Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Problem z tylnymi hamulcami  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-08, 22:48   

dokładnie to napisałem... ja bym wydłubał puchę bezpieczników i sprawdził od dupy strony
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-08, 22:57   

Jeśli powinien być między nimi mostek to będzie zrobiony za pomocą blaszki w środku puszki bezpieczników. Jest ich tam kilka.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-08, 23:44   

Zmienić mechanika się nie da bo tutaj sami tacy co nic nie potrafią, problem jest w tym że wstępnie miałem w planach to zrobić w Polsce bo jadę 8marca, ale do końca lutego mam przegląd, a z niesprawnym ręcznym nie ma szans żeby auto przeszło przegląd.

Napięcie jest na jednym bezpieczniku i jeden silnik lewy działa, z drugiego bezpiecznika nie wychodzi napięcie i prawy silnik ręcznego nie działa, czyli co podpowiedzieć owemu mechanikowi żeby wyjal skrzynkę bezpiecznikow i popatrzył na to mostowanie? Chyba że jest ktoś kto się zlituje i wytłumaczy mi to "łopatologicznie" krok po kroku i sam spróbuję to zrobić (z brakiem napięcia na bezpieczniku sam to znalazłem bo mechanik chciał wymieniać moduł od ręcznego i silniczek) Dopiero jak sprawdziłem wtyczkę i brak napięcia to stwierdził że sam moduł. Więc Panowie bardzo proszę o pomoc bo w UK mechanicy przynajmniej u mnie gorsi niż największy partacz z Polski. A jak zadzwoniłem do ASO to wstępną wycena była na ponad 750funtow bo oni wiedzą co jest zepsute ale nie mogą powiedzieć bo nie mają pewności i muszą sprawdzić... <bezradny>
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-09, 01:27   

Może to i głupie ale sprawdzałeś napięcie na bezpieczniku czy bezpośrednio w jego gnieździe? I czy sprawdziłeś po obu stronach? :)
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-09, 01:29   

W gnieździe :) i we wtyczce przy kole a po obu stronach to masz na myśli gniazda? czy po drugiej stronie bagażnika w bezpiecznikach hehe <hmm>

P. S Panowie bez podsmiechujek hehe bo nie mam o tym zbyt dużego pojęcia ale staram się jak moge <okok>
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-09, 09:59   

To właśnie dlatego że nie masz zbyt dużego pojęcia sprowokowało mnie do tego pytania :) Chodzi mi o gniazdo bezpiecznika. Jeśli mierzysz bezpośrednio w gnieździ to napięcie będzie tylko z jednej strony, a jeśli mierzysz na bezpieczniku to też może być tylko po jednej stronie jeśli bezpiecznik jest spalony :)
To nie podśmiechujki.... jeśli ktoś tego nie wie to żaden wstyd :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-09, 11:21   

po to bezpiecznik ma wyjscia na zewnatrz zeby sie dalo zmierzyc bez jego wyciagania...

chyba że te maluchy tego nie mają to trudno trzeba wytargać i zmierzyc na obu nóżkach
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-09, 11:24   

szary824 napisał/a:
To właśnie dlatego że nie masz zbyt dużego pojęcia sprowokowało mnie do tego pytania :) Chodzi mi o gniazdo bezpiecznika. Jeśli mierzysz bezpośrednio w gnieździ to napięcie będzie tylko z jednej strony, a jeśli mierzysz na bezpieczniku to też może być tylko po jednej stronie jeśli bezpiecznik jest spalony :)
To nie podśmiechujki.... jeśli ktoś tego nie wie to żaden wstyd :)


Tak to też zauważyłem że w gnieździe napięcie było z lewej strony gniazda hehe

[ Dodano: 2018-01-09, 11:26 ]
maciu napisał/a:
po to bezpiecznik ma wyjscia na zewnatrz zeby sie dalo zmierzyc bez jego wyciagania...

chyba że te maluchy tego nie mają to trudno trzeba wytargać i zmierzyc na obu nóżkach



Dzięki, teraz już będę wiedzial <brawo>

Panowie jak wydlubac ta puszkę bezpiecznikow? Żeby sprawdzić to mostkowanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.