Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-07-27, 21:08 [D3 04 3.0MPI/LPG
] Skrzynia CVT - szarpanie
|
|
|
HEY od jakiegoś czasu gdy cofam to mam takie malutkie szarpniecia i nie wiem co to może być ????? posiadam skrzynie biegów CVT <niewiem> <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-27, 22:01
|
|
|
CTV czyli bezstopniowa multitronic?? <jezu> |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-28, 00:37
|
|
|
Apophis napisał/a: | CTV czyli bezstopniowa multitronic?? <jezu> |
Były takie w A8 ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-07-28, 10:02
|
|
|
dokladnie bezstopniowa multitronic |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-07-28, 10:03
|
|
|
ernesto napisał/a: | Apophis napisał/a: | CTV czyli bezstopniowa multitronic?? <jezu> |
Były takie w A8 ? | dokładnie kolego były takie i wiem ze nie sa popularne i lubiane |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-28, 11:34
|
|
|
Wiem że to kupa straszna. Wszem i wobec się przed nimi ostrzega a ich specyficzna konstrukcja jest w naprawach dużo droższa nić tradycyjnych tipów. Lepiej sie rozejrzeć za normalną skrzynią w zastępstwie tej bo naprawy nie są opłacalne. |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-07-29, 00:14 cvt
|
|
|
to w takim razie jaki mam model kupić skrzyni?? moze jakiś kod czesci ?
a i mam pytanko czy jak kupie kierownice z łopatkami to normalnie bedzie działac czy musze cos przerabiać |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-29, 00:33
|
|
|
Musisz zobaczyć jakie skrzynie (normalne tipy) były w zestawieniu z twoim silnikiem i potem szukać,sprawdzić czy beda pasowały do napedu bez ceregieli. Możliwe że przerobka bedzie spora ale i tak nie wiem czy droższa jak remont CTV. Narazie jeździ to jeśli jedzie to sprawdź czy nie jakaś pierdoła?
Kiera z łopatkami bedzie działac jesli zrobisz sobie instalacje i wkodujesz wszystko. Nie tak hop siup. |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-07-29, 10:08
|
|
|
czy jak autko podłacze pod vaga to mi powie co boli skrzynie ?? bo szczerze to powiem ci ze nie zabardzo wiem jak to ogarnąć..
a co do kierownicy z f1 to powiem ci ze myslałem ze to proste bedzie hehe ze a8 juz jest wyposażone w jakieś kostki do podłaczenia i juz hehehe |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-29, 10:42
|
|
|
VAG może coś pokazac więc warto posprawdzac błędy,czasami nie sa zwiazane ze skrzynia a wpływaja na jej prace.
W A8 nie ma żadnych zbędnych czy znormalizowanych wiazek. Jesli ktoś nie zamawiał np grzanych siedzeń to nie ma tez kabli od nich. |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-07-29, 11:51
|
|
|
dzieki posprawdzam programem <okioki> <okioki> |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-30, 21:03
|
|
|
Wymieniał będziesz skrzynie, bo trochę Ci szarpie na wtecznym?Jeździj dopóki nie siądzie Ci całkowicie, dopiero myśl o zmianie. Znając życie jeszcze długo pojeździsz w takim stanie rzeczy A tak w ogóle to przed wymianą całej skrzyni może warto najpierw olej w niej wymienic |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-08-01, 00:18
|
|
|
co od wymiany oleju to nie jestem pewien czy jak nie zmienie to czy nie zaczna sie jakieś problemy i niec nowego nie powyłazi?/
a ile litrow do CVT skrzyni wrazie W trzeba kupić i czy ATF pasuje <niewiem> |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-08-01, 15:58
|
|
|
Piter nie słuchaj ich oni tak mówią bo Ci zazdroszczą skrzynia jest gitarka ,a jeśłi jeszcze 7 lamelowa to całkiem miodzio
Sprawdź VAG'iem grupę od 10 do 15 i 65 i napisz coś tam wyczytał ( skrzynia po długiej jeździe GORĄCA!!! ) napisz też numer skrzyni odczytany z vaginy ( istotny jest numer softu) wg. mnie zgubiłeś adaptacje i to wszystko , polecam zmienić olej (ONLY CVT niech cię ręka własna chroni przed ATF !!!)
i przeprowadzic adaptację .
Pamiętaj o regularnej wymianie oleju, co 60k ( ja polecam co 40k) kup 5 litrów orginału a jeśłi nie możesz kupić to Ravenol CVT , i pamiętaj że to nie tiptronic brak zmiany oleju skrzynia zdycha, filtra nie kupuj bo do wymiany trzeba zrzucić i rozpołowic skrzynię wymiana tylko przy
ew. remoncie naprawie
Właściwie to mały sprawdzian zrobimy teraz;
1. czy auto pełza na D ,S i na R (bez gazu)
2. czy pełza do przodu lub stoi na wzniesieniu czy stacza się
3. czy czekasz po włączeniu D, S lub R na na reakcję na gaz ( opóźnienie)
4. kiedy była zmiana oleju i na jaki (choć pewnie nie wiesz ,a wymiany nie było - AUDI)
5. czy na zimnej skrzyni podczas jazdy przeciąga do circa 2000 obr. bez wrażenia przyspieszania ? (efekt samoczynnego wzrostu obrotów ) |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2014-08-02, 00:52 CVT
|
|
|
dzieki za pocieszenie i odpowiadam ci na to co napisałeś :
1. na D , S na R pełza bez gazu
2. nie zabardzo rozumiem
3.czasem sie zdarza ( na d oraz s)
4. co do zmiany to do tego roku serwisowana byla przez poprzedniego wlasciciela
5.co do zimej skrzyni nie powiem ci bo zawsze odjezdzam na rozgrzanym silniku nigdy na zimnym (odpalam audi i za 5-8min wracam do garazu i odjezdzam wiec nie jezdze na zimnym silniku tzn nie rozgrzanym ) |
|
|
|
|
|