Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Problem z tylnymi hamulcami  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-05-03, 00:23   

Dobra zabiorę sie w sobotę za to zdemontuje go . Mam nadzieje ze okaże sie to tylko walnięty moduł od ręcznego
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-08-31, 20:43   

I co było moduł czy kable ?
 
 
qBoss 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2018-01-07, 21:16   

Drodzy forumowicze, żeby nie zakładać nowego tematu.

Słysze pracujące zaciski elektrycznego ręcznego, po zamknięciu auta, tak jakby się wykręcały i wkręcały... tra to z 30 sek. Czy to jest jakas funkcja automatycznego ręcznego czy mam cos uszkodzone ? Takie rzeczy dzieją sie tylko po naładowaniu słabego aku lub po kasowaniu błędów w całym systemie odpowiednia funkcja w VCDS ie.

Dodam że auto nie ma przycisku blokującego czujnik pochyłości, można go dodać? Jaka funkcje spełnia?
_________________
quattro
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-01-07, 21:24   

To jest test grubości kloców z tyłu . Chyba co 500 km się robi .
https://www.a8team.pl/d3-...eci-vt13578.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-08, 20:06   

Panowie,żeby nie zaśmiecac nowym tematem mam taki problem, zaświeciły sie pioruny ,obydwie kontrolki od recznego,dziala tylko lewy silnik prawego nawet nie slychac,sprawdzilem bezpieczniki sa ok,ale na prawy zacisk nie wychodzi napiecie z bezpiecznikow co moze byc nie tak ? . Lewy silnik tez wariowal, wyswietlal brak klockow itp ale po przeczyszczeniu wtyczki wszystko gra natomiast zepsul sie prawy i kompletnie nie wiem co to moze byc i jak sie za to zabrac , dziekuje za pomoc :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-08, 20:12   

Często problemem są gnijące wiązki. Zwłaszcza w prefl
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-08, 20:17   

a jak sie do tego zabrac ? te wiazki do bezpieczników mozna jakos dokupić ? i jak sprawdzic czy silniczek dziala, bo tutaj w anglii mechanik sie upiera ze silniczek nie d <brawo> ziała ,i dlatego nie wychodzi prad z bezpiecznika hehe <brawo>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-08, 20:23   

Zamień je stronami i będziesz wiedział.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-08, 20:26   

drago_o napisał/a:
Zamień je stronami i będziesz wiedział.



A mozna jasniej,mechanika nie jest moja mocna strona <bezradny>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-08, 20:36   

No masz dwa, zamień je ;) prawy z lewym... podłącz i będziesz widział czy ten niedziałający będzie działać a ten działający teraz przestanie z drugiej strony po podłączeniu.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-08, 20:54   

Aaa ok no tak wlasnie myslałem tylko nie bylem pewien ze sa identyczne, a jesli nadal nie bedzie działał to jak ogarnac to ze nie wychodzi prad z bezpiecznika ?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-08, 21:43   

lost in translation...

co znaczy "nie wychodzi prąd z bezpiecznika"? ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2018-01-08, 21:48   

Hehe nie wychodzi napięcie ze skrzynki bezpieczników, sa 2 bezpieczniki i przy jednym jest napiecie a przy tym ponizej napiecia nie ma, i po sprawdzeniu nie ma napiecia na wtyczce do której wpina sie zacisk
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-08, 22:17   

jak nie ma napięcia na bezpieczniku to nie jest wina silnika (co najwyzej moglby palić
bezpiecznik)

oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane
w samej puszcze bezpieczników (przed nią od strony zasilania).... więc skoro tam nie ma napięcia sprawa wydaje się być prosta....

ale lepiej zmień mechanika na takiego który będzie miał przynajmniej dostęp do schematów...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-08, 22:27   

Jeżeli są
maciu napisał/a:
oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane


Jeśli jest tak jak mówisz to napięcie powinno być na obu bezpiecznikach niezależnie od tego czy silnik jest sprawny czy nie. Chyba że przewód jest uszkodzony między owym "mostkiem" a gniazdem beżpiecznika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.