Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-12-11, 19:00
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | ASO to najlepszy pomysł , ja walczyłem z kontrolka esp wymieniałem przekaniki sriki, sterowniki pol auta rozpiepszyłem i ui kase zmarnowałem tylko na piepszoty pojechałem do aso kilka godzin diagnoza i zrobione okazało sie że kabel zware robił |
ale to chyba nie ASO w PL ? bo u nas to robia 0-1 albo wymianiaja albo sie nie da inaczej raczej nie naprawiaja tylko wymieniaja bo tak łatwiej i wiecej mozna skasować |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-12, 05:08
|
|
|
No powiem ci właśnie że Aso , audi auto arena venlo pojechałem wystawili kosztorys diagnozy i powiedziałem jezeli to bedzie nie droga usterka ze moga usunąć i zrobili |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2016-06-26, 12:32
|
|
|
Minęło trochę czasu, ale w końcu ja znalazłem chwilę, aby zabrać się do roboty.
Kubiłem wiązkę w aso za 350 zł.
Wywaliłem starą i polutowałem nową. 9 przewodów, więc nie ma dramatu.
Piszę dzisiaj, bo minęło 2 tygodnie i problem się nie pojawił.
Koszt robocizny to dwa piwa, które sam wypiłem.
Pzdr |
|
|
|
|
mati_a8
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2tdi
Wiek: 38 Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 46 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-21, 21:50
|
|
|
Witam. Mnie również dopadł problem z hamulcem postojowym. Mam tylko jeden błąd modułu 02435 - napięcie zasilania prawego kanału. W VCDS brak napięcia na prawym silniku (silniczek po regeneracji). Czy to oznacza uwalony sterownik ? lewy silnik działa prawidłowo |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-01-21, 22:14
|
|
|
Tak jak wcześniej pisał kolega że może wiązka jest do wymiany . Sprawdź czy dochodzi prąd do wtyczki przy silniczku . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-01-21, 22:58
|
|
|
Sam silniczek by wyeliminować sprawdzisz na krótko. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
mrmojoho
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 7 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2021-10-03, 11:30
|
|
|
Czesc, od paru lat co jakis czas naprawiam u siebie te zaciski.
Ostatnio znowu pojawił sie problem, poczatkowo byl komunikat ze zużyte sa klocki ham z tyłu, a po jakiej chwili kolejny bład hamulca postojowego.
Opisze wam po krótce jak uporałem sie z problemem:
1. problem tkwił w czujniku halla który jest zalany nad silnikiem w obudowie
2. to uszkodzenie pojawiało sie jako żużyte klocki, i pomomo nowej adaptacji, nowych okładzin błąd pojawiał sie po jakims czasie
3. czujnik halla jesli nie ma usterki w obwodzie nie pokazywał błedów, wiec wziałem sie za wymiane całego silnika troche ryzykując, bo pewności nie miałem. Zamiana stronami potwierdzała bład klocków ale z tyłu bez wyszczegolnienia strony
4. po zakupie zamiennika silnika, poczatkowo udała sie adaptacja, wszystkie bledy zniknely, natomiast po chwili pojawił się błąd z napieciem i prądem, dokładnie tego błędu nie pamietam
5. szukanie problemu troche trwało, okazało sie ze silnik w tym nowym chinskim zamienniku, nawet bez obciażenia pracował normalnie, tyle ze prad w obwodzie był nawet 50A ! podejrzewałem zwarcie.
6. Z uwagi ze nie miałem czasu na zabawe w reklamacje i odsyłanie itp, postanowiłem ze z 2 silników zrobie jeden
7. w obydwu silnikach pop zdjeciu plaskiej pokrywy odlutowałem kable silników i odciałęm tylna obudowe ( ta plastikowa obudowe silnika dookoła) i od tyłu wycignałem silniki.
Od przodu sie nie da bo jest zalany wspomniany czujnik halla.
8. Poźniej odwrotna operacja. Obudowe tą silnikową skleiłem klejem dwuskładnikowym robiąc przy okazji spione.
9. wszystko dziala i 0 bledow po adaptacji |
|
|
|
|
|