Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Instalka LPG do 4.2 BFM  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-05-05, 22:28   

kolego wyżej
to że tobie ktoś nie umiał a nie umiał :D
proszę cię nie pisz głupot .
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-05-06, 07:08   

+1
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-05-06, 19:37   

majkaistefan napisał/a:
Witam!

mialem ze STAGiem doswiadczenia. Doskonale nadaje sie do "dupowzu klasy wyzszej" uzywanego do lansowania sie po mniejszych miejscowosciach bo o sportowym charakterze auta mozna zapomniec.Teraz mam zalozony inny sterownik i pomimo innych jeszcze mankamentow ktore zostana naprawione w najblizszym czasie auto nareszcie jedzie tak jak powinno!

Stefan.

Drogi Stefanie. Z całym szacunkiem dla Twej wiedzy i doświadczenia, ale chyba nie do końca wyraziłem się jasno przez co mogłem wprowadzić Cię w błąd. Dla mnie A8 D3 zwłaszcza w wersji long to własnie "dupowóz", ponieważ jeżdżę nim ja jako kierowca tudzież inni pasażerowie (rodzina, bliscy i przyjaciele). Nie montowałem haku gdyż nie mam i nie miałem zamiaru ciągać autem żadnych przyczepek itp. O lansowaniu nie ma mowy, ponieważ dziś każdy chętny za kwotę niespełna 20 tysięcy złotych może sobie pozwolić na cud "niemieckiej techniki". Natomiast utrzymanie i serwisowanie tego auta... o to to już jest inna bajka i ja, jakem Krzysztof gminy majster garażowy chylę czoła przed wszystkimi, którzy samodzielnie je naprawiają. Nie podchodzę do A8 jako do auta sportowego - o tu byłbym niepoważny. Dla mnie to stateczna limuzyna do płynnego, komfortowego i bezpiecznego przemieszczania się na duże odległości. Zdarza się, że muszę pokonać ponad tysiąc kilometrów dziennie i do tego sprawnie funkcjonować fizycznie i umysłowo (podejmuję dość istotne decyzje) a do tego muszę poruszać się bezpiecznie, aby nie stanowić zagrożenia dla innych na drodze. Dla mnie auta sportowe to np.: Hennessey Venom GT, Bugatti Veyron 16.4, SSC Aero, Saleen S7, Koenigsegg CCX, McLaren F1, Pagani Zonda czy w ostateczności Ferrari Enzo. Także jak wielu zauważy, już na pierwszy rzut oka wygląd zewnętrzny A8 zdecydowanie różni się od wyglądu tych aut. Instalacja ma mi zapewnić tak niższe koszty eksploatacji (gaz z racji bycia produktem ubocznym cenowo będzie jeszcze bardzo długo tańszy od etyliny czy oleju napędowego), jak i znacząco zwiększyć zasięg pojazdu (to jest mi potrzebne). Poprzednio, jako użytkownik B4 z 1996 r. z silnikiem 2,8 AAH miałem instalację na mieszalniku i komputerze Autronic - instalacja była bezobsługowa i obalała wiele mitów na temat instalacji LPG. Żadnych zapachów gazu, strzałów, wypalania silnika, świec itp. Zachęcony tymi doświadczeniami po wielu latach (mam A8 od 2008 roku) delikatnie skłaniam się ku instalacji LPG w A8. Pozostaję jednak z pełną świadomością, że z racji rozwiązań technologicznych i rozbudowanej elektroniki z A8 tak łatwo już nie będzie. Czytając też to co inni użytkownicy piszą na forum nie chcę później szarpać nerwów z powodu licznych błędów generowanych przez źle założoną instalację - w A8 nie da się jeździć ani na gazie ani na benzynie gdy instalacja źle pracuje i sypie błędami do komputera. Poza tym, mimo wszystko uważam, że jeśli cena instalacji oscyluje w granicach 6 tys. zł to nie jest fantazją oczekiwanie solidnej roboty i sprawnego funkcjonowania takiego zestawu. Zastrzegam, nie jestem specjalistą w tym zakresie i dlatego zwróciłem się z prośbą do ludzi, którzy się na tym po prostu znają. A jeśli już mam wydać pieniądze, to też chcę, aby zarobił "swój" czyli ktoś z klubu, aby można było później pochwalić i człowieka za dobrą robotę i samemu spokojnie cieszyć się spokojnym użytkowaniem pojazdu. Ot, takie przemyślenia na ten temat.
Pozdrawiam wszystkich.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-05-06, 21:28   

oczy za bardzo mnie bolą aby to przeczytać :)
 
 
peter22 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 41
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 40
Skąd: Łódż
Wysłany: 2015-05-06, 21:46   

ja też stoję przed dylematem jaką instalację wsadzić . Wiekszość gazowników w moim regionie poleca TECHA . Do znawców tematu co myślicie o tej firmie . Druga sprawa jedni mówią o dwóch parownikach a jeszcze inni mówią o jednym , jaką butle - największa pojemnoćć można upchnąć w miejscu po kole zapasowym
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-06, 22:48   

Witam!

pebo napisał/a:
Dla mnie A8 D3 zwłaszcza w wersji long to własnie "dupowóz"
-no i takie postawienie sprawy zalatwia temat.

