Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Wężyk podciśnienia ...  
Autor Wiadomość
questi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 4
Skąd: Berlin
Wysłany: 2016-03-13, 08:54   [D3 03 4.2MPI ] Wężyk podciśnienia ...

Witam w niedzielny poranek

Wczoraj zaglądając pod maskę zauważyłem, że mam odpięty jeden wężyk z podciśnienia (zdjęcie w załączniku), czy możecie podpowiedzieć gdzie mam go wpiąć ?

Pozdrawiam

20160312_205647.jpg
Plik ściągnięto 439 raz(y) 93,06 KB

20160312_210101.jpg
Plik ściągnięto 450 raz(y) 148,6 KB

 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-03-13, 09:42   

on jest od zaworka sterującego :) zaraz tam pod separatorem odmy się znajduje

Tu masz foto.

 
 
questi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 4
Skąd: Berlin
Wysłany: 2016-03-13, 10:14   

Dziękuję <okok>
 
 
questi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 4
Skąd: Berlin
Wysłany: 2016-03-13, 15:56   

Koledzy pomóżcie, :( nie mogę znaleźć gdzie to wpiąć. Zdjąłem zawór pcv, ale dalej nic nie widać niby wszystkie podciśnienia są podpięte.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-03-19, 22:35   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
IchiOne 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 2018-06-07, 20:51   

Witajcie.
Dokładnie tak samo zakończony przewód podciśnienia dynda mi się po drugiej stronie zabudowy silnika, dokładnie przy filtrze powietrza, ale ukierunkowany jest w stronę przodu auta, szukałem na długość przewodu, dokąd mógł być pierwotnie wpięty, ale nigdzie, gdzie sięga ten przewód nie widzę żadnych zaworków itp, od czego może być ten przewód? czy wpływa negatywnie na pracę silnika ?


A żeby było weselej, gdy w niego dmuchnąć to słychać jak powietrze uchodzi w okolicy gruszek podciśnienia, jakby na trójniku, ciężko dokładnie namierzyć w którym miejscu, ale właśnie spod gruszek ulatuje powietrze wdmuchiwane w ten przewód.
Prawdopodobnie wisiał tak już dłuższy czas, ale teraz nie da mi spać.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-12, 22:59   

IchiOne napisał/a:
Dokładnie tak samo zakończony przewód podciśnienia dynda mi się po drugiej stronie zabudowy silnika, dokładnie przy filtrze powietrza, ale ukierunkowany jest w stronę przodu auta, szukałem na długość przewodu, dokąd mógł być pierwotnie wpięty, ale nigdzie, gdzie sięga ten przewód nie widzę żadnych zaworków itp, od czego może być ten przewód?

Z tyłu puszki filtra powietrza jest zawór i tam powinien być podpięty ten przewód.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
IchiOne 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 2018-06-13, 20:40   

Mam w takim razie jakąś inną puszkę, bo całą wnikliwie oglądałem i żadnego zaworu właśnie nie widzę. Fakt, że odkryłem ten luźny wężyk demontując całą obudowę filtra i wciśnięty był dokładnie za nią, ale zaworka, ani choćby kabelka od zaworka nie widać.
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-06-13, 21:21   

Poszukaj dokładnie

 
 
IchiOne 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 2018-06-13, 21:32   

Sprawdzę jeszcze raz... swoją drogą, co to za zaworek? i na zdjęciu które załączyłeś, od spodu puszki odchodzi wężyk, tego też nie mam przy swoim filtrze, ale dziurka w obudowie filtra jest, co to za wężyk i dokąd powinien być poprowadzony? oczywiście nie mam na myśli rurki do pompy powietrza. Z góry wielkie dzięki za informacje.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-14, 02:25   

IchiOne napisał/a:
... na zdjęciu które załączyłeś, od spodu puszki odchodzi wężyk, tego też nie mam przy swoim filtrze, ale dziurka w obudowie filtra jest, co to za wężyk i dokąd powinien być poprowadzony?

Odpływ wody, sączek.
Nigdzie dalej nie jest podłączony.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
IchiOne 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 2018-06-14, 18:53   

[ Dodano: 2022-06-07, 19:39 ]
Mam kolejne zapytanie odnośnie wężyków podciśnienia.
Tam gdzie autor wątku miał odpięty wężyk, ten pojedynczy pod separatorem odmy, jest podpięty jeszcze jeden na takim trójniku, z którego 2 wężyki rozchodzą się po obu stronach kolektora ssącego. tak się składa, że u mnie oba są złamane / przegryzione na tej samej długości ok 20 cm i nie mam pojęcia gdzie szukać drugiej strony. Na przodzie kolektora pociągając za każdy wężyk czuję, że są gdzieś podpięte.
Dokąd powinny prowadzić te dwa z trójnika?

Z czym wiąże się dla mojego silnika taki stan ? Zakładam, że nierówna praca silnika bierze się właśnie stąd

20220608_172147.jpg
Plik ściągnięto 116 raz(y) 176,01 KB

20220607_181221.jpg
Plik ściągnięto 137 raz(y) 127,23 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.