Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-15, 21:17
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | jeszcze z klockami BOSCH które nie mają dobrej opinii w przypadku D2 i D3 |
a co zlego mowia o tych klockach jeszcze oprocz tego ze pyla? Moje sie juz koncza powoli i zastanawiam sie nad tymi lub TRW...choc TRW uwazam ze pogorszylo jakosc. Niedosc ze piszcza to na dodatek przy hamowaniu hucza |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-08-15, 21:18 Re: Tarcze klocki przod d3 4.2
|
|
|
Wygląda to na jakiś szajs
Po pierwsze cena - jak już wyżej napisano w tej cenie nie da się kupić czegoś dobrego jakościowo.
Po drugie...
Na zdjęciach są różne rodzaje tarcz i różne rodzaje klocków i tak na moje oko to żadne z nich nie są na przód do D3.
Na zdjęciach są pudełka firmy Brembo i w kilku miejscach powtórzono logo Brembo jak i logo VW i AUDI chociaż sprzedawane części nie są ani marki Brembo ani nie są oryginalnymi częściami z sieci VW czy AUDI. Taka forma aukcji wprowadza kupującego w błąd sugerując iż towar jest którejś z w/w firm o jakości porównywalnej z oryginałem.
Jakby zerknąć na pozostałe aukcje tego sprzedającego to widać, że ten sam schemat powtarzany jest w wielu aukcjach a więc loga jakichś renomowanych firm a gdzieś w treści aukcji dopisek, że zdjęcia są tylko poglądowe
Osobiście nie kupuję od takich sprzedawców niczego. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-08-15, 21:21
|
|
|
CINEK z BOSCH jest podobnie , jedyne które mało zawodzą to ATE - póki co najmniej z nimi problemów - pomijając oczywiście kwestie tzw około montażowe .
[ Dodano: 2017-08-15, 22:24 ]
Komentarz kolegi Labas tyczył się klocków Master Sport do D3 |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-08-15, 21:27
|
|
|
Dobry zestaw (tarcze i klocki) np. ATE to koszt około 300 Euro dla zwykłego śmiertelnika, biorąc coś z wyższej półki ów kwota szybko się podwoi. Zestaw za 6 stówek bym se odpuścił ...jedno, dwa, trzy hamowania z większej prędkości i będzie do wywalenia |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-15, 21:38
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Komentarz kolegi Labas tyczył się klocków Master Sport do D3 |
aaa jesli chodzi o MS to sie zgadzam...ryz i strach to zakaladac jako cokolwiem do hamowania |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
antropek
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Leszek
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 20 Sie 2017 Posty: 1 Skąd: Kowarów
|
Wysłany: 2017-08-20, 15:20
|
|
|
Czemu w takim razie nie dołożyć i kupić porządny zestaw od Fremaxa? perfekt zarówno w spokojnej jak i agresywnej jeździe, dobrze oddają ciepło. A drogie nie są |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-20, 15:32
|
|
|
antropek,
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań | |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-08-20, 18:08
|
|
|
Eee tam niektorzy to wychodza z zalozenia ze jak sie ma d3 to trzeba za wszystko przeplacac itd. Bo za 1k nie kupusz dobrych hebli na przod. Bo do d3 to wstd itd.
Nie takich zalnam kozakow i szpanerow (bez urazy dla nikogo) co tak na prawde tarcze przetaczaja
Skoro sie cos da taniej to dlaczego nie ? I stad ten temat. I wiem juz po waszych postach ze to szmelc .
Kupilem komolet zimmermana
Za 1200 jakby ktos pytal zeby nie byli wstydu.
Tak na prawde za 800 z wysylka |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-20, 18:26
|
|
|
mkbewe napisał/a: | Za 1200 jakby ktos pytal zeby nie byli wstydu.
Tak na prawde za 800 z wysylka |
hehe dobre ja się chyba na klocki Boscha zdecyduje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-08-20, 18:50
|
|
|
drago_o, tylko nie pisz ze sam wymieniles jeszcze
A tak calkiem serio to zawsze staram aie w miare mozliwosci finansowych kupuc dobre czesci. Nie kupuje szmelcu ale tez nie przeplacam dla zasady.
Koniec tematu.
Dziekuje wazystkim bo dzieki wam nie wydalem kasy na ta NIBY okazje. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-08-20, 18:58
|
|
|
Tymi rencoma
No nie no, tak calkiem serio. Wiadomo, że w kazdej klasie auta mozna kupic hiper mega super czesci. Ale bylbym daleki od stierdzenia, ze te ze sredniej polki sa zle. Jezdze dosc ostro i nie narzekam. Pewnie mogloby byc lepiej ale najtansza opcja tez nie byly. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-08-28, 22:28
|
|
|
Jak tak czytam Wasze wypowiedzi to aż mnie naszła ochota na zmianę, ja mam lżejsze autko i u mnie są bodajże tarcze ATE 323. Co potrzeba by zmienić na 360 (prócz chęci)
1. Tarcze 360 = oczywista oczywistość
a co dalej? czy zaciski zostają te co mam a tylko klocki pasujące do tarczy 360 czy cos jeszcze? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-28, 22:41
|
|
|
zaciski też. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|