Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-10, 12:55
|
|
|
Tak adapterów nie ma, ale czasami zdarza sie że winien jest kabelek który sie przetał a nie sama poduszka i czy po prostu w celu weryfikacji czy to wina poduszki czy instalacji el. mozna zastosować taki opornik??
Jak wsadzimy opornik i błąd zniknie to widomo że poduszka uszkodzona, a jak nie zniknie to trzeba szukac dalej, a poduszke zostawic w spokoju, tym bardziej że poduszka nie kosztuje 100zl |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-10, 19:22
|
|
|
FOSS napisał/a: | nikoa4 napisał/a: | Z tego co widzialem w etce,to lewa jest el i wspornik ,a prawa nie. |
Zmień ETKĘ
Prawa również jest elektryczna.
Do poduszek dolnych nie ma żadnych adapterów bo te w całym okresie produkcji pozostały elektryczne. |
Zgadza się, przecież lewa i prawa poduszka silnika się utwardza podczas jazdy więc nie ma drucenia tylko kupno nowych. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-02-11, 13:47
|
|
|
Kolego kto tu mowi o druciarstwie?
Mi chodzi o poduszke przednia(wspornik mometu obrotowego)
I to wlasnia ta poduszka miala wade fabryczna w tych modelach.
Moze zle zobaczylem w etce,ze prawa poducha silnika,jest nie el.
Skoro jest el i bedze popsuta,to wymiana.narazie bledy dotycza wspornika. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-13, 19:36
|
|
|
nikoa4 napisał/a: | Kolego kto tu mowi o druciarstwie? |
Powyższy post został napisany ogólnikowo, nie interpersonalnie.
nikoa4 napisał/a: | Mi chodzi o poduszke przednia(wspornik mometu obrotowego)
I to wlasnia ta poduszka miala wade fabryczna w tych modelach. |
W D2 była ona zwykła, natomiast w początkowych modelach D3 się nie popisała z funkcją jej diagnozy i wrócili do starszego rozwiązania. W tej sytuacji można założyć opornik lub adapter i będzie ok.
Natomiast jeśli jest błąd prawej lub lewej poduchy silnika to nie ma co kombinować tylko odżałować parę zł i zrobić to porządnie. te poduchy utwardzają się podczas jazdy i to czuć. W twoim przypadku jest to przerwa w obwodzie w prawej poduszcze więc sprawdziłbym wtyczki, i kabelki a potem myślał o wymianie bo trochę roboty jest. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-02-14, 23:34
|
|
|
Faktycznie 17985 to blad prawej poduszki silnika [elektrozawor prawej poduszki silnika przerwa w obwodzie] musze sprawdzic wtyczke i kable.
A 18284 to blad [torque mounting valve] zwarcie do positive. to bedzie wlasnie ta wada tych wspornikow mometu,i tu musze zastosowac adapter.
kiedys tam jeszcze pokazalo spordyczny blad lewej poduchy.
jak ogarne to pochwale sie |
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-02-22, 09:39
|
|
|
Jestew w UK,dzwonilem do ASO,i tak jak myslalm te barany nie maja pojecia o jakis adapterach. |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-23, 17:33
|
|
|
Czy ktoś się orientuje jak powinien być wyregulowany wspornik, chodzi mi o ta przeciwnakretke? Cos mi delikatnie motor przenosi drgania na wolnych i tak myślę ze może źle wyregulowalem jak rozrzad zmienialem. |
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-03-09, 21:28
|
|
|
Dzisiaj wkoncu sprawdzilem kable i wtyczki,i wszystko czysciutkie.
kable przy wtyczkach i na odcinku 10cm ok.dalej nie sprawdzalem bo wygladalo ok.
jaki to opornik potrzebny do podlozenia,co by sie upewnic? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-03-10, 00:32
|
|
|
Opornik 820 ohm 0,5W |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-03-10, 14:07
|
|
|
dzieki wielkie,szukam opornika takiego.
adapter do wspornika juz zamowiony. |
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-03-13, 13:26
|
|
|
Adapter juz jest,a nawet 2.jest to kawalek wtyczki z kabelkami i mikro opornikiem.
na weekend zapne do auta,ten adapter jest na wspornik mometu,a jak drugi dam na prawa poduche,to zadziala? |
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-04-06, 18:37
|
|
|
Adapter na wsporniku wkoncu zalozony,nie odczulem przyplywu mocy , zostal jeszcze 1 blad 17985 przerwa w obwodzie prawej poduszki. Nowa czy uzywke? |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2014-04-06, 18:48
|
|
|
Cytat: |
Adapter na wsporniku wkoncu zalozony,nie odczulem przyplywu mocy |
A z jakiej okazji ten przypływ mocy? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-04-07, 22:11
|
|
|
nikoa4 napisał/a: | Adapter na wsporniku wkoncu zalozony,nie odczulem przyplywu mocy , zostal jeszcze 1 blad 17985 przerwa w obwodzie prawej poduszki. Nowa czy uzywke? |
Czyli jeszcze poduszka do zrobienia z drugiej strony. Wtedy poczujesz przypływ mocy. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-04-08, 21:14
|
|
|
No jak z kat ,ktos juz tu pisal ze ecu obniza z 30% mocy.
jak sie nie myle chodzilo o wspornik mometu?Tak czy siak bede musial wymienic prawa paduche,a jesli nie odczuje wiecej mocy,to lipa
do tego jeszcze pokazuje blad prawej poduchy,ale sporadyczny |
|
|
|
|
|