Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-12-01, 09:39
|
|
|
Statyczne doświetlanie ma fabrycznie H8, FOSS przerabiał na H11 (bo niby lepiej świeci):
http://www.a8team.pl/d3-0...4026.htm#162690
H11 są w dolnych halogenach (na pewno dla okrągłych, po II lifcie, w kanciatych nie wiem), tam z tego co pamiętam FOSS ładował zenona, ale może to było tylko w D2 - niech sam się wypowie jak co. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-01, 10:26
|
|
|
dice111 napisał/a: | Statyczne doświetlanie ma fabrycznie H8, FOSS przerabiał na H11 (bo niby lepiej świeci):
H11 są w dolnych halogenach (na pewno dla okrągłych, po II lifcie, w kanciatych nie wiem), tam z tego co pamiętam FOSS ładował zenona, ale może to było tylko w D2 - niech sam się wypowie jak co. |
No właśnie coś tak jak piszesz.
Jak miałem przed-lifta to w przeciwmgielne z soczewką włożyłem zenona/HiD'y a w doświetlanie zakrętów przekładałem żarówkę H11 która pozostała mi z przeciwmgielnych.
Fabryczna H8 z doświetlania ma 35W a H11 z przeciwmgielnych ma 55W więc różnica jest widoczna |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-01, 10:48
|
|
|
drago_o napisał/a: | A jak różnica w uchwytach?(H8 - H11) Szczerze szukałem tego tematu bo gdzieś to opisywałeś i jakoś nei mogę doszukać się |
Podobne
...
ale inne
...
ale da się przerobić |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-12-01, 11:11
|
|
|
No wlasnie ja czym polega przerobienie ? Bo bede miał lampy na blacie to odrazu zrobie |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-01, 11:38
|
|
|
drago_o napisał/a: | A na serio to tylko szerokością tych nóżek czy coś jeszcze trzeba szlifnąć? |
Tylko "nóżki"... a właściwie to "skrzydełka" |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-12-01, 14:43
|
|
|
Podpowiesz jak zrobic zeby pasowało? |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-01, 14:47
|
|
|
Michall2107 napisał/a: | Podpowiesz jak zrobic zeby pasowało? |
Nie
I nie że z jakiejś złośliwości tylko po prostu nie mam do tego zdjęć czy schematów a bez tego to co mam niby podpowiadać.
Nie ma tam żadnej filozofii - wyjmij obie żarówki i porównaj te "skrzydełka" po bokach i sam zobaczysz gdzie jest różnica.
Lekko dociąć czy doszlifować i H11 wchodzi w doświetlanie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-01-14, 01:43
|
|
|
Odgrzeje temat żarówek ale wstecznych.
Żarówki przed liftowe wsteczne są o oznaczeniu T5 W16W, a te po lifcie mają takie same czy inne żarówki? Tam pasek wstecznego jest wąski.
Wkładał ktoś tam LEDy?? |
|
|
|
|
|