Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-11-17, 11:16
|
|
|
Podobno regeneracja konwertera polega na jego przepłukaniu w PL robią za 600zł, korzystał ktoś bezpośrednio z usług regeneracji konwertera w ZF? czy robią to wysyłkowo ? i jaki koszt takiej zabawy? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-11-17, 11:20
|
|
|
No to ja kupię jakiegoś rupiecia na wymianę, jeśli się inaczej nie da. A mój jest sprawny tylko wydaje dziwny kwik jakby sekunda-dwie po zmianie biegu. Kilku sprawdzających powiedziało, że to lockup wiec sobie je rozkręcę i zobaczę co tam siedzi a może coś naprawię i sprzedam |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-11-17, 13:40
|
|
|
Konwertera nie rozkrecisz.
W polsce robia regeneracje tylko ze efekt koncowy jest jakos taki totolotkowy.Albo pada odrazu albo jezdzi dlugo albo chwile po gwarancjizaczyna siadac.
Mi wytrzymal okolo roku i wsumie poza dziwkiem kijka w szprychach nie bylo innych niedomagan.
Teraz mam regenerowany od ZF .Narazie zrobil jakies 6 tys wiec za wiele nie powiem |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-11-17, 20:08
|
|
|
ile płaciłeś w ZF i w jaki sposób wykonałeś u nich regeneracje wysyłkowo? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-11-28, 21:56
|
|
|
Kup zestaw rozrządu swag jakość oe z tego co pamietam koszt ok 2.8tys oczywiście bez kół zębatych a ślizgi trzeba wymieniać bo sie zużywają tzn wycierają |
|
|
|
|
|
|
|
witanus
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 8 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 2016-12-22, 13:53
|
|
|
hej,
Ponieważ bez specjalistycznego sprzętu 2-krotnie wyciągałem motor, podzielę się moim spostrzeżeniem. Bezwzględnie wyciągaj całość razem tzn. silnik z skrzynią biegów, a dopiero potem odkręć skrzynię od silnika. Za pierwszym razem niestety nie mając żadnego doświadczenia wyciągałem sam silnik. Potem przyszedł mechanik i mówi że nie ma opcji by go scalić i stwierdził iż koniecznym jest wyciąganie kołyski i skrzyni.
Za drugim razem wyjechałem całością. Było znacznie łatwiej i szybciej - również dlatego iż już wiedziałem co odkręcać
Moją przygodę z wyciąganiem motoru - opisałem na forum:
www.a8team.pl/d3-03-40tdi...003-vt20597.htm
Mam mnóstwo zdjęć - jak coś oczywiście udostępnię. Od razu powiem kup sobie możliwie najlepszy klucz płaski 16 oraz 18 mm - pisałem o tym w poście. Koniecznie musisz mieć żurawia do silnika bez tego masakra - wierz mi - ćwiczyłem. Jak coś pisz....... powodzenia !!! |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-12-29, 08:46
|
|
|
Mój właśnie wyjechał na salony
15781185_377234622627009_2618728130524331036_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 46 raz(y) 85,43 KB |
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-12-29, 21:55
|
|
|
Kolego chyba pierwszy raz to robiłeś dlatego 5 godzin jak wiesz co kręcić to 2 - 2.5 goździki Max i masz na zewnątrz Oczywiście korzystając z podnośnika |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|