Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Instalacja LECHO Sequel??  
Autor Wiadomość
jojo-jar 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 205
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-12-22, 17:01   [D3 04 4.2MPI ] Instalacja LECHO Sequel??

Witam. Czy ma ktos zamontowana instalacje firmy LECHO? Serownik Sequel, wtryski magic jet. Jak ona sie sprawuje w silniku V8? Piszcie wszystko co wiecie na temat tej instalacji. Pozdrawiam i czekam.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-22, 23:27   

Dobre rozwiazanie bo zczytuje dane z OBD auta, wtryski to bardzo dobry kompromis ceny do jakosci jeśli podparte dobrze podgrzanym reduktorem powinieneś być zadowolony. Do tego producent za darmo udostępnia program więc mozesz sobie podglądać jak to się zachowuje
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-12-23, 23:55   Re: [D3 '04 4,2PB] Instalacja LECHO Sequel??

jojo-jar napisał/a:
Witam. Czy ma ktos zamontowana instalacje firmy LECHO? Serownik Sequel, wtryski magic jet. Jak ona sie sprawuje w silniku V8? Piszcie wszystko co wiecie na temat tej instalacji. Pozdrawiam i czekam.


LECHO produkuje firma z Białegostoku, z tego samego miasta jest też STAG. Jeżeli wybierasz nowe podzespoły dla siebie to ja bym poszedł w STAGA, więcej pochlebnych opinii zbiera. Jeżeli auto jest już zagazowane to oczywiście nie skreśla go, jednak trzeba dobrze sprawdzić jak i gdzie została założona ta instalacja.

Ja kupiłem auto z założoną już instalacją gazową gdzie zamontowany jest właśnie sterownik LECHO. Po zakupie pojechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu który ładnie montuje instalacje gazowe oraz co najważniejsze potrafi to wystroić (montują też do ropniaków) i co się okazało, w sterowniku był groch z kapustą! Ustawialiśmy wszystko pół dnia (laptop podłączony do kompa i w trasę ognia). Później zajechałem na poprawki może dwa razy i od tamtej pory auto ładnie pracuje na LPG dlatego nie mogę powiedzieć złego słowa na temat tego sterownika.
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 57
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-26, 22:37   

Jeśli ma być OK to STAG 300 i wtryskiwacze HANA . Reszta to półśrodki .
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-28, 01:40   

Wrocek66 napisał/a:
Jeśli ma być OK to STAG 300

post jest o sterowniku sequel czyli takim co sam zczytuje dane z OBD auta a zwykłay Stag 300 przy nim to zabytek który wymaga co rusz ingerencji w ustawienia z laptopem, porównywalny może byc jedynie ale STAG 300 Premium. A jak by kto dociekał to Sequela robią ci sami ludzie co kiedyś robili w AC czyli Staga, część odeszła i zrobiła po swojemu i mamy nową firmę która nie zmusza do zakupu jak w AC (Stag) sterownika Premium z reduktorem do 90KM i Valtekami.. AC w tej chwili idzie na max zysk a opinie o Stagu owszem pochlebne a Sequel też tyle że młodszy i przez to mniej znany nic innego
 
 
jojo-jar 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 205
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-12-28, 19:01   

Wiec zapytam tak: Co jest lepsze Stag 300 premium czy sequel? Co byście sami założyli do swoich V8?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-28, 19:15   

Ja u siebie założyłem STAG 300 plus ale proponował bym raczej STAGA 300 Premium choć instalacja Stag 300 plus też mi się dobrze spisuje. W sumie i tak instalka to 30% sukcesu, a 70% to zakład montujący instalację.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-12-29, 10:44   

