Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 ] Nie działa tryb dynamic  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-03, 10:26   

FOSS napisał/a:
Tu muszę sprostować.
Moje zawieszenie działa w pełni poprawnie, podnosi się, opuszcza, reguluje podczas jazdy i na postoju i nie mam żadnego problemu z jego poprawnym funkcjonowaniem.......

O to mi chodziło ale bardzo dużym skrócie myślowym ;) Może użyłem złych słów :P

FOSS napisał/a:
drago_o napisał/a:
Ale próbuj, może jest jakiś myk, który pozwoli to zrobić. Nie Ty jeden, przy zawiasie sportowym, masz problem z tym poziomem.

To nie jest problem, taka jest specyfika fabrycznego zawieszenia sportowego

Niby nie, ale same amory już zapewniają inna charakterystykę zawieszenia więc uzyskanie przy nich poziomu pośredniego byłoby całkiem ciekawą opcją :)


Właściwie to widzę jedną możliwość. Zawias mógł być dłubnięty(są firmy oferujące obniżenie tylko jednego poziomu(zmiany w sofcie sterownika). A Ty robiąc kalibrację VAS'em przywróciłeś seryjny soft. Ale przypadkowo jest to raczej ciężko zrobić :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Immo 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-06-03, 10:32   

Nie mam zamiaru wchodzić w spory co jest możliwe, a co nie.
Jak już wcześniej wspominałem, opisuję tylko swoje spostrzeżenia jak auto się zachowywało przed kalibracją zawieszenia.
Przykład z elektrody pokazuje, że nie tylko u mnie na dynamicu auto się bardziej obniżało.
Nie kwestionuję też tego, że teraz zawieszenie działa u mnie poprawnie.
Chcę tylko rozkminić dlaczego teraz zachowuje się inaczej niż przed kalibracją.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-03, 10:35   

Nie ma co gdybac chopy gleba to zuo <okok>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-03, 10:39   

Appo tu nie o glebę chodzi :) A gleba jest OK :D

Może, tak jak mówię, zawias był dłubany przez poprzednika? Nie wiem jak wygląda zmiana softu pod kątem takim aby jeden poziom obniżyć tylko. Może adaptacja na nowo wpisała jedną wysokość w oba poziomy(comfort/dynamic). Ciężko gdybać, ale powiem jedno. Przy użyciu adaptacji/kodowań/ustawień dostępnych fabrycznie tego nie zrobisz.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-03, 10:41   

Ja tam wiem o czym pisze FOSS to nawet w DE jest nierzadko udręką miec glebe więc nie jest OK <blee> <blee> <blee>
U mnie -20 tez czesto powoduje że musze uważac....
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-03, 10:44   

Jak jadę do brata do Holandii to na każdym garbie lifta wrzucać musiałem. Na szczęście na codzień nie mam policjantów do rozjeżdżania :) Jedynie jak mam wyjazd losowy gdzieś tam... No i jak wjeżdżam do teściów na osiedle, ale to wiadomo, co złego to teściowa :D hehe...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Immo 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-06-03, 10:51   

drago_o napisał/a:
Może, tak jak mówię, zawias był dłubany przez poprzednika? Nie wiem jak wygląda zmiana softu pod kątem takim aby jeden poziom obniżyć tylko. Może adaptacja na nowo wpisała jedną wysokość w oba poziomy(comfort/dynamic). Ciężko gdybać, ale powiem jedno. Przy użyciu adaptacji/kodowań/ustawień dostępnych fabrycznie tego nie zrobisz.

Może faktycznie ktoś wcześniej kombinował z softem, zwłaszcza że auto krzywo stało (dupa mocno w górze). Niestety nie mam jak tego zweryfikować :)

drago_o napisał/a:
A gleba jest OK :D

Ale tylko na parkingu :P
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-06-03, 12:24   

drago_o napisał/a:
Niby nie, ale same amory już zapewniają inna charakterystykę zawieszenia więc uzyskanie przy nich poziomu pośredniego byłoby całkiem ciekawą opcją :)

Prace trwają <faktycznie>

drago_o napisał/a:
Właściwie to widzę jedną możliwość. Zawias mógł być dłubnięty(są firmy oferujące obniżenie tylko jednego poziomu(zmiany w sofcie sterownika). A Ty robiąc kalibrację VAS'em przywróciłeś seryjny soft. Ale przypadkowo jest to raczej ciężko zrobić :P

To jest możliwe i mogło by tłumaczyć te anomalie :)

Immo napisał/a:
Przykład z elektrody pokazuje, że nie tylko u mnie na dynamicu auto się bardziej obniżało.
Nie kwestionuję też tego, że teraz zawieszenie działa u mnie poprawnie.
Chcę tylko rozkminić dlaczego teraz zachowuje się inaczej niż przed kalibracją.

Pewnie dlatego, że ktoś tam wcześniej coś dłubał.

Apophis napisał/a:
Nie ma co gdybac chopy gleba to zuo <okok>

A co ty tam wiesz :D

Apophis napisał/a:
Ja tam wiem o czym pisze FOSS to nawet w DE jest nierzadko udręką miec glebe więc nie jest OK <blee> <blee> <blee>

Udręką jest nie gleba ale konstrukcje drogowe terenu zurbanizowanego :D

Apophis napisał/a:
U mnie -20 tez czesto powoduje że musze uważac....

Zawsze możesz podnieść na poziom "koza" :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-03, 12:28   

FOSS napisał/a:
Prace trwają

Ja też nad tym pracuje... znaczy nad płynna regulacją przy pomocy Arduino i i 4 małych serw przy łącznikach :D Czekam na części bo mam na firmie duże obłożenie roboty i nie mają mi na CNC kiedy wrzucić małych bloczków alu do obrobienia :D A jak Ty chcesz to rozwiązać?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-03, 15:47   

FOSS nie udawaj że sie nie pocisz przed kazdym przejazdem czy jakims dziwnym wjazdem :P

Reasumując moje prawie normalne AKC zostawi cie daleko w tyle ze względu na glebe-czyli gleba to ułomnośc dla auta :)

Powietrze ma jednak te zalete że można jechac normalnie i się lansowac na postoju jednak nie wszyscy to rozumieją :D
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-03, 16:05   

Bo tu się nie gna na zabicie tylko toczy powoli aby wszyscy oglądali :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-03, 16:21   

Szczególnie gdy nikogo wokół nie ma :D
 
 
Immo 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-24, 13:35   

W przyszłym tygodniu ma do mnie przyjechać sterownik zwykłego zawieszenia - 4E0907553E.
Zrobię podmiankę i zobaczę jak się sprawdzi ze sportowymi amortyzatorami.
Jak będzie ok, to go sobie zostawię :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-25, 23:03   

Nie widzę tego za bardzo ale próbuj :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Immo 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-25, 23:06   

Dlaczego?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.