Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Dźwięk rozrządu??  
Autor Wiadomość
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-18, 16:08   

Lukas134 napisał/a:
PABLO200, a 3.0 i 4.2 TDI to nie taka sama katastrofa rozrządowa ?? :)

to ile znasz 4.2TDI gdzie do 300kkm był robiony rozrząd? bo ja znam kilka z nalotem w granicach 330kkm i rozrząd nie był dotykany...przecież to zupełnie inne konstrukcje (3.0/4.0 vs 4.2TDI)

rafalr93 napisał/a:
Lukas134, czyli z tym rozrządem w 4.0 nie taka katastrofa , oczywiście mogło być lepiej .

może nie katastrofa ale jedna z bolączek tego silnika... większość w granicach 200-250kkm wymienia cały rozrząd
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-09-19, 12:28   

panton, sam wiesz jak jest z tym przebiegiem, kto go zgadnie :) My co robiliśmy to miały 280 i 305 tys na liczniku oczywiście, a czy to się zgadzało czy nie to nikt nie wie :) :) i łańcuchy były luźne :) akurat w 3.0/4.0 jest wada napinacza hydraulicznego, w 4,2 niby jest to poprawione, ale też powyżej 300 tys może coś się odezwać z tego co tutaj już było opisywane to łańcuchy się rozciągały :) A koszt i tak jest ten sam i tak :) a My kupujący takie auta przeważnie przy przebiegach 280-350 tys albo mamy świeżo zmieniony rozrząd, albo sami zmieniamy :D
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-09-19, 16:54   

Ale koszt ok 7tys na 250-300tys przebiegu to nie taka tragedia <nie>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 20:06   

I robi sie to raz tylko bo nowe napinacze sa poprawione :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-19, 22:33   

Lukas134, w 4.2TDI ten problem nie występuje...znam kilka aut z tym motorem co mają nalatane więcej niż 300kkm i nikt nie ruszał rozrządu (nie był wymieniany wcześniej)

4.0TDI miały problemy z rozrządem szczególnie z początku produkcji ponieważ później ten temat został poprawiony i w 4.0 wymiana kompletnego rozrządu załatwia temat nie na 200-250kkm ale całe jego życie
o jeden i drugi silnik trzeba dbać wymieniając olej nie w trybie LL tylko max 15kkm bo to ma bezpośredni wpływ na trwałość rozrządu
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-09-20, 12:16   

panton, dlatego napisałem, że te co widziałem to wiem ile było na liczniku, ale rzeczywiście mogło to być więcej :) u znajomego w 4.2 TDI rozrząd przeskoczył zaraz po kupnie i robił kapitalkę :) i też coś w granicach 300 tys miał :) może pierwsze wypusty 4,2 TDI tylko miały coś takiego??? bo wszystkie przypadki to 2005r czyli piewszy wypust lifta z 4.2 TDI :) tego nie wiem, ale to przypadki, które mogę potwierdzić, a nie ktoś powiedział :)
Czy raz na całe życie to tego t nie można powiedzieć bo obecne łańcuchy rozrządu to nie te same co 20 lat temu w Mercedesach :) teraz to jest cienki łańcuszek jak rowerowy :) jak nie będzie problemu z napinaczami to kiedyś się łańcuszki wyciągną :) ale to trzeba jeździć dużo :) ja jeżdżę nie dużo ok 20 tys rocznie olej zmieniam co 10 tys i jakoś nigdy nie miałem jeszcze problemu z nieszczęsnym 4.0 TDI :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-09-22, 19:55   

drago_o napisał/a:
Miedzy Bogiem a prawda wszystko zalezy na ktorym lamcuchu masz luz. Znam jednem egzemplarz co juz okolo 100tys zrobil z brzeczacym rozrzadem bo okazalo sie, ze to lancuch osprzetu tak brzeczy. A na tym lancuchu nawet jak sobie przeskoczy to nic mu nie bedzie bo tam ani walkow wyrownowazajacych ani nic :)



własnie u mnie była taka sytuacja łańcuch od osprzetu ... jeżdziłem dość długo na tym w sumie to bardzo długo potem zrobiłem komlet i jak narazie mam święty spokój ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.