Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wpadajacy pedał hamulca  
Autor Wiadomość
TOmii a8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-07-08, 12:01   [D3 04 3.7MPI/LPG ] Wpadajacy pedał hamulca

WItam wszystkich , mam oto taki problem z dnia na dzien hamulec zaczoł wpadac ale w pierwszej sekundzie czuc hamulec pozniej pedał wpada auto zwalnia ale bardzo słabo i na koncu jak juz pedał wpadl jak docisne tak bardzo mocno w podłoge to auto hamuje ale to nie jest to co było. Hamulce były juz odpowietrzane pare razy w rózny sposób i nic nie pomogło. Miał ktoś z was moze taki problem mechanicy obstawiaja ze pompa hamulcowa ale kto pyta ten nie bładzi i postanowiłem was zapytać.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-07-08, 13:42   

A podciśnienie szczelne?
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-08, 14:31   

Objawy jak zapowietrzone,ale samoczynnie tak sie nie zapowietrzą. Był tu niedawno temat o skomplikowanej procedurze odpowietrzania w D3....

Jeszcze popuszczające uszczelnienia w pompie moga taki efekt dawać...
 
 
TOmii a8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-07-08, 16:26   

różnie juz próbowali ją odpowietrzyć i teraz mowią mi ze pompa daje słabe cisnienie , tylko jak pojechalem na rolki to wyskoczyło ze przód hamuje dobrze tylko tył jedno koło bardzo słabo
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-07-08, 16:28   

Sprawdzałeś czy nie ucieka płyn na tylnych zaciskach ? Może puszczać w stronę silniczków od ręcznego .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
TOmii a8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-07-08, 19:22   

o tego nie wiedzialem ze mogło sie tak stać jutro przyatakuje te zaciski dzieki za podpowiedz :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-09, 10:01   

Puszczanie płynu hamulcowego do silniczków hamulca postojowego to dosyć częsta usterka - robiłem to wielokrotnie.
Przy takiej usterce i zacisk i silniczek nadają się do naprawy/regeneracji.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
TOmii a8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-07-26, 21:05   

Koledzy jutro mają wyjmować pompe hamulcową ,i caly czas mysle czy jest sens bo kazdy mi mowi co innego z mechaników wiekszość obstawia ze pompa puszcza bo z tyłu mowia ze jakby z tyłu cos było nie szczelne to by hamulec był twardy jak sciagaczami scisneli węzyki do plynu . Co byscie zrobili na moim miejscu
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-27, 00:28   

u mnie nawet jak zacisk ciekl z tyłu to hampel był dobry po wymianie zacisków na nowe niby odpowietrzone wszystko pedal był twardy ja w droge 4 raz hampel a tu twardy i zachwile zapadl sie i pod koniec lapal powrót na warsztat i odpowietrzanie raz jesszcze i jedno kolo bodajze prawe bylo zapowietrzone

teraz mam hamulec jak zloto

a probowali pompe abs odpowietrzyc vagiem <hmm>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-12-05, 21:05   

Panowie, może coś doradzicie, zostały wymienione z tyłu tarcze i klocki, i zregenerowany 1 silniczek ręcznego, błędów w układzie nie ma, przeszedł adaptacje bez problemu, tylko po wszystkim pedał hamulca podczas jazdy jest bardzo miękki, wygląda to tak, wciskam hamulec auto hamuje po chwili jakby przestawało pedał wpada głębiej i dopiero potem porządnie zwalnia.

Układ nie był otwierany więc zapowietrzony nie jest, nie robiłem tego ja tylko warsztat specjalizujący się w audi, jakieś rady ?

W przyszłym tyg wymienimy płyn hamulcowy, ale nie sądzę żeby to to, skoro przed wymianą było ok.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-12-05, 22:23   

Objawy jednak wskazują na zapowietrzenie. A może problem po stronie serwo?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-12-05, 22:57   

Zapowietrzenie, ale jak skoro układ nie był otwierany ?

Serwo da się jakoś sprawdzić ? Poza tym po wymianie klocków akurat by siadło, taki przypadek ? Aż nie chce mi się wierzyć.

Jak auto jest zgaszone to pedał po 2 nacisnieciach zrobi się beton. Odpalę auto i wpadnie 3/4 długości.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-12-06, 05:09   

Na postoju normalne że beton. A może zrobili coś do czego się nie przyznali? Ja bym spróbował dla samego własnego spokoju odpowietrzyć. Zobaczysz co z tym faktem robić dalej bo to prawie żaden koszt.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-12-06, 05:49   

a wogniczku sprawdzales czy plyn jest jeszcze na zbiorniczku może jest tam już sucho -zbiorniczek prawie pusty..

jeżeli zmieniasz tarcze/ klocki zbyt pozno tłoczyska wysuwają się dość daleko z oringu /zacisku

przy montażu cofasz tłoczki które zawierają brud i wzery i możesz mieć kłopot typu ze puszcza się plyn w silniczki po troszku,

będzie to skutkowało w krotce awaria recznego bo silniczki szlag trafi

auto na postoju zgaszone może mie/ powienno mieć twardy pedał ponieważ brak wspomagania <bezradny>

może nie mogli cofnac zacisku to poluzowali wężyk jakos nie udolnie albo go odkręcili i założyli z powrotem bo przecież latwiej tak cofnać <okok> a ty masz teraz powietrze w układzie .

po zmianie tarcz/klockow będziesz miał gumowy hamulec / inaczej gumowe hamulce-musza się dotrzeć

ale pedał nie może się zapadać wychodzi ze na to ze albo powietrze albo nieszczelność

jak podpompujesz i przytrzymasz to tez wpada ?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-12-06, 12:25   

Wyeliminujmy błąd ludzki, jeżeli by się coś po drodze stało na pewno mechanik o tym by powiedział, nie chce robić reklamy ale ten człowiek to wyższa półka jeżeli chodzi o audi, nie odwrócił się ode mnie i będziemy szukać dalej, chciałem się was zapytać o jakieś rady, może naprowadzili byście na jakiś trop co nam zaoszczędzi szukania. Jak pisałem w przyszłym tygodniu będziemy zmieniać płyn bo nie wygląda za ciekawe to przy okazji chcąc nie chcąc układ się odpowietrzy.

Z obu stron były wyciągane silniki i z obu stron jest sucho, oba silniczki działają i nie krzyczą błędami.

No właśnie jak stoję i wciskam ciągle pedał nie robi się on twardszy, przez cały czas jest taki sam, tylko podczas jazdy jak zasymulowalem awaryjne hamowanie to trzyma od samej góry, zapada się tylko podczas normalnej wolnej jazdy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.