Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7 Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-02, 06:32
W drugim pytaniu chodzi mi o to, jeśli stoisz na lekkim wzniesieniu to czy musisz używać hamulca ? czy też auto samo ustoi nie ciągnac ani do przodu ani nie cofając coś w rodzaju Hill Hold.
Odjeżdżając po 5 czy 10 minutach skrzynię i tak masz zimną ale skoro nic nie zauważyłeś to znaczy że jest dobrze.
Wg. mnie to żadna awaria tylko stary zużyty olej i jak wspomniałem zgubił adaptację .Multi jest niezwykle wrażliwą konstrukcja jeśli chodzi o parametry oleju. Zmień olej i daj znać ...
Siemka kolego PAWEŁ bylem w servisie i oni mi mowia ze nie ma oleju do cvt tylko audi leje ATF i teraz kuc soe z nimi pisze dopiero teraz poniewaz bede przeprowadzal gruntowne pozadkinz moim D3 wiec kasa uzbierana mozna zaczać zabawe do do tych pomiarow to jak stwierdzic co jest nie tak??
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7 Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-06, 18:10
Słuchaj, najlepiej zanim cokolwiek zrobisz wymień olej i będziemy gadać .
Oryginał VAG to G052180 I TYLKO TAKI !!! lub równorzędny zamiennik CVT .
Tym panom mechanikom powiedz ,że szukam ludzi do sprzątania w polskim warsztacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum