Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-06, 21:58
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Instalkę mam holenderską VOGELS na podzespołach LANDI.
| Sądziłem, że masz coś polskiego |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-06, 22:00
|
|
|
danishow napisał/a: | jordan233 napisał/a: | Instalkę mam holenderską VOGELS na podzespołach LANDI.
| Sądziłem, że masz coś polskiego |
Niema problemu, dzięki za chęc udzielenia pomocy
Jutro zobaczę co z tymi plusami po zapłonie w podszybiu |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-07, 22:00
|
|
|
danishow
mam taki sterownik DRL ,czy faktycznie musi być po zapłonie?,czy powinno pracować przy stałym zasilaniu.(chyba że coś innego ma winę że mrugają po zamknięciu auta)
Ostania fotka przedstawia nie podłączony pomarańczowy kabelek który wychodzi ze sterownika DRL
Zobacz forki poniżej :
|
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-07, 22:30
|
|
|
Trza od razu było foty zapodać .
NIE, nie potrzebujesz plusa po zapłonie. Moduł włącza się automatycznie jak uruchamiasz silnik? Zapewne mierzy napięcie, które to wzrasta po odpaleniu silnika. Pomarańczowy, wolny kabel jest do hamulca ręcznego ...mam też tak u siebie, jak gdzieś się zatrzymujesz i nie gasisz silnika to i światła nie gasną a czasem potrzeba odrobinę prywatności
Możesz oczywiście dać manualny włącznik w kokpicie i podając masę na ów kabelek światła zgasną.
Mruganie po zamknięciu auta to zapewne oznaka kończącego się modułu, możesz kupić nowy na alledrogo za około 50 zeta. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-08, 17:41
|
|
|
danishow napisał/a: | Trza od razu było foty zapodać .
NIE, nie potrzebujesz plusa po zapłonie. Moduł włącza się automatycznie jak uruchamiasz silnik? Zapewne mierzy napięcie, które to wzrasta po odpaleniu silnika. Pomarańczowy, wolny kabel jest do hamulca ręcznego ...mam też tak u siebie, jak gdzieś się zatrzymujesz i nie gasisz silnika to i światła nie gasną a czasem potrzeba odrobinę prywatności
Możesz oczywiście dać manualny włącznik w kokpicie i podając masę na ów kabelek światła zgasną.
Mruganie po zamknięciu auta to zapewne oznaka kończącego się modułu, możesz kupić nowy na alledrogo za około 50 zeta. |
no kolego dzięki dzięki
Jaki konkretnie mam kupić moduł? ,możesz coś polecić konkretnego z Alledrogo?
Mam jeszcze jeden pomysł,ale uderze do ciebe na priv z tematem |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-08, 21:31
|
|
|
Spoko, w wolnym czasie poszukam jakiegoś "mądrego" modułu. A sprawa z PW też musi poczekać, urwanie głowy mam teraz. Pzdr. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
miszigen
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-07-08, 21:49
|
|
|
Witam mam podobny problem tylko ze mi zamknął się bagażnik bez aku (długa historia) czy ktoś powie mi krok po kroku jak podpiąć się pod jakieś zasilanie mam a8 d2 1999r proszę bardzo o pomoc |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-09, 11:46
|
|
|
miszigen, w nogach pasazera przy bezpiecznikach. Mialem ten sam problem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-07-09, 13:50
|
|
|
Ew pod alternator od spodu jak auto całe zamkniete a kluczykiem się nie da |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-09, 20:07
|
|
|
jordan233 napisał/a: | możesz coś polecić konkretnego z Alledrogo? | Możesz kupić taki MODUŁ, już kilka razy kupowałem rzeczy od tego producenta i jestem zadowolony. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-09, 21:20
|
|
|
danishow napisał/a: | jordan233 napisał/a: | możesz coś polecić konkretnego z Alledrogo? | Możesz kupić taki MODUŁ, już kilka razy kupowałem rzeczy od tego producenta i jestem zadowolony. |
Dzięki kolego,już zamówione
Przestestuje dopiero w połowie sierpnia bo wtedy będę w PL.
Jak będziesz miał czas to pamiętaj o sprawie z PRIV, oczywiscie szkrzyneczka piwa dla ciebie |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|