|
Autor |
Wiadomość |
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-09-18, 15:08
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | PABLO200, a 3.0 i 4.2 TDI to nie taka sama katastrofa rozrządowa ?? |
to ile znasz 4.2TDI gdzie do 300kkm był robiony rozrząd? bo ja znam kilka z nalotem w granicach 330kkm i rozrząd nie był dotykany...przecież to zupełnie inne konstrukcje (3.0/4.0 vs 4.2TDI)
rafalr93 napisał/a: | Lukas134, czyli z tym rozrządem w 4.0 nie taka katastrofa , oczywiście mogło być lepiej . |
może nie katastrofa ale jedna z bolączek tego silnika... większość w granicach 200-250kkm wymienia cały rozrząd |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-09-19, 11:28
|
|
|
panton, sam wiesz jak jest z tym przebiegiem, kto go zgadnie My co robiliśmy to miały 280 i 305 tys na liczniku oczywiście, a czy to się zgadzało czy nie to nikt nie wie i łańcuchy były luźne akurat w 3.0/4.0 jest wada napinacza hydraulicznego, w 4,2 niby jest to poprawione, ale też powyżej 300 tys może coś się odezwać z tego co tutaj już było opisywane to łańcuchy się rozciągały A koszt i tak jest ten sam i tak a My kupujący takie auta przeważnie przy przebiegach 280-350 tys albo mamy świeżo zmieniony rozrząd, albo sami zmieniamy |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-09-19, 15:54
|
|
|
Ale koszt ok 7tys na 250-300tys przebiegu to nie taka tragedia |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-09-19, 21:33
|
|
|
Lukas134, w 4.2TDI ten problem nie występuje...znam kilka aut z tym motorem co mają nalatane więcej niż 300kkm i nikt nie ruszał rozrządu (nie był wymieniany wcześniej)
4.0TDI miały problemy z rozrządem szczególnie z początku produkcji ponieważ później ten temat został poprawiony i w 4.0 wymiana kompletnego rozrządu załatwia temat nie na 200-250kkm ale całe jego życie
o jeden i drugi silnik trzeba dbać wymieniając olej nie w trybie LL tylko max 15kkm bo to ma bezpośredni wpływ na trwałość rozrządu |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-09-20, 11:16
|
|
|
panton, dlatego napisałem, że te co widziałem to wiem ile było na liczniku, ale rzeczywiście mogło to być więcej u znajomego w 4.2 TDI rozrząd przeskoczył zaraz po kupnie i robił kapitalkę i też coś w granicach 300 tys miał może pierwsze wypusty 4,2 TDI tylko miały coś takiego??? bo wszystkie przypadki to 2005r czyli piewszy wypust lifta z 4.2 TDI tego nie wiem, ale to przypadki, które mogę potwierdzić, a nie ktoś powiedział
Czy raz na całe życie to tego t nie można powiedzieć bo obecne łańcuchy rozrządu to nie te same co 20 lat temu w Mercedesach teraz to jest cienki łańcuszek jak rowerowy jak nie będzie problemu z napinaczami to kiedyś się łańcuszki wyciągną ale to trzeba jeździć dużo ja jeżdżę nie dużo ok 20 tys rocznie olej zmieniam co 10 tys i jakoś nigdy nie miałem jeszcze problemu z nieszczęsnym 4.0 TDI |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-09-22, 18:55
|
|
|
drago_o napisał/a: | Miedzy Bogiem a prawda wszystko zalezy na ktorym lamcuchu masz luz. Znam jednem egzemplarz co juz okolo 100tys zrobil z brzeczacym rozrzadem bo okazalo sie, ze to lancuch osprzetu tak brzeczy. A na tym lancuchu nawet jak sobie przeskoczy to nic mu nie bedzie bo tam ani walkow wyrownowazajacych ani nic |
własnie u mnie była taka sytuacja łańcuch od osprzetu ... jeżdziłem dość długo na tym w sumie to bardzo długo potem zrobiłem komlet i jak narazie mam święty spokój ;-) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |