Autor |
Wiadomość |
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-12-22, 17:01 [D3 04 4.2MPI
] Instalacja LECHO Sequel??
|
|
|
Witam. Czy ma ktos zamontowana instalacje firmy LECHO? Serownik Sequel, wtryski magic jet. Jak ona sie sprawuje w silniku V8? Piszcie wszystko co wiecie na temat tej instalacji. Pozdrawiam i czekam. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-22, 23:27
|
|
|
Dobre rozwiazanie bo zczytuje dane z OBD auta, wtryski to bardzo dobry kompromis ceny do jakosci jeśli podparte dobrze podgrzanym reduktorem powinieneś być zadowolony. Do tego producent za darmo udostępnia program więc mozesz sobie podglądać jak to się zachowuje |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-12-23, 23:55 Re: [D3 '04 4,2PB] Instalacja LECHO Sequel??
|
|
|
jojo-jar napisał/a: | Witam. Czy ma ktos zamontowana instalacje firmy LECHO? Serownik Sequel, wtryski magic jet. Jak ona sie sprawuje w silniku V8? Piszcie wszystko co wiecie na temat tej instalacji. Pozdrawiam i czekam. |
LECHO produkuje firma z Białegostoku, z tego samego miasta jest też STAG. Jeżeli wybierasz nowe podzespoły dla siebie to ja bym poszedł w STAGA, więcej pochlebnych opinii zbiera. Jeżeli auto jest już zagazowane to oczywiście nie skreśla go, jednak trzeba dobrze sprawdzić jak i gdzie została założona ta instalacja.
Ja kupiłem auto z założoną już instalacją gazową gdzie zamontowany jest właśnie sterownik LECHO. Po zakupie pojechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu który ładnie montuje instalacje gazowe oraz co najważniejsze potrafi to wystroić (montują też do ropniaków) i co się okazało, w sterowniku był groch z kapustą! Ustawialiśmy wszystko pół dnia (laptop podłączony do kompa i w trasę ognia). Później zajechałem na poprawki może dwa razy i od tamtej pory auto ładnie pracuje na LPG dlatego nie mogę powiedzieć złego słowa na temat tego sterownika. |
|
|
|
|
Wrocek66
Użytkownik
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-12-26, 22:37
|
|
|
Jeśli ma być OK to STAG 300 i wtryskiwacze HANA . Reszta to półśrodki . |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-28, 01:40
|
|
|
Wrocek66 napisał/a: | Jeśli ma być OK to STAG 300 |
post jest o sterowniku sequel czyli takim co sam zczytuje dane z OBD auta a zwykłay Stag 300 przy nim to zabytek który wymaga co rusz ingerencji w ustawienia z laptopem, porównywalny może byc jedynie ale STAG 300 Premium. A jak by kto dociekał to Sequela robią ci sami ludzie co kiedyś robili w AC czyli Staga, część odeszła i zrobiła po swojemu i mamy nową firmę która nie zmusza do zakupu jak w AC (Stag) sterownika Premium z reduktorem do 90KM i Valtekami.. AC w tej chwili idzie na max zysk a opinie o Stagu owszem pochlebne a Sequel też tyle że młodszy i przez to mniej znany nic innego |
|
|
|
|
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-12-28, 19:01
|
|
|
Wiec zapytam tak: Co jest lepsze Stag 300 premium czy sequel? Co byście sami założyli do swoich V8? |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-12-28, 19:15
|
|
|
Ja u siebie założyłem STAG 300 plus ale proponował bym raczej STAGA 300 Premium choć instalacja Stag 300 plus też mi się dobrze spisuje. W sumie i tak instalka to 30% sukcesu, a 70% to zakład montujący instalację. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
mastacrx
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 38 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-12-29, 10:44
|
|
|
Stag 300 i dobry gazownik, który to porządnie wystroi. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-29, 22:56
|
|
|
