Zrobiłem dodatkowo mały test jak radził FOSS, i efekt tego był taki że jeśli podłożyłem najpierw z ciekawości deskę wysokości około 10cm pod prawe tylne koło ( z którym prawdopodobnie może być problem)to auto się ładnie poziomowało, jeśli natomiast podłożyłem ją pod koło lewe to niestety ale auto stało już zdecydowanie pochylone w prawą stronę
Teraz pytanie czy można jednoznacznie po takim "eksperymencie" stwierdzić że coś jest nie tak z prawym tylnym amorkiem czy może była w przeszłości wykonana błędnie adaptacja zawieszenia...?
Niestety ku mojemu zaskoczeniu, po 5 dniach postoju auto stoi przechylone w lewą stronę, po pomiarach po lewa tylna strona stoi prawie 20mm niżej po pomiarach podczas zgaszeniu auta/, czy to jednoznacznie wskazuje na winę miecha amortyzatora? Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum