Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Instalka LPG do 4.2 BFM  
Autor Wiadomość
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-05-03, 19:12   [D3 04 4.2MPI ] Instalka LPG do 4.2 BFM

Witam. Zastanawiam się nad instalacją LPG do A8 D3 - silnik 4,2 BFM, przebieg 106 kkm, wersja USA. Czy ktoś z forumowiczów parających się tym tematem może mi coś doradzić i zamontować/wyregulować taką instalację? Najlepiej z rejonu województwa podlaskiego.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
bartlomiej181 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: d3
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 4
Skąd: siedlce
Wysłany: 2015-05-03, 21:16   

Witam.
mam u siebie w takim samym landirenzo.jest koło siedlec szpec od tej instalacji
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-03, 21:17   

W linku znajdziesz polecane warsztaty:

https://www.google.com/ma...QA.k0IC2L-6Xbks
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-03, 22:39   

Witam!

Jesli chcesz cokolwiek zrobic z tym autem to znajdz cos co dziala na odczytach w czasie rzeczywistym bo inaczej to bedzie kupa.


Stefan.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-05-04, 09:33   

No i zapewne zolwia masz w bagazniku...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-05-04, 20:20   

bartlomiej181 napisał/a:
Witam.
mam u siebie w takim samym landirenzo.jest koło siedlec szpec od tej instalacji

Dzięki Bartku. Właśnie zależy mi na opinii kogoś, kto się zna na tym, a najlepiej, jeśli sam w D3 taką instalację montował.
danishow napisał/a:
W linku znajdziesz polecane warsztaty:

https://www.google.com/ma...QA.k0IC2L-6Xbks

Danielu, znam ten link i oglądałem już polecane warsztaty, nawet w Białymstoku jest kilka i jeden w Hajnówce. Tylko pytanie, ile z nich robiło D3? Jak sam znasz forum, nie raz prowadzona była dyskusja nad różnymi instalacjami i osobie nie będącej specjalistą w tym zakresie naprawdę trudno podjąć decyzję. Tym bardziej, że nie chcę oszpecić auta, a widziałem już na forum różne zdjęcia.
majkaistefan napisał/a:
Witam!

Jesli chcesz cokolwiek zrobic z tym autem to znajdz cos co dziala na odczytach w czasie rzeczywistym bo inaczej to bedzie kupa.


Stefan.

Stefanie, dokładnie jak wyżej. Tylko co wybrać? Może i skłaniałbym się ku STAG, ale nie jestem do końca przekonany.
aro51 napisał/a:
No i zapewne zolwia masz w bagazniku...

Tak, ale chciałbym zachować zapas, bo co najmniej raz w roku przebijam jedno koło i na zapasie normalnie wraca się do domu. Poza tym to wersja Long, więc bagażnika mi wystarczy. Chciałbym walec za tylne siedzenia, tylko tak zamontowany, aby w razie potrzeby go odłączyć by dojść do pomp paliwa.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-05-04, 20:34   

nie montuj każdej typu landi czy brc :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-04, 20:35   

pepi napisał/a:
nie montuj każdej typu landi czy brc :)


A czemu??
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-04, 21:00   

Apophis napisał/a:
A czemu??
A bo np.: drogi serwis pogwarancyjny, słaba sieć warsztatów, coraz to gorsze i nie ustawne komponenty, słaby soft sterowników (czytaj uboooogi) itd.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-04, 21:01   

Bzdury waść pleciesz.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-04, 21:07   

pebo napisał/a:
Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
Zapewne niewielu. pebo, skontaktuj się z użytkownikiem "Sołtys" z lpg-forum. Wiem, że chłopak się stara i indywidualnie podchodzi do każdego auta, dobierze odpowiednie graty i nie schrzani roboty.
Jeżeli chodzi o "graty" to osobiście polecam jako sterownik KME Nevo Pro lub LPGTech do tego reduktor KME Twin i wtryski Barracuda 115 bez dysz.

Apophis napisał/a:
Bzdury waść pleciesz.

