Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-04-25, 19:45 [D3 ALL
] Problem z tylnymi hamulcami
|
|
|
bład klocków okladziny nie przyjmuje nic nie raguje na zadne komendy tylko mozna podejrzec jaka jest wartosc wpisana oraz ze problem z tarcza hamulcowa co sie nigdy nie spotkałem z czyms takim
silniczek nie chce otworzyc klockow swieci mi sie poruny i p (oczywiscie wiem co to znaczy )
i tak to wyglada
a na koniec jak sie dostac wymienic i zapomniec o podobnym problemie
[ Dodano: 2017-04-25, 18:19 ]
Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 C HW: 4E0 907 801 A
Component and/or Version: EPB A32C0220 H02 0220
Software Coding: 0000111
Work Shop Code: WSC 00664 067 57207
VCID: 1F486387CEE2B9B9F0-804A
4 Faults Found:
02426 - Brake Disk Rear Left; Not Reached
000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Reset counter: 181
Mileage: 226384 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 14:50:41
Freeze Frame:
Voltage: 13.46 V
Count: 12
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111011
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 10
Reset counter: 181
Mileage: 226384 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 14:50:18
Freeze Frame:
Voltage: 13.25 V
Count: 85
01315 - Transmission Control Module
013 - Check DTC Memory - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111011
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 10
Reset counter: 181
Mileage: 226384 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 14:50:18
02596 - Rear Brake Pads Worn
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 32
Reset counter: 182
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Voltage: 10.14 V
Count: 60
[ Dodano: 2017-04-26, 12:37 ]
jakies sugestie |
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-04-26, 14:36
|
|
|
Przerwa w obwodzie prawego silniczka to na bank. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-04-26, 19:36
|
|
|
Klasyka , wiązka do wymiany . Słabe te przewody i robi się z nich proszek . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-04-27, 19:06
|
|
|
jak to wiazka do wymiany ?? mozna mi podeslac jakis link ? albo numer czesci . |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-04-28, 15:01
|
|
|
Ja normalnie zrobiłem ciach i wstawiłem nowe przewody , tyko dobrze trzeba zabezpieczyć połączenia i uszczelnić . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2017-05-01, 06:56
|
|
|
Trzeba by było wypiąć kostkę zasilającą ten silniczek a następnie z 20 cm dalej nakłuwając miernikiem przewody sprawdzić przejścia między kostką a właśnie nakłótym przewodem ( są 4 ). I w ten sposób sprawdzić czy wszystkie są dobre - i wymienić uszkodzony kawałeczek. U mnie jeden też wymieniałem bo sam w sobie przestał przewodzić |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-05-01, 09:42
|
|
|
pod akumulatorem jest sterownik, wypnij wtyczkę z niego i z zacisku, pomierz instalacje czy nie jest przerwana, nowa wiązka w aso 380 pln, ale często padają sterowniki |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-05-01, 14:13
|
|
|
ja mam słucho pod aku
[ Dodano: 2017-05-01, 15:13 ]
podajcie numer czesci z aso |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-05-01, 18:56
|
|
|
4E0 927 904 F , ale dla pewności możesz podać vin, bo nie wiem czy były różnice |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-05-02, 12:42
|
|
|
Mam nadzieje ze to prosty temat zeby to ogarnąć bo mi sie zacisnął ręczny i nie ma mowy zeby jeździć |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-05-02, 17:19
|
|
|
drago_o napisał/a: | W schowku w bagażniki masz do tego klucz torx auto do góry, odpuszczasz silniki |
chcesz powiedziec ze po podniesieniu do gory kola luzuje sie jakos reczny ?? czy po prostu jak go odłacze to jakos prosicej bedzie mozna odczepic reczny bo i tak musze odłaczyc i wysłac do pl zacisk z silniczkiem bo mi chałasował i terkotał |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-05-02, 18:11
|
|
|
Odkręcasz dwie śrubki na torxa i silniczek zdejmujesz a później tam gdzie wchodzi silniczek kręcisz żeby poluzować zacisk - tłoczek . Możesz jeździć ale będzie waliło piorunami na wyświetlaczu . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-05-02, 18:22
|
|
|
pioter napisał/a: | Odkręcasz dwie śrubki na torxa i silniczek zdejmujesz a później tam gdzie wchodzi silniczek kręcisz żeby poluzować zacisk - tłoczek . Możesz jeździć ale będzie waliło piorunami na wyświetlaczu . |
Tak dokładnie to miało na mysli |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|