Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Silnik gaśnie po 15 sekundach.  
Autor Wiadomość
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-02-28, 15:58   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Silnik gaśnie po 15 sekundach.

Witam Koledzy,

Wczoraj spotkała mnie niespodzianka.....
Gdy wracałem z trasy,skończył mi się gaz i przełączyłem na benzynę,dosłownie po chwili auto straciło moc,zaczęło szarpać więc szybko przełączyłem na LPG i wszystko wróciło do normy.
Gdy ponownie przełączyłem na benzynkę to auto zaczęło znowu gasnąć,dosłownie na oparach dojechałem do domu.

Dzisiaj dopiero byłem w aucie aby sprawdzić,odpalając autko chodzi przez jakieś 15 sekund i gaśnie...

Jedyny błąd w silniku :
18282 - Valve for Torque Support Mount
P1874 - 001 - Short to Plus - Intermittent


Panowie co może być przyczyną?
Co sprawdzić ??


Pozdrawiam
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-28, 16:05   

Pompa paliwa do zmiany , błąd z poduszką nie ma tutaj nic wspólnego
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-02-28, 16:11   

michalwruszak napisał/a:
Pompa paliwa do zmiany , błąd z poduszką nie ma tutaj nic wspólnego


Jakiś czas temu za uwarzyłem że pompa w baku chyba głośniej pracuje,to znaczy takie pulsacyjnie wycie,ale nie aż tak głośno aby wkurzało.

Michał sprawdź jakie koszty nowej pompy - oczywiście jak znajdziesz trochę wolnego czasu.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 16:11   

Zmostkuj sobie pompy to jeszcze pojedziesz zanim ja wymienisz :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-28, 16:13   

Taa, prawa pompa zdechła i przez 15sec chodzi tylko na lewej - az ta sie wyłaczy
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-02-28, 16:23   

szeryfisch napisał/a:
Taa, prawa pompa zdechła i przez 15sec chodzi tylko na lewej - az ta sie wyłaczy



No to już wiem....
Najgorsze jest to że zero LPG w aucie więc nawet awaryjnie nie pojeżdżę do czasu montażu nowej pompy.

Apophis napisał/a:
Zmostkuj sobie pompy to jeszcze pojedziesz zanim ja wymienisz :)


Tak w ogóle się da ,czy żartujesz :)



Kolejna sprawa dlaczego niema żadnego błędu w VCDS odnośnie uszkodzenia pompy paliwa???
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 17:30   

jordan233 napisał/a:
Tak w ogóle się da ,czy żartujesz


Nie żartuje da się tak bez problemu. Mostkuj zasilanie i pojedziesz do warsztatu :)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-02-28, 17:54   

Apophis napisał/a:
jordan233 napisał/a:
Tak w ogóle się da ,czy żartujesz


Nie żartuje da się tak bez problemu. Mostkuj zasilanie i pojedziesz do warsztatu :)


ok dzięki,ale zaryzykowałem i odpaliłem awaryjnie na resztkach gazu ,pojechałem na stację zatankować LPG ,udało się dojechać :)

Więc awaryjnie przez kilka dni na LPG mogę pojeździć,jutro zobaczę jaki koszt pompki w NL ,jeżeli będzie tragicznie to ściągnę z PL.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-28, 20:57   

pamietaj ze instalacja gazowa moze miec ustawiony rozruch na gazie tylko na kilka odpalen. Potem nie pozwoli.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-15, 19:05   

szeryfisch napisał/a:
pamietaj ze instalacja gazowa moze miec ustawiony rozruch na gazie tylko na kilka odpalen. Potem nie pozwoli.


o k.....aaa tego nie wiedziałem, instalacja holenderska więc h....j wie co oni tam w kompie ustawili .

