Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Znikający płyn chłodniczy  
Autor Wiadomość
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2015-02-16, 11:36   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Znikający płyn chłodniczy

Witam was. Od jakiegoś czasu znika mi płyn chłodniczy. Auto wydaje mi się że przy dużych akceleracjach dymi na biało chociaż ciężko powiedzieć bo jest zima normalnie ja postoju nie dymi,. Uszczelka? Jaki to koszt? Moze jestem w stanie sam wymienic?
Dziękuję
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-16, 12:07   

Wszystkie opaski od LPG dobrze są poskręcane? Nie masz masła pod korkiem płynu?
_________________
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-16, 12:24   

Viperek napisał/a:
Uszczelka? Jaki to koszt? Moze jestem w stanie sam wymienic?


W 3 tys powinienes sie zmiescic w sposob normalny czyli demontaz obu glowic ich obrobka tzn szlifowanie gniazd wymiana uszczelniaczy itp mozna takze przy okazji zrobic rozrzad.

W wersji oszczednosciowej z pewnoscia taniej, czy zrobisz sam no jasne, ale zalezy czy posiadasz warsztat :D
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2015-02-16, 17:41   

Opaski sa poskrecane. Niema masła pod korkiem. Jest bardzo czysto.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-16, 17:44   

Domowymi sposobami to tak. Ile znika Ci plynu na 100/1000 km?
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-16, 23:02   

Mi też znika płyn odkąd mam LPG, wcześniej nie brał ani grama płynu, olej bez zmian, przypuszczam że zapowietrzył mi się układ chłodzenia, gdyż nawet odłączyłem przewody od chłodniczki oleju i nakapało trochę płynu - nie wiem jak odpowietrzyć Układ <niewiem>
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-17, 08:04   

Czemu od razu widzicie wszystko w czarnych kolorach, to że znika płyn nie świadczy że od razu padła uszczelka pod głowicą.

Sprawdź:
- węże
- opaski
- trójniki
- połączenia
- zdjąć osłonę pod silnikiem i czy rano nie ma śladów
- olej silnikowy i jego barwę
- zawór korka zbiorniczka wyrównawczego
- reduktor
- dywaniki w aucie pod kokpitem

na początek
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-02-17, 08:16   

moze leciec i odparowywac. moj patent na male wycieki jest taki.
demontujesz oslony gorne i dolne.
kupujesz na allegro korek do zbiorniczka,robisz w nim otwor i wklejasz wąż z manometrem. podlaczasz na noc 2bary cisnienia z kompresora, a rano kazdy wyciek widzisz jak na dloni. widzisz tez ile ubylo.
jak wycieku nie ma w komorze, sprawdzasz dywaniki i odplywy z klimy (czy nie mokro pod autem)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-18, 17:25   

k44761, dobrze pisze ja mam wpięty LPG nad katalizatorem i na niego kapało ..... reszty można się domyśleć :)
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-08-14, 15:24   

Zbiorniczek wyrównawczy ma rurkę całą ? Tą od powrotu , tam często pęka i pomału ucieka a nie zawsze widać .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.