Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-16, 22:50 [D3 04 4.0TDI
] No i nie ma wirnika....
|
|
|
Wytargałem dzis silnik 4.0 bo sie turbina zsikała w wydech i taki obrazek zastałem:
i z drugiej strony:
a resztka wirnika siedziała w katalizatorze. Całe szczescie ze uzytkownik ma głowe na karku i nie zajechał motoru... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-17, 00:04
|
|
|
ciekawe jaki był nalot tego motorka |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-18, 07:56
|
|
|
No własnie to sie stało przy spokojnej jezdzie. I całe szczescie, bo jakby zaciagnął olej i dostał samozapłonu to by juz było po silniku. A tak wszystko poszło w wydech.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-18, 13:53
|
|
|
ile sobie życzą za taką turbinę ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-18, 14:37
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | I całe szczescie, bo jakby zaciagnął olej i dostał samozapłonu to by juz było po silniku... |
Ratunek zatkać mu dopływ powietrza za nim wyssie cały olej.
Jak to się mówi szczęście w nieszczęściu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-11-18, 16:13
|
|
|
szeryfisch, jak pojde do garazu, zrobie fotke turbiny z Meganki 1.9 dci ktora mialem jakis czas temu... W jej przypadku turbina rozpadla sie doslownie na 2 czesci, tak tak, wiem jak to brzmi xD i sie bidulka zapalila pod silnikiem, braklo moze z 2 minut zeby byla nie do odratowania... Cale szczescie ze wlasciciel byl 200m od domu i dzien wczesniej nie zwinal weza do podlewania trawy ... |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-19, 23:02
|
|
|
ernesto napisał/a: | szeryfisch napisał/a: | I całe szczescie, bo jakby zaciagnął olej i dostał samozapłonu to by juz było po silniku... |
Ratunek zatkać mu dopływ powietrza za nim wyssie cały olej.
|
Ty wiesz, ja wiem, ale nie kazdy uzytkownik auta ma o tym pojecie. Po za tym ciezko spokojnie zatykac dolot jak silnik chce sie wywalic na lewa strone, dodatkowo masz tu dwa doloty... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-19, 23:16
|
|
|
Grunt, że udało się uratować silnik.
Ciekaw jestem jednego dlaczego np. podczas takich awarii podczas próby zgaszenia auta, klapa gasząca nie odcina dopływu powietrza.
Szczerze ON nie jest moją mocną stroną i wiem, że praca klapy sprawia, że gaszenie auta jest bardziej kulturalne.
Czy coś jest źle skonstruowane ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-19, 23:46
|
|
|
To chyba zalezy od konstrukcji klapy. Teoretycznie pozycja normalna dla klapy, to otwarcie, dopiero sygnał ze sterownika zamyka ją na chwile. Mozliwe tez, ze sterownik powyzej pewnych obrotów nie zamyka jej, albo tez jest sama z siebie niesprawna. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|