Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] auto po chwili gaśnie. Pompa paliwa?  
Autor Wiadomość
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-13, 07:13   [D3 04 4.2MPI/LPG ] auto po chwili gaśnie. Pompa paliwa?

Witam. Problem w mojej audi polega na tym, że po chwili gaśnie. Po dłuższym postoju, tzn. dobie odpalam, silnik chodzi przez około 10 sek. poczym zaczyna się dlawic, obroty spadają i ostatecznie gaśnie. Próbuje odpalić ponownie to gaśnie juz po około 2 sek. Dodam że mam rezerwę paliwa. Czy problem pomp paliwa dotyczy także A8 D3?
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-05-13, 08:06   

W D3 raczej nie ale u mnie wysiadła i musiałem zmieniać . Dobrze że FOSS mi podpowiedział co i jak bo myślałem że to wina sterownika silnika . W D3 masz dwie pompy Główna i pomocnicza . Mi padła ta po prawej stronie - główna , objawy miałem podobne . Nowa VDO w detalu około tysiaka .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-13, 08:39   

Jaka jest zasada działania tych pomp? Jak można zdiagnozować uszkodzona pompę? Czy naprzyklad stan powyżej połowy baku powinien pomóc? Mam aktualnie "głęboka" rezerwę. Fis pokazuje zasięg 30 km.
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-13, 09:44   

jak pomoże to pompa lub kosz
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-13, 10:04   

A skąd ta zależność, że musi być ponad pół baku, by auto odpalilo?
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-13, 10:10   

poczytaj forum jest tego sporo
co tydzień przynajmniej jeden kwiatek
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-05-13, 10:12   

Ja mam zawsze prawie pełno i pompa wysiadła , w D3 tej zależności już nie ma że powyżej połowy jest ok. Ale jak masz głęboką rezerwę to może po prostu nie może zassać paliwa . Ja bym raczej nie próbował odpalać z taką ilością bo jak pompa jest dobra to możesz ją zatrzeć .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-13, 10:15   

No właśnie od dwóch dni przeglądam forum i dlaczego pół baku jest wyznacznikiem? Nie wiedziałem ze jest to aż ta częsta usterka w naszych autach. Myślałem że generalnie tyczy się modelu d2.
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-13, 10:17   

Wlalem wczoraj 10 litrów i jest tak na 1/4 baku i dalej nie pali.
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-13, 12:59   

ptasiek napisał/a:
No właśnie od dwóch dni przeglądam forum i dlaczego pół baku jest wyznacznikiem? Nie wiedziałem ze jest to aż ta częsta usterka w naszych autach. Myślałem że generalnie tyczy się modelu d2.

Jakbyś zobaczył konstrukcję baku to byś zrozumiał czemu ;) Z jednej komory do drugiej jest paliwo przepompowywane a jak coś się zdupczy to 1/2 baku jest a auto nie jedzie. Sporo D2 ma z tym problem po wymianie pompy.. U mnie, co prawda w D2 miałem podobne objawy co u Ciebie i to była właśnie pompa paliwa - komutator zajechany do 0.

Zanim zaczniesz pruć auto podepnij VAGa i sprawdź błędy. Następnie warto dolać jeszcze z 20l ściągnąć wąż zasilający i po przekręceniu kluczykiem powinno paliwo tryskać.
_________________
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-13, 13:34   

ok. Tak zrobię, doleję jeszcze ze dwadzieścia litrów benzyny ( 4 kursy na stację z kanisterkiem 5 litrowym :) ) i wtedy zobaczę czy będzie chodził. A w którym miejscu zdjąć ten wąż zasilający?
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-13, 18:48   

Odczytałem błędy i takie oto mi wyskoczyły. Może to ktoś przetłumaczyć i powiedzieć co jest powodem ich wyskoczenia?


---------------
Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.lbl
Part No SW: 4E0 910 560 A HW: 4E0 907 560
Component: 4.2L V8/5V G 0070
Revision: 00000000 Serial number: AUX3Z0CN529227
Coding: 0007773
Shop #: WSC 02313 785 00200
VCID: 1F49E74FB72D

9 Faults Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 004 - No Signal/Communication
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
P1577 - 004 - No Signal/Communication
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16691 - Cylinder 7: Misfire Detected
P0307 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 002 - Lower Limit Exceeded
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 002 - Lower Limit Exceeded
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 001 - Upper Limit Exceeded
Readiness: 0000 1101



Dodam też, że zalałem dzisiaj paliwa i jest trochę ponad pół baku i nadal odpala i po chwili gaśnie.. :/
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-17, 12:00   

Więc dziś zabrałem się za wyjęcie pompy paliwa. Dojście- masakra. Zatrzymałem się na wyjęciu kosza z pompą. Czy ktoś wie jak jest to zamocowane? W D2 było na takiej długiej śrubie a tu nie ma śruby a cholersto trzyma się i nie chce wyjść. Wyjąłem już czujnik paliwa który był zamocowany na koszu i dalej już nie wiem.
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-17, 13:40   

Ok. uporałem się z wyjęciem całego kosza wraz z pompą, ale teraz z kolei stanęło na wyjęciu pompy z kosza. :/ Wie ktoś jak to jest tam zamocowane?? Nie ciągnę na chama bo nie chcę nic urwać.

jd
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-17, 16:30   

Pompa na wierzchu! <hura> Trzymała się na dwóch gumowych oringach. Gdyby ktoś miał problem ze swoją pompą, mogę go przez to przeprowadzić krok po kroku. Jest wiele opisów do d2 ale do d3 nie znalazłem nic. Nawet na YT. Gdy silnik pompy miałem już na stole, podłączyłem pod 12V i nic. wystarczyło trochę przesunąć wirnik i ruszyła, Ale znów przy kolejnej próbie cisza. Pozostał zakup nowego silniczka. Znalazłem na Allegro nowe z roczną gwarancją za 350.
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.