Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Tarcze klocki przod d3 4.2  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-15, 21:17   

michalwruszak napisał/a:
jeszcze z klockami BOSCH które nie mają dobrej opinii w przypadku D2 i D3


a co zlego mowia o tych klockach jeszcze oprocz tego ze pyla? Moje sie juz koncza powoli i zastanawiam sie nad tymi lub TRW...choc TRW uwazam ze pogorszylo jakosc. Niedosc ze piszcza to na dodatek przy hamowaniu hucza <boisie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-08-15, 21:18   Re: Tarcze klocki przod d3 4.2

mkbewe napisał/a:
Taka aukcje znalazlem.
http://allegro.pl/tarcze-...6896618154.html

Cena chyba najlepsza jaka do tej pory wudzialem.
Warte to czegos czy dolozyc do zimmermanow

Wygląda to na jakiś szajs :/

Po pierwsze cena - jak już wyżej napisano w tej cenie nie da się kupić czegoś dobrego jakościowo.

Po drugie...
Na zdjęciach są różne rodzaje tarcz i różne rodzaje klocków i tak na moje oko to żadne z nich nie są na przód do D3.
Na zdjęciach są pudełka firmy Brembo i w kilku miejscach powtórzono logo Brembo jak i logo VW i AUDI chociaż sprzedawane części nie są ani marki Brembo ani nie są oryginalnymi częściami z sieci VW czy AUDI. Taka forma aukcji wprowadza kupującego w błąd sugerując iż towar jest którejś z w/w firm o jakości porównywalnej z oryginałem.
Jakby zerknąć na pozostałe aukcje tego sprzedającego to widać, że ten sam schemat powtarzany jest w wielu aukcjach a więc loga jakichś renomowanych firm a gdzieś w treści aukcji dopisek, że zdjęcia są tylko poglądowe :/

Osobiście nie kupuję od takich sprzedawców niczego.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-08-15, 21:21   

Czemu wstyd sienchwalic? Tarcze zimmerman sa spoko, klocki też nie są najtańsze. Wszystko kupione w sklepie, zresztą u Michała. Mysle ze to dobra cena.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-08-15, 21:21   

CINEK z BOSCH jest podobnie , jedyne które mało zawodzą to ATE - póki co najmniej z nimi problemów - pomijając oczywiście kwestie tzw około montażowe .

[ Dodano: 2017-08-15, 22:24 ]
Komentarz kolegi Labas tyczył się klocków Master Sport do D3 :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-08-15, 21:27   

Dobry zestaw (tarcze i klocki) np. ATE to koszt około 300 Euro dla zwykłego śmiertelnika, biorąc coś z wyższej półki ów kwota szybko się podwoi. Zestaw za 6 stówek bym se odpuścił ...jedno, dwa, trzy hamowania z większej prędkości i będzie do wywalenia <blee>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-15, 21:38   

michalwruszak napisał/a:
Komentarz kolegi Labas tyczył się klocków Master Sport do D3 :)


aaa jesli chodzi o MS to sie zgadzam...ryz i strach to zakaladac jako cokolwiem do hamowania <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
antropek 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Leszek
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: Kowarów
Wysłany: 2017-08-20, 15:20   

Czemu w takim razie nie dołożyć i kupić porządny zestaw od Fremaxa? perfekt zarówno w spokojnej jak i agresywnej jeździe, dobrze oddają ciepło. A drogie nie są :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-20, 15:32   

antropek,

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-08-20, 18:08   

Eee tam niektorzy to wychodza z zalozenia ze jak sie ma d3 to trzeba za wszystko przeplacac itd. Bo za 1k nie kupusz dobrych hebli na przod. Bo do d3 to wstd itd.
Nie takich zalnam kozakow i szpanerow (bez urazy dla nikogo) co tak na prawde tarcze przetaczaja :P
Skoro sie cos da taniej to dlaczego nie ? I stad ten temat. I wiem juz po waszych postach ze to szmelc :P .

Kupilem komolet zimmermana
Za 1200 jakby ktos pytal zeby nie byli wstydu.
Tak na prawde za 800 z wysylka :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-20, 18:26   

mkbewe napisał/a:
Za 1200 jakby ktos pytal zeby nie byli wstydu.

Tak na prawde za 800 z wysylka


hehe dobre :D ja się chyba na klocki Boscha zdecyduje <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-08-20, 18:34   

Za 1500 to kupilem komplet przod i tyl zimmerman z klockami trw :) tyl i przod... Powinienem sie wstydzic? ;) Mysle ze to dobra cena. Jak cos jest za 1/3 ceny tego co w ASO mysle ze można uznac cene za oki :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-08-20, 18:50   

drago_o, tylko nie pisz ze sam wymieniles jeszcze <awantura>
A tak calkiem serio to zawsze staram aie w miare mozliwosci finansowych kupuc dobre czesci. Nie kupuje szmelcu ale tez nie przeplacam dla zasady.

Koniec tematu.
Dziekuje wazystkim bo dzieki wam nie wydalem kasy na ta NIBY okazje.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-08-20, 18:58   

Tymi rencoma :) <bezradny>

No nie no, tak calkiem serio. Wiadomo, że w kazdej klasie auta mozna kupic hiper mega super czesci. Ale bylbym daleki od stierdzenia, ze te ze sredniej polki sa zle. Jezdze dosc ostro i nie narzekam. Pewnie mogloby byc lepiej ale najtansza opcja tez nie byly.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2017-08-28, 22:28   

Jak tak czytam Wasze wypowiedzi to aż mnie naszła ochota na zmianę, ja mam lżejsze autko i u mnie są bodajże tarcze ATE 323. Co potrzeba by zmienić na 360 (prócz chęci)
1. Tarcze 360 = oczywista oczywistość
a co dalej? czy zaciski zostają te co mam a tylko klocki pasujące do tarczy 360 czy cos jeszcze?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-28, 22:41   

zaciski też.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.