Autor |
Wiadomość |
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-02-28, 15:58 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Silnik gaśnie po 15 sekundach.
|
|
|
Witam Koledzy,
Wczoraj spotkała mnie niespodzianka.....
Gdy wracałem z trasy,skończył mi się gaz i przełączyłem na benzynę,dosłownie po chwili auto straciło moc,zaczęło szarpać więc szybko przełączyłem na LPG i wszystko wróciło do normy.
Gdy ponownie przełączyłem na benzynkę to auto zaczęło znowu gasnąć,dosłownie na oparach dojechałem do domu.
Dzisiaj dopiero byłem w aucie aby sprawdzić,odpalając autko chodzi przez jakieś 15 sekund i gaśnie...
Jedyny błąd w silniku :
18282 - Valve for Torque Support Mount
P1874 - 001 - Short to Plus - Intermittent
Panowie co może być przyczyną?
Co sprawdzić ??
Pozdrawiam |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-02-28, 16:11
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Pompa paliwa do zmiany , błąd z poduszką nie ma tutaj nic wspólnego |
Jakiś czas temu za uwarzyłem że pompa w baku chyba głośniej pracuje,to znaczy takie pulsacyjnie wycie,ale nie aż tak głośno aby wkurzało.
Michał sprawdź jakie koszty nowej pompy - oczywiście jak znajdziesz trochę wolnego czasu. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-28, 16:11
|
|
|
Zmostkuj sobie pompy to jeszcze pojedziesz zanim ja wymienisz |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-28, 16:13
|
|
|
Taa, prawa pompa zdechła i przez 15sec chodzi tylko na lewej - az ta sie wyłaczy |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-02-28, 16:23
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Taa, prawa pompa zdechła i przez 15sec chodzi tylko na lewej - az ta sie wyłaczy |
No to już wiem....
Najgorsze jest to że zero LPG w aucie więc nawet awaryjnie nie pojeżdżę do czasu montażu nowej pompy.
Apophis napisał/a: | Zmostkuj sobie pompy to jeszcze pojedziesz zanim ja wymienisz |
Tak w ogóle się da ,czy żartujesz
Kolejna sprawa dlaczego niema żadnego błędu w VCDS odnośnie uszkodzenia pompy paliwa??? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-28, 17:30
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Tak w ogóle się da ,czy żartujesz |
Nie żartuje da się tak bez problemu. Mostkuj zasilanie i pojedziesz do warsztatu |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-02-28, 17:54
|
|
|
Apophis napisał/a: | jordan233 napisał/a: | Tak w ogóle się da ,czy żartujesz |
Nie żartuje da się tak bez problemu. Mostkuj zasilanie i pojedziesz do warsztatu |
ok dzięki,ale zaryzykowałem i odpaliłem awaryjnie na resztkach gazu ,pojechałem na stację zatankować LPG ,udało się dojechać
Więc awaryjnie przez kilka dni na LPG mogę pojeździć,jutro zobaczę jaki koszt pompki w NL ,jeżeli będzie tragicznie to ściągnę z PL. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-28, 20:57
|
|
|
pamietaj ze instalacja gazowa moze miec ustawiony rozruch na gazie tylko na kilka odpalen. Potem nie pozwoli. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-15, 19:05
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | pamietaj ze instalacja gazowa moze miec ustawiony rozruch na gazie tylko na kilka odpalen. Potem nie pozwoli. |
o k.....aaa tego nie wiedziałem, instalacja holenderska więc h....j wie co oni tam w kompie ustawili .
Dzisiaj byłem u mechaników(Holandia) ,stwierdzili że pompy są sprawne i problem leży w zbiorniku.Goście same Audi i VW naprawiają.
Nigdy na rezerwie nie jeździłem,zawsze było te 1/2 baku.Kazali mi do Fulla zatankować.
Zatankowałem na full i zero poprawy,po odpaleniu autko pracuje przez jakieś 15-20 sekund i gaśnie.
Nie mam pomysłu.
W VCDS mogę zobaczyć jakieś wartości które mogą pomóc w diagnozie? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-15, 19:25
|
|
|
jak 20 s to pompa |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-15, 19:51
|
|
|
pepi napisał/a: | jak 20 s to pompa |
No dokładnie jakoś tak,co za ped...y .
I jak tu się nie wkurwić?
Jutro do nich zajadę,kasę wzięli za sprawdzenie a nadal nic nie wiem,tym bardziej żę prawą pompę im zawiozłem.
Byłem robić testy autkiem,więc gdy odpalę i zaczynam jechać po wyżej 3000obr to wszystko gra,autko ciągnie bez problemu.Problem pojawia się gdy jest poniżej 3000obr wtedy chce gasnąć ,dławi się i gaśnie.Wjechałem na autobankę i wcisnąłem pedał to zero problemu,ciągnie jak należy.Na LPG zero problemów. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-15, 20:32
|
|
|
Kolega problem może pojawiac sie w dwóch kwestiach dlaczego Ci furka gaśnie
sprawdź cisnienia paliwa na listwie i na pompie podepnij vcdsa
gdy to bedzie okej to sprawdź na postoju jak zachowuja sie parametry powyżej 3 tys obrotów i poniżej 3
Moim zdaniem moze to głupie al gdy nie ma prądu nie ma jazdy
poniżej 3 tyś obrotów masz słabe ładowanie alternatora i ci sie dławi i gasnie i jest d.....a powyżej jeszcze daje rade i jedzie jak szalone , sprawdź ładowanie , miernik do plusa i minusa w bagolu do aku jak masz poniżej 14 bez obciażenia to alternator złom a jak radio szyby i podgrzewanie itp spadnie poniżej 12 to masz przyczyne czemu gaśnie |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-15, 20:52
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | Kolega problem może pojawiac sie w dwóch kwestiach dlaczego Ci furka gaśnie
sprawdź cisnienia paliwa na listwie i na pompie podepnij vcdsa
gdy to bedzie okej to sprawdź na postoju jak zachowuja sie parametry powyżej 3 tys obrotów i poniżej 3
Moim zdaniem moze to głupie al gdy nie ma prądu nie ma jazdy
poniżej 3 tyś obrotów masz słabe ładowanie alternatora i ci sie dławi i gasnie i jest d.....a powyżej jeszcze daje rade i jedzie jak szalone , sprawdź ładowanie , miernik do plusa i minusa w bagolu do aku jak masz poniżej 14 bez obciażenia to alternator złom a jak radio szyby i podgrzewanie itp spadnie poniżej 12 to masz przyczyne czemu gaśnie |
Z tym ładowaniem to raczej nie ,bo na LPG wszystko chodzi w pełnym zakresie. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-15, 20:58
|
|
|
ja bym sprawdził bo to jest TYLKO i Aż Audi .
pod dywanem i takim styropianem wygłuszajacym pod pogami pasazera pod dywanem i osłona metalowa jest przekaźnik zobaczyłem niby siedział ale był do góry nogami włozony ( nasi tu byli ) i nie chciało auto sie wogole zamknac ani świateł wyłaczyć co za tym idzie jak kupiełm auto aku wypinałem az rozwaliłem to co mi pewien elektronik powiedział i jak reką odjął
sprawdź ładowanie na benzynie może coś nie hula jak powinno a jak nie to problem może być jeszcze z filtrem paliwa gdy dasz wiecej gazu ciśnienie paliwa wzrasta i przebrnie przez pewnie juz stary filtr a na wolnym sie muli i zdycha z braku paliwa moim zdaniem jak nie aku ale zobacz |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|