Autor |
Wiadomość |
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-10-21, 21:47 [D3 ALL
] Elektryczny hamulec postojowy - problem
|
|
|
Brak mi już sił, nie wiem co robić.
Jakiś czas temu zablokował mi się prawy silnik hamulca ręcznego. Metodą prób i błedów odpuścił. Błędy jaki się pojawiły to:
02433 - napięcie zasilania prawego silnika hamulca postojowego (V283)
011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona
02439 - Prawy silnik hamulca postojowego (V283); czujnik Halla
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Oddałem więc silnik do regeneracji.
Niby wszystko było OK, ale po tygodniu to samo. Nie było już błędu Halla, ale ten pierwszy.
Zamieniłem silniczki i ten po regeneracji z lewej strony działa bez problemu. W tym co był wcześniej po lewej, a teraz jest po prawej pojawiły się ww błędy. Oddałem więc drugi silniczek do regeneracji. Po zamontowaniu wszystko OK, ale krótko. Po jakimś czasie się blokuje, albo się nie zaciąga.
Najgorsze, że nie wiem jak to zdiagnozować, ba czasami wszystko działa, a czasami prawy silnik nie zaciąga ręcznego, a czasami po zaciągnięciu go nie chce odpuścić. Metodami prób i błędów odpuszcza i mogę gdzieś pojechać.
Oczywiście na desce cała choinka. Udało mi się nawet podmienić komputer od hamulca ręcznego i dalej to samo. Raz działa, raz nie.
Nie mam już pomysłu na ten problem. Ktoś ma jakiś pomysł?
pzdr |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-10-21, 22:07
|
|
|
Grzechu napisał/a: | Ktoś ma jakiś pomysł? | a kostki i przewody sprawdziłeś możę tam coś zaśniedziało, ptrzeciera się czy coś ? |
|
|
|
|
|
|
|
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-10-22, 08:22
|
|
|
Kostki sprawdzałem, nawet poszedlem krok dalej i kupilem nową kostkę i ją przelutowałem.
Efekt bez zmian. |
|
|
|
|
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-10-23, 09:53
|
|
|
Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
Pzdr |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-25, 10:20
|
|
|
Grzechu napisał/a: | Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? |
Pojechać do kogoś kto ma o tym pojęcie.
Podobno w Trójmieście jest jakiś warsztat co ogarnia A8 więc chyba nie powinno być problemu |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-10-25, 19:23
|
|
|
Gregor, gdy Ci się zablokuje silniczek, odczytaj błędy i wrzuć na forum. Wydaje mi się, że albo masz źle zregenerowany silniczek, albo zacina się, albo masz problem z zasilaniem. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-25, 19:35
|
|
|
pebo napisał/a: | Gregor, gdy Ci się zablokuje silniczek, odczytaj błędy i wrzuć na forum. Wydaje mi się, że albo masz źle zregenerowany silniczek... |
No przecież jeżeli ten zregenerowany po drugiej stronie auta działa normalnie to znaczy, że jest w pełni sprawny.
Problem leży pewnikiem pomiędzy sterownikiem a silniczkiem więc w wiązce elektrycznej. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-10-25, 20:21
|
|
|
FOSS napisał/a: | Grzechu napisał/a: | Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? |
Pojechać do kogoś kto ma o tym pojęcie.
Podobno w Trójmieście jest jakiś warsztat co ogarnia A8 więc chyba nie powinno być problemu |
Czy może masz namiary na ten warsztat?
Czy istnieje sposób na sprawdzenie tej wiązki? Jakoś tak na krótko? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-10-30, 21:46
|
|
|
dobry warsztat To Aso za diagnoze nie zgarna od ciebie majatku a bedziesz miał jasne wszystko..
w elektryce pomogą napewno |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-10-31, 23:46
|
|
|
Dzięki za namiary. Sprawdzę
Pzdr |
|
|
|
|
crips33
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 44 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 14 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-12-05, 10:04
|
|
|
Czy ktoś już znalazł przyczynę ???
Mam to samo, silniczek prawy wymieniony na regenerowany, kable od kostki do sterownika sprawdzone są ok, napięcie na prawym takie samo jak na lewym i nadal nie działa
Dodam ze przy otwieraniu Zaciskow do naprawy pracuje tyko ten sprawny po lewej stronie
Czy ktoś wie który bezpiecznik jest od tego głośniczka pod deską??? |
_________________ Rób co chcesz ... niczego nie żałuj |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
crips33
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 44 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 14 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-12-05, 13:49
|
|
|
Sterownik tez podmienialem... Jakieś pomysły? |
_________________ Rób co chcesz ... niczego nie żałuj |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-07, 13:26
|
|
|
ASO to najlepszy pomysł , ja walczyłem z kontrolka esp wymieniałem przekaniki sriki, sterowniki pol auta rozpiepszyłem i ui kase zmarnowałem tylko na piepszoty pojechałem do aso kilka godzin diagnoza i zrobione okazało sie że kabel zware robił |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|