Autor |
Wiadomość |
ósemka
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 18 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-11-28, 14:02 [D3 04 3.7MPI
] Kierownica się nie blokuje po wyjęciu kluc
|
|
|
Jak w tytule po wymianie wachacza górnego nie blokuje się kierownica po wyjęciu kluczyka tylko przeskakuje jak gdyby na zębatce niewiem czy to błąd mechaniczny czy elektroniczny . cyka sobie . moze mechanik coś wykombinował ? ktoś miał taki problem ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
ósemka
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 18 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-12-04, 19:34
|
|
|
nadal nic . nawet jak się zamknie . jedyne czego się dowiedziałem to że jeszcze przekręcił kierownice o dwa zęby żeby ją wyprostować i mógł ruszyć taśmę , ale nie wiem czy taśma może mieć coś wspólnego z blokadą ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-04, 23:31
|
|
|
drago_o napisał/a: | Co zrobil? Po wymianie wahacza aby wyprostowac kierownice przelozyl ja o dwa zabki? Ch6ba sie tego tak nie robi... |
No kpina Przestawić kierę zamiast zrobić geometrię |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-12-04, 23:38
|
|
|
To byl chyba jakis "mirek garage"... bez urazy dla Mirków.
Raczej bez wplywu, chyba ze cos nakombinowal sciagajac kiere. Pod komputer i sprawdzenue bledow. Dalej sprawdzenie kodowania w sterowniku bo moze cos pokopalo. Jak kiere przestawial bo byla krzywo po wymianie wahaczy to moze aku tez odpinal |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
ósemka
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 18 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-12-06, 22:14
|
|
|
kierownica już wcześniej była krzywo założona bo była zmieniana na lepszy stan , geometria była robiona standardowo . |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-12-07, 20:47
|
|
|
jak masz keyless to zeby kierownice zablokowac musisz wcisnac na 3 sekundy przycisk stop. przy keyless nie blokuje sie sama (dopiero po zamknieciu) |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-12-08, 08:22
|
|
|
Nie piszemy o żadnych adaptacjach kologo tylko o tym jak działa to domyślnie. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-12-08, 09:01
|
|
|
W każdym aucie może działać inaczej w zależności jak zostało ustawione. U mnie nie blokowało się po zamknięciu auta a tylko z przycisku a kolega FOSS mi wpierał, że po zamknięciu się zablokuje bo u niego tak działa. Ja nie grzebałem w ustawieniach i on Twierdził tak samo. Raczej nie spodziewałbym się tu zachowań domyślnych... Nie musi to tak działać. Ale mniejsza o to. Trzeba sprawdzić każdy sposób aby dowiedzieć się czy w ogóle działa.
Po zgaszeniu auta przytrzymać hamulec i stop lub po zamknięciu auta przez otwartą szybę sprawdzić czy się zablokowała. Jeśli nie ma blokady a błędów brak to posłuchać czy w ogóle pracuje coś tam mechanicznie w kierownicy podczas tych czynności. Jak coś słychać to pewnie mechanicznie się coś zwaliło a jak nie pracuje to i tak się od rozbierania nie uchroni chyba. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|