Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Problemy z sondami  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-05-04, 23:45   [D3 04 3.0MPI/LPG ] Problemy z sondami

Czesc koledzy mam taki problem mianowicie nagminnie mi padaja sondy ostatnio wymienialem 2miechy temu b2 s1 nastepnie po okolo 2 tyg padła mi b1 s2 co to moze byc za problem ?? wiadomo ze sady nie sa tanie za jedna wywaliłem 55f to okolo na pl 308zł a kolejna to wydatek okolo 250zł juz nie wiem co to moze byc ?? po tym ja ksprawdzam vcds to bład powtarza sie po np 10min i na dodatek robi mi sie w12 ( w spalaniu ) <niewiem>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-04, 23:51   

To że padły dwie rozne sondy nie swiadczy jeszcze za wiele. Mogą. Moga paśc nawet wszystkie pokolei jak sie ma pecha. Ale jesli wymieniona zaraz spowrotem ma zadyszke to problem moze tkwić głebiej. Co sie dokąłdnie dzieje,jakie masz błedy? Jakie zasilanie idzie na sondy?
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-05-06, 12:06   

szczytam bledy i ci podam
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-05-06, 14:30   

Nagminnie ? Jak 3 raz wymienisz ta sama sonde to mozesz sie czyms martwic. Kupiles a8 z silnikiem specjalnej troski, sondy lubia pasc normalka, a Ty wymieniles narazie 2 osobne. W tym silniku roznie mozesz miec padniete katalizatory i zwiekszona temperature na wydechu, ale narazie to nie wiem po co ten temat <niewiem>

Juz masz ok czy dalej sypie Ci bledami?
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-05-06, 18:05   

no i mamy to :

17522 - oxygen (lambda) sensor b1 s2
p1114 - 008 - internal resistance too high - intermittent

18672 - oxygen (lambda) sensor b2 s1
p2240 - 001 - pump current open circuil - MIL ON
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.