Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Zapalająca się losowo kontrolka zawieszeni  
Autor Wiadomość
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-03-06, 23:11   

czy jest jakaś różnica między tymi zaworami chodzi mi o literę B na końcu 4E0616014 i 4E0616014B chyba z literką B są po 2005r, a chciałbym kupić trochę młodszy zawór a nie z 2003r.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-03-07, 12:54   

Z tyłu kable wyglądają dobrze, wszystkie wtyczki od amorka, czujników... Z przodu patrzalrm na rozdzielacz ale dużo nie widziałem, czekam ciągle na część na podmiane. Zastanawia mnie sterownik zawieszenia... Gdzie jest i czy może być winny?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-03-31, 18:25   

Czy rozdzielacze zaworów pneumatycznych 4E0616014 i 4E0616014B się zastępują?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-04, 18:16   

Zestaw zaworów wymieniony i jedno koło dalej stoi zablokowane wysoko. Miałem wrażenie jakby amortyzator był zablokowany tak jak w trybie podnośnika. Jest strasznie twardy. W trakcie jazdy potrafi opaść do comfortu(prawie, bo troszkę mu brakuje). Dzisiaj po zamknięicu auta, jakieś 30sekund i auto nagle z niskiego poleciało na lifta (takimi lekkimi skokami do góry), ale tylko tył. Przód stał tak jak zostawiłem na comforcie (delikatnie psyknoł i opadł jak zawsze przy zamykaniu). Odczyt z czujników wysokości jest dobry bo sprawdzałem i zdejmowałem je.

Czy amorek ma jakis zawór?
Czy tryb podnośnika jest trybem mechanicznym i jak sparwdzić czy to nie wina zakleszczenia się amorka?
Jak sterowany jest ten tryb w amortyzatorze?
Czy ma ktoś z okolicy do 100km od częstochowy sterownik zawieszenia aby na próbę zrobić podmiankę szybką?
Czy sterownik zawieszenia ma CP?
Jakie końcówki będą pasowały? ETKA pokazuje 4E0910553H ale na allegro pełno jest różnego rodzaju: C F G H... Jeszcze nie wiem jaki mam ale sprawdzę na dniach.

pozdrawiam,
Karol
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-04-04, 20:34   

z tego co moge tobie podpowiedziec to to ze tryb podnosnika jest zabezpieczony zaworem amor wtedy aby powietrze nie pryslo ale pomimo wszystko po jakims czasie powietrze moze myknac w atmosfere ale komp zapamietuje ustawienie i po odpaleniu naajpierw miga kontrolka zielona oraz zólta i jest sygnał dzwiekowy przez chwilke i pompuje sie i wszystko jest ok

u mnie bylo tak jak sie zakopalem autem na drodze gdzie kladli kostke i pobocze było błotniste i zablokowałem auto tzn dałem tryb podnosnika jedna strona byla na kostce i jedno kolo a przednie prawe wpadło na max

po wyciagnieciu auto stało koslawo tzn te kolo co bylo w bagnie zeszlo normalnie na low rider ale napompowalo sie w chwile i wypoziomowalo sie cale auto

czyli powiem ze sterowanie jest mechaniczno elektroniczne

z tego co wydaje mi sie to zawór którys jednak jest uszkodzony, moze jakas wtyczka nie laczy jednak

:/
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-04, 21:02   

Cały zestaw zaworów wymieniłem... Jak będę miał chwile czasu w tygodniu to zamierzam rozbreoić schowek i przebadać wiązke oraz dokładnie wtyczki... jak nic nie wymyślę, to zamówię sterownik.

W ogole miałem problem po wymianie zaworów bo postanowiłem nie dawac go na glebę tylko poustawiałem klocki i auto po odkręceniu węży opadło na nie. Pozniej po odpaleniu na kilka razy się pompowało aż wstało. Trochę mój błąd bo auto co inengo miało na czujnikach a co innego w amortyzatorach. Ale jak auto się nie poziomuję to wolałem nic nie podnosić ani nie opuszczać całkiem bo nie wiem w sumie czy ten tryb podnosnika działa :D

Dziwi mnie to jak w trakcie jazdy potrafi opaść trochę a np po zamknięciu auta nagle idzie ostro do góry(nie zawsze)... masakra... Poziomowanie tego koła nie działa wcale. Jedynie w trakcie jazdy troche opada, że jest w miarę równo.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-04-05, 11:44   

no to wychodzi niestety na sterownik...

u mnie tak jest ze po zamknieciu auta jest pssyt i troszke siada ale tez nie zawsze ,wychodziloby na to ze auto samo sie poziomuje raz wstaje a raz siada

z tego co ja mialem stycznosc to było tak jak pisalem:

auto zakopane jednym kolem siadlo ,wlaczylem tryb podnosnika i czekalem na assistance

przyjechali auto wyciagali i tastrona jedna masakra calkiem na glebie ale podpompowalo i jest git

co do trybu podnosnika to tak działa ze komp zapamietuje odczyt z czujek i zapisuje w sterze na wypadek jakby waz padł lub wymiana zaworow jak to mialo miejsce u ciebie gdyby padlo naglebe byłoby ok a na klocki to moze byc klopot i wyglada na to ze prawe kolo masz wedlug sterownika prawidlowo ustawione wszystko gra ale ster zeswirowal przyjal bledny odczyt jako prawidlowy
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.