Dzisiaj byłem u mechaników(Holandia) ,stwierdzili że pompy są sprawne i problem leży w zbiorniku.Goście same Audi i VW naprawiają.
Nigdy na rezerwie nie jeździłem,zawsze było te 1/2 baku.Kazali mi do Fulla zatankować.
Zatankowałem na full i zero poprawy,po odpaleniu autko pracuje przez jakieś 15-20 sekund i gaśnie.
Nie mam pomysłu.
W VCDS mogę zobaczyć jakieś wartości które mogą pomóc w diagnozie?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-15, 19:25   

jak 20 s to pompa
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-15, 19:51   

pepi napisał/a:
jak 20 s to pompa


No dokładnie jakoś tak,co za ped...y .
I jak tu się nie wkurwić?
Jutro do nich zajadę,kasę wzięli za sprawdzenie a nadal nic nie wiem,tym bardziej żę prawą pompę im zawiozłem.

Byłem robić testy autkiem,więc gdy odpalę i zaczynam jechać po wyżej 3000obr to wszystko gra,autko ciągnie bez problemu.Problem pojawia się gdy jest poniżej 3000obr wtedy chce gasnąć ,dławi się i gaśnie.Wjechałem na autobankę i wcisnąłem pedał to zero problemu,ciągnie jak należy.Na LPG zero problemów.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-15, 20:32   

Kolega problem może pojawiac sie w dwóch kwestiach dlaczego Ci furka gaśnie
sprawdź cisnienia paliwa na listwie i na pompie podepnij vcdsa

gdy to bedzie okej to sprawdź na postoju jak zachowuja sie parametry powyżej 3 tys obrotów i poniżej 3

Moim zdaniem moze to głupie al gdy nie ma prądu nie ma jazdy
poniżej 3 tyś obrotów masz słabe ładowanie alternatora i ci sie dławi i gasnie i jest d.....a powyżej jeszcze daje rade i jedzie jak szalone , sprawdź ładowanie , miernik do plusa i minusa w bagolu do aku jak masz poniżej 14 bez obciażenia to alternator złom a jak radio szyby i podgrzewanie itp spadnie poniżej 12 to masz przyczyne czemu gaśnie :) <amasz>
_________________
TYLKO V8
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-15, 20:52   

Adrianplock napisał/a:
Kolega problem może pojawiac sie w dwóch kwestiach dlaczego Ci furka gaśnie
sprawdź cisnienia paliwa na listwie i na pompie podepnij vcdsa

gdy to bedzie okej to sprawdź na postoju jak zachowuja sie parametry powyżej 3 tys obrotów i poniżej 3

Moim zdaniem moze to głupie al gdy nie ma prądu nie ma jazdy
poniżej 3 tyś obrotów masz słabe ładowanie alternatora i ci sie dławi i gasnie i jest d.....a powyżej jeszcze daje rade i jedzie jak szalone , sprawdź ładowanie , miernik do plusa i minusa w bagolu do aku jak masz poniżej 14 bez obciażenia to alternator złom a jak radio szyby i podgrzewanie itp spadnie poniżej 12 to masz przyczyne czemu gaśnie :) <amasz>



Z tym ładowaniem to raczej nie ,bo na LPG wszystko chodzi w pełnym zakresie.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-15, 20:58   

ja bym sprawdził bo to jest TYLKO i Aż Audi .
pod dywanem i takim styropianem wygłuszajacym pod pogami pasazera pod dywanem i osłona metalowa jest przekaźnik zobaczyłem niby siedział ale był do góry nogami włozony ( nasi tu byli ) i nie chciało auto sie wogole zamknac ani świateł wyłaczyć co za tym idzie jak kupiełm auto aku wypinałem az rozwaliłem to co mi pewien elektronik powiedział i jak reką odjął

sprawdź ładowanie na benzynie może coś nie hula jak powinno a jak nie to problem może być jeszcze z filtrem paliwa gdy dasz wiecej gazu ciśnienie paliwa wzrasta i przebrnie przez pewnie juz stary filtr a na wolnym sie muli i zdycha z braku paliwa moim zdaniem jak nie aku ale zobacz
_________________
TYLKO V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.