Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Skrzynia CVT - szarpanie  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-07-27, 22:08   [D3 04 3.0MPI/LPG ] Skrzynia CVT - szarpanie

HEY od jakiegoś czasu gdy cofam to mam takie malutkie szarpniecia i nie wiem co to może być ????? posiadam skrzynie biegów CVT <niewiem> <niewiem>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-27, 23:01   

CTV czyli bezstopniowa multitronic?? <jezu>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-28, 01:37   

Apophis napisał/a:
CTV czyli bezstopniowa multitronic?? <jezu>


Były takie w A8 ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-07-28, 11:02   

dokladnie bezstopniowa multitronic
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-07-28, 11:03   

ernesto napisał/a:
Apophis napisał/a:
CTV czyli bezstopniowa multitronic?? <jezu>


Były takie w A8 ?
dokładnie kolego były takie i wiem ze nie sa popularne i lubiane
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-28, 12:34   

Wiem że to kupa straszna. Wszem i wobec się przed nimi ostrzega a ich specyficzna konstrukcja jest w naprawach dużo droższa nić tradycyjnych tipów. Lepiej sie rozejrzeć za normalną skrzynią w zastępstwie tej bo naprawy nie są opłacalne.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-07-29, 01:14   cvt

to w takim razie jaki mam model kupić skrzyni?? moze jakiś kod czesci ?
a i mam pytanko czy jak kupie kierownice z łopatkami to normalnie bedzie działac czy musze cos przerabiać
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-29, 01:33   

Musisz zobaczyć jakie skrzynie (normalne tipy) były w zestawieniu z twoim silnikiem i potem szukać,sprawdzić czy beda pasowały do napedu bez ceregieli. Możliwe że przerobka bedzie spora ale i tak nie wiem czy droższa jak remont CTV. Narazie jeździ to jeśli jedzie to sprawdź czy nie jakaś pierdoła?
Kiera z łopatkami bedzie działac jesli zrobisz sobie instalacje i wkodujesz wszystko. Nie tak hop siup.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-07-29, 11:08   

czy jak autko podłacze pod vaga to mi powie co boli skrzynie ?? bo szczerze to powiem ci ze nie zabardzo wiem jak to ogarnąć..

a co do kierownicy z f1 to powiem ci ze myslałem ze to proste bedzie hehe ze a8 juz jest wyposażone w jakieś kostki do podłaczenia i juz hehehe
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-29, 11:42   

VAG może coś pokazac więc warto posprawdzac błędy,czasami nie sa zwiazane ze skrzynia a wpływaja na jej prace.
W A8 nie ma żadnych zbędnych czy znormalizowanych wiazek. Jesli ktoś nie zamawiał np grzanych siedzeń to nie ma tez kabli od nich.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-07-29, 12:51   

dzieki posprawdzam programem <okioki> <okioki>
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-30, 22:03   

Wymieniał będziesz skrzynie, bo trochę Ci szarpie na wtecznym?Jeździj dopóki nie siądzie Ci całkowicie, dopiero myśl o zmianie. Znając życie jeszcze długo pojeździsz w takim stanie rzeczy :) A tak w ogóle to przed wymianą całej skrzyni może warto najpierw olej w niej wymienic ;)
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-08-01, 01:18   

co od wymiany oleju to nie jestem pewien czy jak nie zmienie to czy nie zaczna sie jakieś problemy i niec nowego nie powyłazi?/
a ile litrow do CVT skrzyni wrazie W trzeba kupić i czy ATF pasuje <niewiem>
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-01, 16:58   

Piter nie słuchaj ich oni tak mówią bo Ci zazdroszczą :P skrzynia jest gitarka ,a jeśłi jeszcze 7 lamelowa to całkiem miodzio
Sprawdź VAG'iem grupę od 10 do 15 i 65 i napisz coś tam wyczytał ( skrzynia po długiej jeździe GORĄCA!!! ) napisz też numer skrzyni odczytany z vaginy ( istotny jest numer softu) wg. mnie zgubiłeś adaptacje i to wszystko , polecam zmienić olej (ONLY CVT niech cię ręka własna chroni przed ATF !!!)
i przeprowadzic adaptację .
Pamiętaj o regularnej wymianie oleju, co 60k ( ja polecam co 40k) kup 5 litrów orginału a jeśłi nie możesz kupić to Ravenol CVT , i pamiętaj że to nie tiptronic brak zmiany oleju skrzynia zdycha, filtra nie kupuj bo do wymiany trzeba zrzucić i rozpołowic skrzynię wymiana tylko przy
ew. remoncie naprawie

Właściwie to mały sprawdzian zrobimy teraz;

1. czy auto pełza na D ,S i na R (bez gazu)
2. czy pełza do przodu lub stoi na wzniesieniu czy stacza się
3. czy czekasz po włączeniu D, S lub R na na reakcję na gaz ( opóźnienie)
4. kiedy była zmiana oleju i na jaki (choć pewnie nie wiesz ,a wymiany nie było - AUDI)
5. czy na zimnej skrzyni podczas jazdy przeciąga do circa 2000 obr. bez wrażenia przyspieszania ? (efekt samoczynnego wzrostu obrotów )
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-08-02, 01:52   CVT

dzieki za pocieszenie i odpowiadam ci na to co napisałeś :

1. na D , S na R pełza bez gazu
2. nie zabardzo rozumiem
3.czasem sie zdarza ( na d oraz s)
4. co do zmiany to do tego roku serwisowana byla przez poprzedniego wlasciciela
5.co do zimej skrzyni nie powiem ci bo zawsze odjezdzam na rozgrzanym silniku nigdy na zimnym (odpalam audi i za 5-8min wracam do garazu i odjezdzam wiec nie jezdze na zimnym silniku tzn nie rozgrzanym )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.