Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:23
|
|
|
a po co motor wyrywać ?
jak łańcuchy stare zostają to nawet paska się nie rusza |
|
|
|
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-25, 02:26
|
|
|
ufff a juz myslalem ze bedzie trzeba wyciagac czyli mam liczy na kaszt rzedu 3 tys w serwisie |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-25, 06:10
|
|
|
poszukaj kogoś kumatego to ci to pod blokiem zrobi |
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-26, 20:42
|
|
|
jasne mialem juz takich co mi subaru robili 3 razy tyle w zawieche wrzuciłem wole serwis jak cos to daj gwarancje na robote |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-26, 21:42
|
|
|
|
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-31, 12:30
|
|
|
serwis wola 2500 za nastawnik i 5tys za robocizne i dodatkowe czesci jest w lodzi jakis spec od audi!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-04-01, 20:01
|
|
|
Nie trzeba tu speca wymiana tych nastawnikow to nie jest skomplikowana operacja , jak mechniak choc troche liznol mechaniki z audi to zrobi to w 1 dzien za cene 400-500 zl na strone , zreszta jak gdzies oddasz to spisz umowe i tyle , grunt dobrze ustawic po tym wszystkim walki i tyle w temacie
Duzo silnikow audi ma takowe nastawniki czesta usterka v6 2.8 2.4 r4 1.8t v8 4.2 3.7 , wszystkie maja podobnie sterowane fazy rozrzadow wiec jesli mechanik nie umie tego zrobic to wg mnie dupa a nie mechanik
Stan nastawnikow mozna zbadac vcds |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-04-01, 20:02
|
|
|
A i nie panikuj nagraj film jak to tryta i wrzuc tutaj to upewnimy Cie czy na 100 % koncza sie nastawniki |
|
|
|
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-04-02, 16:36
|
|
|
ok nie ma problemu |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-02-11, 12:56
|
|
|
Po dłuższym postoju odpale auto i czasami wskoczą obroty na 2 tys na 3 sek. dodam jeszcze że nastawnik się odzywa na porannym rozruchu czy ten nastawnik może to powodować zanim się napręży ?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|