Ja uzywam auta w zupelnie innych warunkach.Jest to auto do uzytku codziennego i jezdze nawet jak na tut warunki duzo.Ma mi zapewnic odpowiedni komfort i swobode przemieszczania.Poniewaz staram sie uzywac wszystkich mozliwosci auta mam zupelnie inne potrzeby w zakresie dostepnosci mocy.Dlatego tez mam znacznie wyzsze wymagania.

Pozdrawiam.Stefan.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-05-24, 21:09   

majkaistefan napisał/a:
Witam!

pebo napisał/a:
Dla mnie A8 D3 zwłaszcza w wersji long to własnie "dupowóz"
-no i takie postawienie sprawy zalatwia temat.

Ja uzywam auta w zupelnie innych warunkach.Jest to auto do uzytku codziennego i jezdze nawet jak na tut warunki duzo.Ma mi zapewnic odpowiedni komfort i swobode przemieszczania.Poniewaz staram sie uzywac wszystkich mozliwosci auta mam zupelnie inne potrzeby w zakresie dostepnosci mocy.Dlatego tez mam znacznie wyzsze wymagania.

Pozdrawiam.Stefan.


Stefanie, ja Cię bardzo przepraszam, ale co Ty wozisz tym autem: cement, pustaki, worki z ziemniakami, płytki glazury? Wywaliłeś siedzenia i zrobiłeś z D3 VAN'a? Domyślam się że nie. Najczęściej pewnie jeździsz sam a dodatkowo jeszcze wozisz kilku pasażerów - wiec jak na to nie patrzeć, każda osobówka to "dupowóz". Ja nie boję się tego określenia, nie mam kompleksów na tym punkcie (o co Ciebie również nie posądzam).
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-05-24, 22:01   

on widzi świat inaczej <niewiem>
 
 
legol1 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Leszek
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-05-26, 09:26   

Kolego Pebo, zajedź do warsztatu w Białymstoku, a konkretnie w Grabówce na wylocie na Bobrowniki. Ma na imię Mariusz. Ma ogromne doświadczenie z lpg. Gazował juz wiele A8, nawet tą która będzie niedługo moja. Od kilku lat jeździ i nigdy nic z nią się nie działo. Naprawdę polecam.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-05-26, 21:21   

legol1 napisał/a:
Kolego Pebo, zajedź do warsztatu w Białymstoku, a konkretnie w Grabówce na wylocie na Bobrowniki. Ma na imię Mariusz. Ma ogromne doświadczenie z lpg. Gazował juz wiele A8, nawet tą która będzie niedługo moja. Od kilku lat jeździ i nigdy nic z nią się nie działo. Naprawdę polecam.

Kilka tygodni temu napisałem wiadomość na adres biuro@ac.com.pl, ale do dziś nie otrzymałem odpowiedzi. Trochę mnie to dziwi, że olewają potencjalnego klienta, chyba że coś im z pocztą nie działa jak trzeba albo mail utonął w odmętach poczty elektronicznej. Miałem większe przekonanie do firmowego warsztatu, ale chyba było błędne. Ten warsztat w Grabówce to STAMAG tak? A masz może zdjęcia którejkolwiek instalacji LPG zrobionej przez tego człowieka?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
legol1 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Leszek
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-05-27, 14:32   

Dokładnie to STAMAG. Jeśli potrzebujesz to zrobię za klika dni. Robota mistrzowska. Żadnego rezania osłon, jak ktoś nie jest ekspertem w lpg to nawet nie zauważy, że tam coś siedzi. Wszystko ładnie wpasowane i poprowadzone, aż oko cieszy. Brat teraz szuka nowszego auta i też będzie tam gazował. Ten koleś wywodzi się ze Stag, tam projektował, zakładał i testował całe te systemy.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-27, 20:30   

Witam!

pebo napisał/a:
Stefanie, ja Cię bardzo przepraszam, ale co Ty wozisz tym autem: cement, pustaki, worki z ziemniakami, płytki glazury? Wywaliłeś siedzenia i zrobiłeś z D3 VAN'a? Domyślam się że nie. Najczęściej pewnie jeździsz sam a dodatkowo jeszcze wozisz kilku pasażerów - wiec jak na to nie patrzeć, każda osobówka to "dupowóz".
-Ja woze siebie zone a czaserm ktores z dzieci lub znajomych.Przestrzegam w miare przepisow ruchu drogowego ale na autostradzie jade (jesli jest sucho i nie ma ograniczen) przewaznie powyzej 200 a czesto i znacznie wiecej.Na tym wlasnie polega roznica w uzytkowaniu.I do tego wlasnie potrzebne mi szybkie sprawne i wygodne auto.
pebo napisał/a:
Kilka tygodni temu napisałem wiadomość na adres biuro@ac.com.pl, ale do dziś nie otrzymałem odpowiedzi.
-nie Ty pierwszy i nie ostatni.Oni zwyczajnie olewaja klientow.Podstawowa zasada w tej firmie to "kasa w kieszeni klient w dupie".Mialem z nimi sporo doswiadczen.Dlatego wlasnie NIGDY NIKOMU NIE POLECAM .


Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.