Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 06 ] Stukanie klocków  
Autor Wiadomość
kor 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 44
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 49
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2016-06-26, 10:35   [S8 D3 06 ] Stukanie klocków

Panowie..
w moim S8D3 klepią klocki niemiłosiernie, przy hamowaniu cisza. Tylko lewa strona. Naginałem tę blaszkę (taka wielgaśna, która idzie po całym zacisku) i nic. Mechanik coś mówił o prowadnicach/zestawach naprawczych z prowadnicami.. nie widzę, żeby coś takiego występowało w przyrodzie. Lekki luz na zacisku jest. Ale to dźwięk idealnie odwzorujący klepanie klocków.
Co z tym zrobić, bo... siara
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-06-26, 10:58   

Pewnie mechanikowi chodzi o takie tuleje : ATE 11.8171-0066.1 . Napisz do michalwruszak to Ci dobierze .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-26, 11:36   

A nie można tego rozebrać i wyczyścić ?
Nie od dziś wiadomo, że klocki pylą i brud osadza się na zaciskach co powoduje ich pogorszenie skuteczności, stukanie, piszczenie itp.
Zanim weźmiesz się za remont tego to wyczyść dokładnie zaciski, wyskrob mechanicznie wszelkie zadry itp, zdemontuj tarcze i wyczyść mechanicznie szczotką doczołową na szlifierce lub wiertarce płaszczyznę piasty, tarczy, felgi.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kor 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 44
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 49
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2016-06-26, 23:26   

Dzięki za podpowiedzi. Zacisk oczywiście przeczyszczę przy okazji wymiany tulei prowadzących i sworznia. O to mi chodziło Pioter. W sumie nie pomyślałem i dopiero teraz się przyjrzałem etce. Te części nie są drogie i dostępne, więc zamówię. Bo wszystko na to wskazuje, luz właśnie na tych tulejach. Dam znać jak porobię.

[ Dodano: 2016-07-18, 01:19 ]
Zdaje się, że sprawa ogarnięta:
quick brake 113-1441x - 40zł

czyli zestaw prowadnic z gumkami za grosze, póki co cisza.

Polecam. Temat raczej zamknięty, chyba, że coś się zmieni..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.