jojo-jar napisał/a: | Co jest lepsze Stag 300 premium czy sequel |
bardzo porównywalne, to drugie tańsze. nie oszczędzaj by poprzestać na stagu plus bo oszczędność 300-400zł a auto na nim pali nawet 20% wiecej niż na Premium czy Sequelu i do tego muszisz regulować z laptopem taką instalację przy każdej wymienie filtrów a przy Sequelu lub Premium nie :-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-30, 10:03
|
|
|
powiedzcie czy jest jakaś instalacja która nie wymaga zdjęcia rury układu dolotowego do skrzynki filtra i przy 240KM/h tak samo jak na luzie można śmiało ją przełączyć z benzyny bez żadnych problemów? Jestem strasznie do tyłu z typami i rodzajami instalacji bo miałem tylko jedną lata temu 2gen brc. 3 eksplozje i dwie wymiany airboxa:mrgreen:
Dogadaj się z serwisem obojętnie co wybierzesz żeby wyjęli części do wiercenia pod wtryski z autka i oczyścili po, miałem kilka przypadków LPG + chip a seria daleko z tyłu, przez wiór w gnieździe zaworowym nie mówiąc o głupocie serwisu. Zmierz ciśnienie na cylindrze każdego z 8 przed i wartość voltów akumulatora, i jak skończą z gazem zmierz jeszcze raz. chyba że pozwolą ci patrzeć na ręce, Ale często jest " regułą szybko,szybko"
napisz proszę co Ci wyszło, ja miałem na początku 5%różnicy między prawą a lewą głowicą |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-30, 23:35
|
|
|
slavoxford napisał/a: | powiedzcie czy jest jakaś instalacja która nie wymaga zdjęcia rury układu dolotowego do skrzynki filtra i przy 240KM/h tak samo jak na luzie można śmiało ją przełączyć z benzyny bez żadnych problemów |
kolego era mieszalników dawno za nami, teraz jest sekwencja i nie ma żadnych ka-bum w gaźnik :-D , możesz sobie przy dowolnym obciażeniu przełaczać na benzynę i z powrotem |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-31, 15:10
|
|
|
Pytam, bo myślałem do nie dawna tak samo. Troszkę się tych autek naprawia.
Przyjechał do mnie gość passatem 1,8 20v i nie miał rurki do filtra była obcięta 90* ,a 4ta generacja, pełna sekfencja. Pytam go, o co chodzi z tą rurką, a on mówi że nie równo chodzi na luzie z górki na Lpg, to pomyślałem, że w 5 gen może już tego nie będzie, (nie mamy gaźników bo to przecież wtrysk, ale myślisz pewnie o tym samym- przepustnicy) ja zrezygnowałem z gazu dla mocy i tylko robię aktualizacje do duńki :-D Okazało się, że jego brat ma stacje serwisową Lpg i on mu to przerobił w już istniejącej instalacji, oraz dodał, że zawirowania przy gazie w dolocie kosztują dodatkowy litr na 100KM
Nie mam pojęcia o Lpg więc wolę zapytać, z drugiej strony po licho neutral z górki?... |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-31, 15:56
|
|
|
slavoxford napisał/a: | Okazało się, że jego brat ma stacje serwisową Lpg i on mu to przerobił w już istniejącej instalacji |
znamy takie przypadki = druciarz... :mrgreen: |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-01-28, 18:41
|
|
|
Wrocek66 napisał/a: | Jeśli ma być OK to STAG 300 i wtryskiwacze HANA . Reszta to półśrodki . |
hmmmm , a dlaczego ?? czyzby inne instalacje sie nie sprawdzały , osobiscie mam Landi Renzo OmeGas wtryski Medy białę (najmocniejsze) 2 x IG1 , smiga az miło i to przy niskim jak na to auto spalaniu :-D , magic jety to tez nie polsrodki tylko bdb produkt jak i inne , problem tkwi w instalatorach , bo takich co ogarną ten motor jest naprawde niewielu |
|
|
|
|
|
|
|
Wrocek66
Użytkownik
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-28, 21:21
|
|
|
LR jest bardzo dobrą instalacją , ale ma strasznie głośne wtryskiwacze i cenowo jest zdecydowanie droższe od STAG-a . Więc po co przepłacać ? |
|
|
|
|
|