Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Elektryczny hamulec postojowy - problem  
Autor Wiadomość
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-10-21, 22:47   [D3 ALL ] Elektryczny hamulec postojowy - problem

Brak mi już sił, nie wiem co robić.

Jakiś czas temu zablokował mi się prawy silnik hamulca ręcznego. Metodą prób i błedów odpuścił. Błędy jaki się pojawiły to:

02433 - napięcie zasilania prawego silnika hamulca postojowego (V283)
011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona
02439 - Prawy silnik hamulca postojowego (V283); czujnik Halla
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny

Oddałem więc silnik do regeneracji.
Niby wszystko było OK, ale po tygodniu to samo. Nie było już błędu Halla, ale ten pierwszy.

Zamieniłem silniczki i ten po regeneracji z lewej strony działa bez problemu. W tym co był wcześniej po lewej, a teraz jest po prawej pojawiły się ww błędy. Oddałem więc drugi silniczek do regeneracji. Po zamontowaniu wszystko OK, ale krótko. Po jakimś czasie się blokuje, albo się nie zaciąga.

Najgorsze, że nie wiem jak to zdiagnozować, ba czasami wszystko działa, a czasami prawy silnik nie zaciąga ręcznego, a czasami po zaciągnięciu go nie chce odpuścić. Metodami prób i błędów odpuszcza i mogę gdzieś pojechać.

Oczywiście na desce cała choinka. Udało mi się nawet podmienić komputer od hamulca ręcznego i dalej to samo. Raz działa, raz nie.

Nie mam już pomysłu na ten problem. Ktoś ma jakiś pomysł?
pzdr
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-10-21, 23:07   

Grzechu napisał/a:
Ktoś ma jakiś pomysł?
a kostki i przewody sprawdziłeś możę tam coś zaśniedziało, ptrzeciera się czy coś :/ ?
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-10-22, 09:22   

Kostki sprawdzałem, nawet poszedlem krok dalej i kupilem nową kostkę i ją przelutowałem.
Efekt bez zmian.
 
 
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-10-23, 10:53   

Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? <bezradny>
Pzdr
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-25, 10:20   

Grzechu napisał/a:
Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? <bezradny>

Pojechać do kogoś kto ma o tym pojęcie.
Podobno w Trójmieście jest jakiś warsztat co ogarnia A8 więc chyba nie powinno być problemu <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-10-25, 19:23   

Gregor, gdy Ci się zablokuje silniczek, odczytaj błędy i wrzuć na forum. Wydaje mi się, że albo masz źle zregenerowany silniczek, albo zacina się, albo masz problem z zasilaniem.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-25, 19:35   

pebo napisał/a:
Gregor, gdy Ci się zablokuje silniczek, odczytaj błędy i wrzuć na forum. Wydaje mi się, że albo masz źle zregenerowany silniczek...

No przecież jeżeli ten zregenerowany po drugiej stronie auta działa normalnie to znaczy, że jest w pełni sprawny.
Problem leży pewnikiem pomiędzy sterownikiem a silniczkiem więc w wiązce elektrycznej.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-10-25, 20:21   

FOSS napisał/a:
Grzechu napisał/a:
Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? <bezradny>

Pojechać do kogoś kto ma o tym pojęcie.
Podobno w Trójmieście jest jakiś warsztat co ogarnia A8 więc chyba nie powinno być problemu <hmm>


Czy może masz namiary na ten warsztat?

Czy istnieje sposób na sprawdzenie tej wiązki? Jakoś tak na krótko?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-10-30, 21:46   

dobry warsztat To Aso za diagnoze nie zgarna od ciebie majatku a bedziesz miał jasne wszystko..

w elektryce pomogą napewno
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-10-30, 22:04   

Jeśli jesteś z trójmiasta to do Marka masz względnie blisko - http://www.serwis-smp.pl/
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-10-31, 23:46   

Dzięki za namiary. Sprawdzę :)

Pzdr
 
 
crips33 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 43
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 14
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-12-05, 10:04   

Czy ktoś już znalazł przyczynę ???

Mam to samo, silniczek prawy wymieniony na regenerowany, kable od kostki do sterownika sprawdzone są ok, napięcie na prawym takie samo jak na lewym i nadal nie działa :/

Dodam ze przy otwieraniu Zaciskow do naprawy pracuje tyko ten sprawny po lewej stronie

Czy ktoś wie który bezpiecznik jest od tego głośniczka pod deską???
_________________
Rób co chcesz ... niczego nie żałuj
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-12-05, 13:17   

Sterowniki padają jak muchy od zapieczonych silniczkow
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
crips33 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 43
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 14
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-12-05, 13:49   

Sterownik tez podmienialem... Jakieś pomysły?
_________________
Rób co chcesz ... niczego nie żałuj
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-07, 13:26   

ASO to najlepszy pomysł , ja walczyłem z kontrolka esp wymieniałem przekaniki sriki, sterowniki pol auta rozpiepszyłem i ui kase zmarnowałem tylko na piepszoty pojechałem do aso kilka godzin diagnoza i zrobione okazało sie że kabel zware robił
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.