Autor |
Wiadomość |
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-05-01, 15:20
|
|
|
jeśli czytałeś temat o ulterze - to odpuść sobie - ja też je miałem ale niestety zamieniłem na customowe MG - ulter jest najzwyczajniej na świecie słabszym produktem jakościowo - a na dodatek dział w bardzo małym zakresie obrotów |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-01, 16:34
|
|
|
mario-975 napisał/a: | Mam tylny zderzak od S8 i chcę dopasować do niego tłumiki ultera z podwójną końcówką która ma wymiar 220x80mm . |
Ulter do oryginalnego eSkowego zderzaka?..... jeżeli to te owale połączone ścianką to moim zdaniem nie pasuje
Może trochę przynudzam ale tu naprawdę ładnie pasują dwa oddzielne owale... albo oryginalne eSkowe albo coś na ich kształt |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-05-01, 19:06
|
|
|
martinezzg chlopaki z MG robiom dobrom robote tez mam ich wydech tylko ze w d2 i daja rade |
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-05-01, 19:23
|
|
|
jasne ze robią dobrą robotę ja tylko koledze sugeruje ze założy ultera i podobnie jak ja zamieni go potem bo zabraknie mu dzwięku powyżej juz praktycznie 2,5-3 tys obrotów
on fajnie basuje na neutralu i do 3 tys obrotów - potem go praktycznie nie słuchać - a jak już zakładać wydeh to powinien pracować w prawie całej rozpiętości obrotów
p.s. ja będę sprzedawał swój MG więc możesz na PW napisać |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-05-08, 09:23
|
|
|
wydech sprzedany także osoby chętne które na PW pisały - przykro mi bardzo
ale oczywiście po założeniu nowego w czerwcu za jakiś czas będzie on też do sprzedania jak to u mnie bywa i zagości kolejny inny |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-05-11, 13:45
|
|
|
martinezzg jaki będzie następny wydech ? |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-05-11, 14:21
|
|
|
że tak powiem nie wiem robię większe mody całego układu więc to będzie sprawa kształtu końcówek tylko bo brzmieniowo nie będę raczej nic zmienial - może będą inne koncówki a może takie same - raczej inne jednak jakas zmiana wizualne musi być troszkę się zmieni charakterystyka pracy całego układu może ze 4 konie przybędą heheh |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-25, 17:57
|
|
|
Wymieniłem u siebie końcowe tłumiki na Magnaflow-efekt jest taki że bulgocze bardo fajnie lecz w granicach 1600-1900 obrotów pod obciążeniem na wyższym biegu wpada w mocny rezonans.Praktycznie przy 90-100 na 6 biegu nie idzie jechać i trzeba redukować.Być może są one za małe i nie tłumią dostatecznie lub gdzieś w układzie zrobiła się nieszczelność <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-28, 03:48
|
|
|
Problem rozwiązany przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-28, 07:04
|
|
|
mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-28, 07:44
|
|
|
Cytat: | Problem rozwiązany przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany
|
Pojeździł trochę, zagrzej dobrze wydech i napisz czy na pewno nie rezonuje A u siebie swego czasu miałem takie zwężki - skrzydełka. Trochę to działało ale jak się wydech zagrzał to i tak buczał ;( |
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-28, 09:26
|
|
|
ernesto napisał/a: | mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans? |
Kolego wszystko zależy od modyfikacji układu,ja kupiłem tylko kńcowe tłumiki przelotowe 2,5'' (nie dedykowane do tego modelu) więc średnica była nie co większa, zrobiłem wyjście na 2-rurkę i jak wyżej wspomniałem był rezonans.Zredukowałem do 2.25 i rezonans spadł na niższy zakres obrotów i nie jest taki drażniący więc trzeba kombinować i jest to do zrobienia. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-28, 09:42
|
|
|
Szukam, czytam i szperam po necie i szczerze zabawy z wydechem to nie taka prosta sprawa by było dobrze, nie wpływało niekożystnie na prace jednostki i dawało melodyjny efekt. Ja jak wyjde z szpitalnego więzienia to będe miał trochę czasu na zabawy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-07-03, 18:58
|
|
|
typowe silencery załatwiaja sprawę - :0 |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|