Chyba jednak nie :P
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-04, 22:33   

danishow napisał/a:
Chyba jednak nie :P


Jak ktoś chce budżetowe landi czy brc to niech nie mówi że ma ówno bo nawet srag jakos podziała ale na najlepszych czytaj najdrozszych komponentach :P Wsio w temacie. Nigdy nie dam złego słowa powiedziec o włoskich BRC czy o landi bo wiele ludzi z tym smiga nawet niespecjalnie dbając :]

Chyba jednak tak :]
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-04, 22:44   

Witam!

pebo napisał/a:
skłaniałbym się ku STAG
-a to moge odsprzedac sterownik wraz z okablowaniem... :)

Moja rada: nie zakladaj tej kupy pod zadna postacia!
pebo napisał/a:
Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
- Powinienes troche inaczej postawic pytanie.Ilu zrobilo to DOBRZE.
W twojej okolicy jest ktos kto sadze ze moglby to zrobic na tyle DOBRZE ze moge polecic bez obawy ze nie bedziemy przyjaciolmi.

Stefan.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-05-05, 21:59   

danishow napisał/a:
pebo napisał/a:
Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
Zapewne niewielu. pebo, skontaktuj się z użytkownikiem "Sołtys" z lpg-forum. Wiem, że chłopak się stara i indywidualnie podchodzi do każdego auta, dobierze odpowiednie graty i nie schrzani roboty.
Jeżeli chodzi o "graty" to osobiście polecam jako sterownik KME Nevo Pro lub LPGTech do tego reduktor KME Twin i wtryski Barracuda 115 bez dysz.

Dzięki Daniel. Zerknę na to forum, mam nadzieję że ten człowiek zna się na rzeczy.

Apophis napisał/a:
Jak ktoś chce budżetowe landi czy brc to niech nie mówi że ma ówno bo nawet srag jakos podziała ale na najlepszych czytaj najdrozszych komponentach :P Wsio w temacie. Nigdy nie dam złego słowa powiedziec o włoskich BRC czy o landi bo wiele ludzi z tym smiga nawet niespecjalnie dbając :]

Mam świadomość, że instalka nie będzie tania. Auto jest nafaszerowane elektroniką więc łatwo nie będzie. Dlatego też chcę, aby to był ktoś, kto to już montował w D3, a najlepiej, jeśli sam ma D3 z założoną przez siebie instalacją.

majkaistefan napisał/a:
(..) Moja rada: nie zakladaj tej kupy pod zadna postacia!Stefan.

Oki, ale co założyć? Nie znam się na instalacjach LPG na tyle, aby to samemu zakładać, nawet do końca nie wiem co wybrać.

majkaistefan napisał/a:
(..)
pebo napisał/a:
Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
- Powinienes troche inaczej postawic pytanie.Ilu zrobilo to DOBRZE.
W twojej okolicy jest ktos kto sadze ze moglby to zrobic na tyle DOBRZE ze moge polecic bez obawy ze nie bedziemy przyjaciolmi. Stefan.

Stefanie, czytasz mi w myślach. Wbrew pozorom i temu co widać na mapie LPG, nie ma u nas tego wiele w regionie i w większości przypadków to D3 jest rarytasem w takim warsztacie. A z wiadomych powodów, nie chciałbym, aby ktoś uczył się na moim pojeździe. Dlaczego STAG? Robią to w Białymstoku, brat ma taką instalację w A6 C5 więc docelowo np. zanabyłbym jakiś interfejs do podglądu czasami parametrów.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-05, 22:21   

Witam!

mialem ze STAGiem doswiadczenia. Doskonale nadaje sie do "dupowzu klasy wyzszej" uzywanego do lansowania sie po mniejszych miejscowosciach bo o sportowym charakterze auta mozna zapomniec.Teraz mam zalozony inny sterownik i pomimo innych jeszcze mankamentow ktore zostana naprawione w najblizszym czasie auto nareszcie jedzie tak jak powinno!

Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.