi. Zacisk oczywiście przeczyszczę przy okazji wymiany tulei prowadzących i sworznia. O to mi chodziło Pioter. W sumie nie pomyślałem i dopiero teraz się przyjrzałem etce. Te części nie są drogie i dostępne, więc zamówię. Bo wszystko na to wskazuje, luz właśnie na tych tulejach. Dam znać jak porobię.
[ Dodano: 2016-07-18, 01:19 ]
Zdaje się, że sprawa ogarnięta:
quick brake 113-1441x - 40zł
czyli zestaw prowadnic z gumkami za grosze, póki co cisza.
Polecam. Temat raczej zamknięty, chyba, że coś się zmieni.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |