Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-05-02, 23:23
|
|
|
Dobra zabiorę sie w sobotę za to zdemontuje go . Mam nadzieje ze okaże sie to tylko walnięty moduł od ręcznego |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-08-31, 19:43
|
|
|
I co było moduł czy kable ? |
|
|
|
|
|
|
|
qBoss
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 19 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2018-01-07, 21:16
|
|
|
Drodzy forumowicze, żeby nie zakładać nowego tematu.
Słysze pracujące zaciski elektrycznego ręcznego, po zamknięciu auta, tak jakby się wykręcały i wkręcały... tra to z 30 sek. Czy to jest jakas funkcja automatycznego ręcznego czy mam cos uszkodzone ? Takie rzeczy dzieją sie tylko po naładowaniu słabego aku lub po kasowaniu błędów w całym systemie odpowiednia funkcja w VCDS ie.
Dodam że auto nie ma przycisku blokującego czujnik pochyłości, można go dodać? Jaka funkcje spełnia? |
_________________ quattro
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-01-08, 20:06
|
|
|
Panowie,żeby nie zaśmiecac nowym tematem mam taki problem, zaświeciły sie pioruny ,obydwie kontrolki od recznego,dziala tylko lewy silnik prawego nawet nie slychac,sprawdzilem bezpieczniki sa ok,ale na prawy zacisk nie wychodzi napiecie z bezpiecznikow co moze byc nie tak ? . Lewy silnik tez wariowal, wyswietlal brak klockow itp ale po przeczyszczeniu wtyczki wszystko gra natomiast zepsul sie prawy i kompletnie nie wiem co to moze byc i jak sie za to zabrac , dziekuje za pomoc |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-01-08, 20:17
|
|
|
a jak sie do tego zabrac ? te wiazki do bezpieczników mozna jakos dokupić ? i jak sprawdzic czy silniczek dziala, bo tutaj w anglii mechanik sie upiera ze silniczek nie d ziała ,i dlatego nie wychodzi prad z bezpiecznika hehe |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-01-08, 20:26
|
|
|
drago_o napisał/a: | Zamień je stronami i będziesz wiedział. |
A mozna jasniej,mechanika nie jest moja mocna strona |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-01-08, 20:54
|
|
|
Aaa ok no tak wlasnie myslałem tylko nie bylem pewien ze sa identyczne, a jesli nadal nie bedzie działał to jak ogarnac to ze nie wychodzi prad z bezpiecznika ? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-08, 21:43
|
|
|
lost in translation...
co znaczy "nie wychodzi prąd z bezpiecznika"? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-01-08, 21:48
|
|
|
Hehe nie wychodzi napięcie ze skrzynki bezpieczników, sa 2 bezpieczniki i przy jednym jest napiecie a przy tym ponizej napiecia nie ma, i po sprawdzeniu nie ma napiecia na wtyczce do której wpina sie zacisk |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-08, 22:17
|
|
|
jak nie ma napięcia na bezpieczniku to nie jest wina silnika (co najwyzej moglby palić
bezpiecznik)
oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane
w samej puszcze bezpieczników (przed nią od strony zasilania).... więc skoro tam nie ma napięcia sprawa wydaje się być prosta....
ale lepiej zmień mechanika na takiego który będzie miał przynajmniej dostęp do schematów... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-01-08, 22:27
|
|
|
Jeżeli są maciu napisał/a: | oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane |
Jeśli jest tak jak mówisz to napięcie powinno być na obu bezpiecznikach niezależnie od tego czy silnik jest sprawny czy nie. Chyba że przewód jest uszkodzony między owym "mostkiem" a gniazdem beżpiecznika |
|
|
|
|
|