Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Ile nas kosztuje napęd quattro  
Autor Wiadomość
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-03-08, 18:48   

labas napisał/a:
skipper napisał/a:
Z ciekawości co to za auto?


Zgadnij :P :D


obstawiam suva jakiegos, bo w osobowkach nie kojarze takiego patentu.
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-03-08, 18:49   

skipper napisał/a:
labas napisał/a:
skipper napisał/a:
Z ciekawości co to za auto?


Zgadnij :P :D

Nie mam pojęcia.


Suzuki
 
 
DarthKaker 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat/manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: BMW e38 740i, Audi A4 Allroad
Wiek: 34
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-03-31, 19:51   

Uważam że quattro to najlepszy napęd jaki miałem. Do zabawy wole na tył, ale na codzien jednak 4x4. Miałem taka fajna sytuację teraz jak pojechałem w góry na narty. Ja allroadem wszedzie na luzie a merce i bawarki na łańcuchach :D aż mi się łezka w oku zakręciła jak sobie przypomniałem jak swoją 7er kiedys próbowałem w góry wjechac.
_________________
Co to za życie jak spędzasz je w dieslu.
 
 
Endrju_b 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Endrju
Jeżdzę: Audi A8 D3 2006 3.0 tdi Q
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2014-07-02, 14:11   

lepszy napęd miałem tylko w terenówce (land cruiser prado) ale to inne zastosowanie
do codziennej jazdy nigdy nie kupił bym audi bez quattro
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-07-02, 19:03   

Endrju_b napisał/a:
do codziennej jazdy nigdy nie kupił bym audi bez quattro

Sorki Endrju, ale jeszcze nie spotkałem kogoś, kto miałby audi w quattro i kolejnego auta szukał w ośce. Chyba potwierdzasz regułę, że coś w tym jest. Oczywiście, mam na myśli międzyosiowego torsen'a a nie jakieś tam wynalazki.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
piotras87 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 22
Skąd: Rawa Maz.
Wysłany: 2014-09-11, 16:40   

Hej, oprócz spalania dochodzi też koszt opon. Kto z was chociaż raz w sezonie zmienia opony przód na tył i odwrotnie? Opony szybciej się zużywają. Dodatkowo koszt oleju w dyfrach, podpora wału, droższe łożyska, przeguby, droższe zawieszenie itd. Mimo wszystko tylko Quattro :) Osobiście uważam, że jest bezawaryjne. Rzadko się słyszy, że komuś poleciał torsen. A inne mechanizmy w innych autach wypchane elektroniką sypią się non stop nie mówiąc już o autach które maja ponad 10-15lat.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-11, 16:57   

piotras87 napisał/a:
Hej, oprócz spalania dochodzi też koszt opon. Kto z was chociaż raz w sezonie zmienia opony przód na tył i odwrotnie? Opony szybciej się zużywają. Dodatkowo koszt oleju w dyfrach, podpora wału, droższe łożyska, przeguby, droższe zawieszenie itd. Mimo wszystko tylko Quattro :) Osobiście uważam, że jest bezawaryjne. Rzadko się słyszy, że komuś poleciał torsen. A inne mechanizmy w innych autach wypchane elektroniką sypią się non stop nie mówiąc już o autach które maja ponad 10-15lat.

Zdarza się, że i torsen się posypie. Opony i tak się zużywają, nie sądzę, aby quattro miało na to większy wpływ, różnica może jest tylko taka, że z racji rozłożenia napędu przy przyśpieszaniu zużywają się bardziej równomiernie, a nie tylko z jednej osi (inna sprawa, że ludziska z quattro lubią przycisnąć). Olej w dyfrach? Jak wielu go zmieniało? Koszt wymiany nie jest wysoki więc to nie problem. Podpora wału, łożyska wału ewentualnie przeguby - tu się zgodzę, czasami może to być dodatkowy wydatek, ale raczej biedy nie ma. Nie są to elementy jakoś bardziej awaryjne niż inne w tych autach.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-12, 11:52   

pebo napisał/a:
Olej w dyfrach? Jak wielu go zmieniało?

No ja na pewno :)
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-12, 20:45   

Apophis napisał/a:
pebo napisał/a:
Olej w dyfrach? Jak wielu go zmieniało?

No ja na pewno :)

To jest nas dwóch ;-)
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-12, 21:03   

Panowie...jeśli stać kogoś na A8, to napęd quattro nie powinien stanowić żadnego problemu :) Skupmy się ile korzyści nam daje taki napęd, a nie ile nas to kosztuje <niewiem> bo to w żadnym wypadku nie jest współmierne <hura>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.