Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Elektryczny hamulec postojowy - problem  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-12-11, 19:00   

dracus6662 napisał/a:
ASO to najlepszy pomysł , ja walczyłem z kontrolka esp wymieniałem przekaniki sriki, sterowniki pol auta rozpiepszyłem i ui kase zmarnowałem tylko na piepszoty pojechałem do aso kilka godzin diagnoza i zrobione okazało sie że kabel zware robił


ale to chyba nie ASO w PL ? bo u nas to robia 0-1 albo wymianiaja albo sie nie da inaczej raczej nie naprawiaja tylko wymieniaja bo tak łatwiej i wiecej mozna skasować
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-12, 05:08   

No powiem ci właśnie że Aso , audi auto arena venlo pojechałem wystawili kosztorys diagnozy i powiedziałem jezeli to bedzie nie droga usterka ze moga usunąć i zrobili ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2016-06-26, 12:32   

Minęło trochę czasu, ale w końcu ja znalazłem chwilę, aby zabrać się do roboty.
Kubiłem wiązkę w aso za 350 zł.
Wywaliłem starą i polutowałem nową. 9 przewodów, więc nie ma dramatu.
Piszę dzisiaj, bo minęło 2 tygodnie i problem się nie pojawił.
Koszt robocizny to dwa piwa, które sam wypiłem.
Pzdr
 
 
mati_a8 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2tdi
Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 46
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-01-21, 21:50   

Witam. Mnie również dopadł problem z hamulcem postojowym. Mam tylko jeden błąd modułu 02435 - napięcie zasilania prawego kanału. W VCDS brak napięcia na prawym silniku (silniczek po regeneracji). Czy to oznacza uwalony sterownik ? lewy silnik działa prawidłowo
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-01-21, 22:14   

Tak jak wcześniej pisał kolega że może wiązka jest do wymiany . Sprawdź czy dochodzi prąd do wtyczki przy silniczku .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-01-21, 22:58   

Sam silniczek by wyeliminować sprawdzisz na krótko.
_________________
Black Cars Matters
 
 
mrmojoho 

Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2021-10-03, 11:30   

Czesc, od paru lat co jakis czas naprawiam u siebie te zaciski.

Ostatnio znowu pojawił sie problem, poczatkowo byl komunikat ze zużyte sa klocki ham z tyłu, a po jakiej chwili kolejny bład hamulca postojowego.
Opisze wam po krótce jak uporałem sie z problemem:

1. problem tkwił w czujniku halla który jest zalany nad silnikiem w obudowie

2. to uszkodzenie pojawiało sie jako żużyte klocki, i pomomo nowej adaptacji, nowych okładzin błąd pojawiał sie po jakims czasie

3. czujnik halla jesli nie ma usterki w obwodzie nie pokazywał błedów, wiec wziałem sie za wymiane całego silnika troche ryzykując, bo pewności nie miałem. Zamiana stronami potwierdzała bład klocków ale z tyłu bez wyszczegolnienia strony

4. po zakupie zamiennika silnika, poczatkowo udała sie adaptacja, wszystkie bledy zniknely, natomiast po chwili pojawił się błąd z napieciem i prądem, dokładnie tego błędu nie pamietam

5. szukanie problemu troche trwało, okazało sie ze silnik w tym nowym chinskim zamienniku, nawet bez obciażenia pracował normalnie, tyle ze prad w obwodzie był nawet 50A ! podejrzewałem zwarcie.
6. Z uwagi ze nie miałem czasu na zabawe w reklamacje i odsyłanie itp, postanowiłem ze z 2 silników zrobie jeden
7. w obydwu silnikach pop zdjeciu plaskiej pokrywy odlutowałem kable silników i odciałęm tylna obudowe ( ta plastikowa obudowe silnika dookoła) i od tyłu wycignałem silniki.
Od przodu sie nie da bo jest zalany wspomniany czujnik halla.

8. Poźniej odwrotna operacja. Obudowe tą silnikową skleiłem klejem dwuskładnikowym robiąc przy okazji spione.

9. wszystko dziala i 0 bledow po adaptacji
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.