Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 ] Pneumartyka D3 - awaryjność  
Autor Wiadomość
wrinkledfred 
Użytkownik


Imię: fred
Jeżdzę: BMW
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 4
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-07-03, 14:51   [D3 03 ] Pneumartyka D3 - awaryjność

Panowie ,
Tj. w temacie mam pytanie odnośnie zawieszenia pneumatycznego w A8 D3, a dokładniej jaka jest realna awaryjność . Kolega który miał D3 4.2 benzynę twierdzi że to była masakra cały czas problemy ( regenerował amortyzatory - nie kupował nowych )
Czy na prawdę jest to tak awaryjne zawieszenie ?
Teraz ma q7 i twierdzi że to już trochę inne zawieszenie że większe miechy pod innym kontem dlatego już się tak nie psuje
(dodam że d3 z roku 2002 a q7 ma z 2010 )


Pytam bo bardzo rozważam zakup D3 4.2 i pewnie LPG lub 3.0 TDI ale nie chciałbym aby zawieszenie doprowadziło mnie do ruiny

Chciałbym też zapytać czy są różnice w zawieszeniu pomiędzy 3.0 tdi a 4.2 benzyna ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-07-03, 15:46   

Jak kupił złom z pól mln nalotem to co się dziwić ? Q7 ma 8 lat młodsze, więc nie dziwne.
Przednie regenerują, tylne nie - więc zostaje kupić nowe, bądź używki, chociaż chińczyki chyba już zaczęły klepać tylne miechy.
Co się tam ma psuć ? Najgorsze są nieszczelności, bo upierdliwe do diagnostyki. Kompresor kupisz WABCO (to samo co OE) za 1k PLN, amory zregenerujesz tez za 1k PLN, albo wiele taniej kupisz sam miech i se to zrobisz sam. Poza tym ew. czujniki i to tyle.
Druga sprawa - Q7 wychodziły tez ze zwykłym, standardowym zawieszeniem, A8 nie, ale nic nie stoi na przeszkodzie by mu takie zamontować, są do tego już kity.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Anepu 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 51
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-07-03, 16:45   

Ja przez 5 lat użytkowania nigdy nie miałem problemów z amortyzatorami jedyne co to oddawałem do regeneracji kompresor. Teraz mam drugą D3 i zobaczymy jak będzie się sprawować.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-07-03, 19:30   

Moim zdaniem pneumatyka w D3 sprawuje się bardzo dobrze.

Przez ostatnie 230kkm oraz 6 lat użytkowania i 6 lat jeżdżenia na glebie regenerowałem 2 przednie amortyzatory i nic więcej.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-07-03, 20:31   

FOSS napisał/a:
Moim zdaniem pneumatyka w D3 sprawuje się bardzo dobrze.

Przez ostatnie 230kkm oraz 6 lat użytkowania i 6 lat jeżdżenia na glebie regenerowałem 2 przednie amortyzatory i nic więcej.



gdzie regenerowałeś bo mnie chyba też czeka regeneracja amortyzatorów
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-07-03, 20:58   

JanekS13 napisał/a:
gdzie regenerowałeś bo mnie chyba też czeka regeneracja amortyzatorów

Firma LIMAK
Brzeg Dolny k/Wrocławia

Polecam.
Robiłem tam obydwa swoje i kilkanaście cudzych z aut klientów.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-07-03, 21:06   

FOSS napisał/a:
JanekS13 napisał/a:
gdzie regenerowałeś bo mnie chyba też czeka regeneracja amortyzatorów

Firma LIMAK
Brzeg Dolny k/Wrocławia

Polecam.
Robiłem tam obydwa swoje i kilkanaście cudzych z aut klientów.


wysyłałeś sam amor czy komplet ?
Bo wydaje mi się że mój stuka wrr
 
 
wrinkledfred 
Użytkownik


Imię: fred
Jeżdzę: BMW
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 4
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-07-03, 21:07   

no proszę ,
a ten znajomy tak mi odradza , mówi że silnik 4.2 benza + gaz ok ale pneumat strasznie awaryjny
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-07-03, 21:25   

JanekS13 napisał/a:
wysyłałeś sam amor czy komplet ?
Bo wydaje mi się że mój stuka wrr

Wysyłałem same kompletne amorki, bez górnego mocowania.

wrinkledfred napisał/a:
no proszę ,
a ten znajomy tak mi odradza , mówi że silnik 4.2 benza + gaz ok ale pneumat strasznie awaryjny

Być może kupił z częściowo niesprawną już pneumatyką a później jeszcze trafiał do warsztatów które miały marne pojęcie nt. serwisowania tego auta.

Przy zakupie warto wnikliwie sprawdzić auto ale powtórzę... pneumatyka w D3 sprawuje się całkiem dobrze i nie jest kosmicznie droga w eksploatacji.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-07-03, 21:27   

Ja jezdze 7 lat i około 230 kkm i jeden wystrzal z lewego przodu.Ale to troche z mojej winy bo ja w trybie dynamic wjeb..em sie na nie oznakowana wysepke przy ok 90 km/h:-)
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-07-03, 21:27   

Janek - jak stuka to nie naprawią
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-07-03, 21:31   

michalwruszak napisał/a:
Janek - jak stuka to nie naprawią


zaś koszta Jak żyć Jak żyć hahahah
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-07-04, 09:41   

JanekS13 napisał/a:
wysyłałeś sam amor czy komplet ?
Bo wydaje mi się że mój stuka wrr


Lepiej stwierdzić dokładnie co stuka, ale jak będziesz przejazdem w Katowicach i masz 2godz. to mozemy podmienić sam amortyzator i będziesz pewny na 100%, wymiana amora w miechu to zabieg na 15 min. <jezyk2>
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2017-07-06, 09:32   

Panowie, a jakie objawy są zużycia amortyzatorów przód? Czy tylko puszczające ciśnienie czy coś więcej?
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-07-06, 09:36   

kkrzysi0 napisał/a:
Panowie, a jakie objawy są zużycia amortyzatorów przód? Czy tylko puszczające ciśnienie czy coś więcej?


Jeśli chodzi o miecha to zrobi pssss i gleba jest na maxa praktycznie jazda jest nie mozliwa, ale dojechać kawałek da rade, jeśli chodzi o amortyzator który jest wewnątrz miecha to moze przestać tłumić albo elektryczna regulacja sztywności moze nawalić podobno jeszcze stukają , ale nie wiem co moze tam stukać ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.