Stag 300 i dobry gazownik, który to porządnie wystroi.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-29, 22:56   

jojo-jar napisał/a:
Co jest lepsze Stag 300 premium czy sequel


bardzo porównywalne, to drugie tańsze. nie oszczędzaj by poprzestać na stagu plus bo oszczędność 300-400zł a auto na nim pali nawet 20% wiecej niż na Premium czy Sequelu i do tego muszisz regulować z laptopem taką instalację przy każdej wymienie filtrów a przy Sequelu lub Premium nie :-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
slavoxford 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Skąd: oxford/bielsko-biała
Wysłany: 2010-12-30, 10:03   

powiedzcie czy jest jakaś instalacja która nie wymaga zdjęcia rury układu dolotowego do skrzynki filtra i przy 240KM/h tak samo jak na luzie można śmiało ją przełączyć z benzyny bez żadnych problemów? Jestem strasznie do tyłu z typami i rodzajami instalacji bo miałem tylko jedną lata temu 2gen brc. 3 eksplozje i dwie wymiany airboxa:mrgreen:

Dogadaj się z serwisem obojętnie co wybierzesz żeby wyjęli części do wiercenia pod wtryski z autka i oczyścili po, miałem kilka przypadków LPG + chip a seria daleko z tyłu, przez wiór w gnieździe zaworowym nie mówiąc o głupocie serwisu. Zmierz ciśnienie na cylindrze każdego z 8 przed i wartość voltów akumulatora, i jak skończą z gazem zmierz jeszcze raz. chyba że pozwolą ci patrzeć na ręce, Ale często jest " regułą szybko,szybko"

napisz proszę co Ci wyszło, ja miałem na początku 5%różnicy między prawą a lewą głowicą
_________________
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-30, 23:35   

slavoxford napisał/a:
powiedzcie czy jest jakaś instalacja która nie wymaga zdjęcia rury układu dolotowego do skrzynki filtra i przy 240KM/h tak samo jak na luzie można śmiało ją przełączyć z benzyny bez żadnych problemów


kolego era mieszalników dawno za nami, teraz jest sekwencja i nie ma żadnych ka-bum w gaźnik :-D , możesz sobie przy dowolnym obciażeniu przełaczać na benzynę i z powrotem
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
slavoxford 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Skąd: oxford/bielsko-biała
Wysłany: 2010-12-31, 15:10   

Pytam, bo myślałem do nie dawna tak samo. Troszkę się tych autek naprawia.
Przyjechał do mnie gość passatem 1,8 20v i nie miał rurki do filtra była obcięta 90* ,a 4ta generacja, pełna sekfencja. Pytam go, o co chodzi z tą rurką, a on mówi że nie równo chodzi na luzie z górki na Lpg, to pomyślałem, że w 5 gen może już tego nie będzie, (nie mamy gaźników bo to przecież wtrysk, ale myślisz pewnie o tym samym- przepustnicy) ja zrezygnowałem z gazu dla mocy i tylko robię aktualizacje do duńki :-D Okazało się, że jego brat ma stacje serwisową Lpg i on mu to przerobił w już istniejącej instalacji, oraz dodał, że zawirowania przy gazie w dolocie kosztują dodatkowy litr na 100KM
Nie mam pojęcia o Lpg więc wolę zapytać, z drugiej strony po licho neutral z górki?...
_________________
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-31, 15:56   

slavoxford napisał/a:
Okazało się, że jego brat ma stacje serwisową Lpg i on mu to przerobił w już istniejącej instalacji


znamy takie przypadki = druciarz... :mrgreen:
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-28, 18:41   

Wrocek66 napisał/a:
Jeśli ma być OK to STAG 300 i wtryskiwacze HANA . Reszta to półśrodki .

hmmmm , a dlaczego ?? czyzby inne instalacje sie nie sprawdzały , osobiscie mam Landi Renzo OmeGas wtryski Medy białę (najmocniejsze) 2 x IG1 , smiga az miło i to przy niskim jak na to auto spalaniu :-D , magic jety to tez nie polsrodki tylko bdb produkt jak i inne , problem tkwi w instalatorach , bo takich co ogarną ten motor jest naprawde niewielu
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 57
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-28, 21:21   

LR jest bardzo dobrą instalacją , ale ma strasznie głośne wtryskiwacze i cenowo jest zdecydowanie droższe od STAG-a . Więc po co przepłacać ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.