|
Autor |
Wiadomość |
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-01-28, 22:05
|
|
|
po to zeby miec spokoj , a glosne sa tylko przy otwartej masce a tak chyba sie nie jezdzi :-D , wierz mi ze w czasie jazdy nic a to nic nie slychac , przebiegi powyzej 100 tys bez jakichkolwiek usterek , wtryski wytrzymują duzooooo , a co do przepłącania hmnnn , ile na stagu wyjdzie instalka ??? 5 tysi ??? , moja kosztowałą niecale 5600 , czy to jest przepłacanie ?? |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-29, 17:08
|
|
|
chrisvtr napisał/a: | Landi Renzo |
a czy ta instalacja (sterownik LPG) potrafi komunikować się po OBD z autem i non-stop korygować mapy w czasie jazdy samoczynnie ? |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-01-29, 17:41
|
|
|
Landi Renzo to najlepsze instalacjie na świecie. Są drogie ale mają najlepsze wtryskiwacze, reduktory jak również komputery. Potrafią obsłużyć zapętlone wtryski, jednak moja wiedza w tym temacie jest tylko internetowa.
Kolego Colln Landi niepotrzebuje korekt po OBD z tego względu że wtryskiwacze są bardzo dokładne reduktory stabilne. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-29, 23:46
|
|
|
hipcio napisał/a: | Landi niepotrzebuje korekt po OBD z tego względu że wtryskiwacze są bardzo dokładne reduktory stabilne. |
czyli wtryskiwacze PB są jeszcze bardziej dokładne i stabilne, pompa paliwa też jest stabilna a jednak parametry pracy są non-stop korygowane więc żeby nie wiem jak była stabilna instalacja LPG to nie dorówna innej stabilnej ze sterownikiem dynamicznie adaptującym się po OBD, Każda instalacja bez OBD jest ustawiona na stałe, nie zdajemy sobie sprawy, ze gaz jest różny, membrany różnie się zachowują starzeją , filtry zapychają to wszystko bardzo zmienia mapy (tak naprawdę po każdej wymianie filtrów powinno się robić mapy od nowa) taka jest kolej instalacji tak jak i były generacje, kiedyś też były mieszalniki a sekwencje mówiono że to przerost formy nad treścią, czas pokazał które zostało, za jakiś czas wszystko będzie PLUG in.. i sterowniki z OBD |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |