Autor |
Wiadomość |
Hubert_em
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-01, 14:00 [D3 04 4.0TDI
] Głośna praca głowicy.
|
|
|
Hej! Na wstępie życzę wszystkim dosiego roku u mnie niestety nie zaczął się najlepiej, lewa glowica zaczęła strasznie hałasować, pojawiło się to po przejechaniu kilku km, czy ktoś może spotkał się z podobnym przypadkiem i wie co to może być? Myślałem, że może klapka w kolektorze się urwala któraś ale po zdemontowaniu wszystko wyglada na całe i sprawne..:/ dołączam filmik ukazujący problem i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu, jakieś 200km temu zmieniłem olej z filtrami może to przyspieszyło awarie?
https://m.youtube.com/watch?v=abhMqy9_C7Y pozdrawiam Hubert |
_________________ Tylko audi. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2018-01-04, 13:26
|
|
|
ja bym powiedział już dawno że bankowo hydraulika ;-) |
|
|
|
|
Hubert_em
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-06, 13:47
|
|
|
Już Wam piszę co to było..ten dźwięk dawała blacha dzielaca w srodku kolektor dolotowy,dokrecilem ją i..?Myślałem, że rusze w trasę a tu auto odpalilo normalnie lecz kopci strasznie na biało nie wkreca się powyżej 3tyś tak jakby turbo nie działało i przy jeździe testowej po osiedlu zakopcilo nawet z pod maski...i słychać było metaliczny dzwiek ale sporadyczny odgłos, może ktoś podpowie co to może być? Uszczelka, albo coś pękło w głowicy? Praca silnika też jest inna sa wieksze wibracje niż zwykle to moje odczucie, |
_________________ Tylko audi. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-01-07, 11:36
|
|
|
drago_o napisał/a: | Ja bym teraz tym nie jeździł. Rozbracie górę silnika, odkręcić wtryski i pokrywy głowicy i sprawdzić. |
Już podobno sprawdzone. Nie za fajnie się to zapowiada. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-01-07, 11:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | drago_o napisał/a: | Ja bym teraz tym nie jeździł. Rozbracie górę silnika, odkręcić wtryski i pokrywy głowicy i sprawdzić. |
Już podobno sprawdzone. Nie za fajnie się to zapowiada. |
Co to w takim razie... Pytam bo nie mam 100% pewności co jest u mnie, chociaż tu na miejscu ogladąło już to kilka osób a dźwięk miałem podobny tylko znacznie cichszy... znaczy klepanie Powoli się zbieram aby wytargać silnik z auta i zamwiać graty |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Patryk1990
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 49 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2018-01-09, 23:31
|
|
|
hej napisz naprawimy patryk jesionkowski na face booku
ALBO NA FORUM TERAZ BEDE CZESCIEJ DOSTEPNY
Pisanie dużymi literami uważane jest za krzyk ! |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-01-11, 21:57
|
|
|
ktos zaglądał pod pokrywy? Moze krzywki popekały? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Hubert_em
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-17, 08:36
|
|
|
Już mówię co zauwazylem po zdjęciu pokrywy zaworów, 4popychacze główki urwane na górnym walku i cztery inne dzwigienki przebite przez zawory...:/ |
_________________ Tylko audi. |
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2018-01-17, 09:16
|
|
|
Już dawno Ci pisałem żę Szklanki ;-) to szukasz dziury w całym ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Hubert_em
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-17, 10:11
|
|
|
To powiedz co dalej robić z tym tematem, zwalac głowicę od razu? |
_________________ Tylko audi. |
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2018-01-17, 13:54
|
|
|
Słuchaj temat wymiany Szklanek jest dość duży jedni twierdza ze da sie to zrobić od góry bez rozpinania rozrządu sciągania wałków itd... tematów jest dość sporo tutaj na forum nawet jest tutaj temat jak wymieniał ktoś to bez sciągania ale nie przyniosło to sukcesów poprostu skonczyło sie tak ze i tak musiał rozbierać wszystko także to jest tylko moje zdanie ale lepiej by było zwalić i zrobić to tak jak należy wymienić wszystkie zalac je olejem.... najlepiej przed pierwszym uruchomieniem wyciągnąc bezpiecznik od pompy Paliwa żeby samochód nie odpalił z 3 razy go pomeczyć rozrusznikiem żeby dobrze wtłoczył olej włożyc bezpiecznik odpalic auto i powinno być wporządku ;-) ale niech wypowiedzą sie inni mechanicy którzy to robią nie sporadycznie a "Na co dzień" tak to ujmijmy ;-)
Najlepiej pytaj : FOSS , szeryfisch , drago_o , JanekS13 , MichałWruszak - Pisz PW lub tutaj chłopaki mają dośc dobrą weidze na temat A8-ek ;-) i ich świetnych motorów ;P zresztą jest cała masa ludzi tutaj co zna Te samochody jak i silniki od podszewki |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-01-17, 15:09
|
|
|
Ja mam temat dość prosty. Wpadł dźwięk identyczny jak u Ciebie ale jestem w delegacji więc nie mam czasu zajrzeć pod dekle. Pewnie w najbliższy weekend tak się stanie. Muszę robić rozrząd więc silnik wyjmuje i rozbieram tak jak się powinno aby nie bawić się potem w kombinowanie jak to poskaldac. Na początku lutego będę miał silnik na stole to będę rozbierał inocenial jakie są u mnie straty. Wtedy zadecyduje czy zamawiać części czy szukać może jakiegoś nowego pieca bo pieniądz może być podobny. Mam ofertę motoru za 5tys z rozrządem po 10tys km. Kompletny więc tylko przekładka. Zobaczymy co zastane w środku.
Komplet dźwigienek i napinaczy to jakiś 600zl na głowice. Rozrząd w okolicy 3500zl. Robociznę place tylko za pomocnika przy wyjmowaniu i wkładaniu silnika. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|