Autor |
Wiadomość |
Pevo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2012-02-06, 09:44 [D3 03 4.2MPI
] plus pod maska- pomocy
|
|
|
Bylem na wyjeździe kilka dni innym autem i okazało sie ze przy tych morzach padł mi aku , na dodatek tego nie mogę otworzyć ręcznie tylnej klapy aby sie dostać do aku i go naładować , wiec wiąże sie to z tym, ze nie mogę uruchomić auta . Czy pod masks jest jakiś plus jak w bmw.., jeśli tak to wskażcie gdzie może sie znajdować, bo patrzałem, ale nic nie znalazłem. Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-06, 11:54
|
|
|
Pevo napisał/a: | Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;) |
hahaha , spróbuj przez zapalniczkę podać prąd , może da radę otworzyć centralny zamek .
Nie wiem jak w D3 ale w D2 idzie kabel pod prawą podłużnicą (jest tam takie czarne pudełko plastikowe ) tam idzie kabel "+" do akumulatora , podłącz tam "+" , a "-"gdzieś do auta i powinieneś dać radę otworzyć centralny zamek |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-02-07, 19:30
|
|
|
Pevo napisał/a: | Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;) | podgrzej kolego suszarką do włosów lub delikatnie opalarką zamek pod listwą klapy...........zamek lubi się mocno brudzić a nie używany , zakleja się łącząc brud ze smarem .........delikatnie sie upłynni , zamek i zapadki ruszą i otworzysz ręcznie ;-) |
|
|
|
|
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-02-12, 09:58
|
|
|
I jak? Poradziłeś sobie?
Co zrobiłeś? |
|
|
|
|
|
|
|
Pevo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2012-02-13, 17:28
|
|
|
przez zapalniczkę nie idzie, bo d3 ma urządzenie zarządzające energia które nie puści prądu na aku, klapa nie zamrazla, poporstu ma mala wgniote i chyba to blokuje jej otwarcie, czekam na elektryka by wpiac sie w plus pod maska gdzies. |
|
|
|
|
Grzechu
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-02-13, 18:21
|
|
|
Jak odsłonisz maskownicę pomiędzy drzwiami a prawym tylnym fotelem idzie tam gruby kabel od aku do przodu.
Zeskrob kawałek izolacji i masz + , a minus np od zamka.
Podłącz inne aku i zadziała.
Też miałem kiedyś taki problem |
|
|
|
|
|
|
|
Pevo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2012-02-18, 09:09
|
|
|
znajomy elektryk wypial kostke przy pompie abs i wpiol sie z plusem w jeden z pinow, auto dostalo pradu co pozwolilo otworzyc bagaznik. |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-02, 21:49
|
|
|
jordan233, stały czy po zapłonie? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-02, 22:03
|
|
|
danishow napisał/a: | jordan233, stały czy po zapłonie? |
Po zapłonie,bo w tym monecie elektryk który to podłączał dał d..y i DRL świeciły po zapłonie,ale jak zamknąłem auto to potrafiły mrugać jak się chce(raz po godzinie lub nawet jak ktoś do auta podszedł )
Dlatego chcę sam to poprawić. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-05, 20:09
|
|
|
Po zapłonie na bank będziesz miał w "puszce" ze sterownikami w podszybiu ale i też przy sterowniku Xenon powinien być z tym, że pojawia się wraz z zapłonem i gaśnie po około 15 sekundach ...będziesz miał zatem Coming Leaving Home na DRL |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-05, 20:29
|
|
|
danishow napisał/a: | Po zapłonie na bank będziesz miał w "puszce" ze sterownikami w podszybiu ale i też przy sterowniku Xenon powinien być z tym, że pojawia się wraz z zapłonem i gaśnie po około 15 sekundach ...będziesz miał zatem Coming Leaving Home na DRL |
Podziękował |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-06, 21:03
|
|
|
Dzisiaj próbowałem poprawić podłączenie DRL ,ale najpierw sprawdziłem miernikiem aktualne podłączenie.
Po zmierzeniu miernikiem prądu na wyłączonym zapłonie jest cały czas 12,3V
to tak jakby był stały plus i pod to jest podłączone sterowanie DRL,czy ten stały plus ma winę że światła same mrugają od czasu do czasu?Jak odpalę autko to DRL działają elegancko bez mrugnięcia.
Jeden plus znalazłem w sterowniku w podszybiu i również jest stały plus,chyba ze po jakimś czasie od zamknięcia samochodu się dezaktywuje,ale czekałem dobrą minutę po zamknieciu auta i było 12,3V |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-06, 21:33
|
|
|
Coś kiepsko szukasz tego plusa po zapłonie, w podszybiu jest kilka ...skoro tak nie idzie to weź ze sterownika LPG, ten MUSI mieć klemę 15. Jaką masz instalację gazową? Zerknę w schemat i sprawdzę kolor kabla. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-06, 21:41
|
|
|
danishow napisał/a: | Coś kiepsko szukasz tego plusa po zapłonie, w podszybiu jest kilka ...skoro tak nie idzie to weź ze sterownika LPG, ten MUSI mieć klemę 15. Jaką masz instalację gazową? Zerknę w schemat i sprawdzę kolor kabla. |
Instalkę mam holenderską VOGELS na podzespołach LANDI.
Jutro zobaczę jak to wygląda z tym plusem w podszybiu. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|