Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Modyfikacje wydechu  
Autor Wiadomość
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2014-05-01, 15:20   

jeśli czytałeś temat o ulterze - to odpuść sobie - ja też je miałem ale niestety zamieniłem na customowe MG - ulter jest najzwyczajniej na świecie słabszym produktem jakościowo - a na dodatek dział w bardzo małym zakresie obrotów :(
_________________
A8>eSka
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-01, 16:34   

mario-975 napisał/a:
Mam tylny zderzak od S8 i chcę dopasować do niego tłumiki ultera z podwójną końcówką która ma wymiar 220x80mm .

Ulter do oryginalnego eSkowego zderzaka?..... jeżeli to te owale połączone ścianką to moim zdaniem nie pasuje <nienie>
Może trochę przynudzam ale tu naprawdę ładnie pasują dwa oddzielne owale... albo oryginalne eSkowe albo coś na ich kształt ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-01, 19:06   

martinezzg chlopaki z MG robiom dobrom robote tez mam ich wydech tylko ze w d2 i daja rade
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2014-05-01, 19:23   

jasne ze robią dobrą robotę :) ja tylko koledze sugeruje ze założy ultera i podobnie jak ja zamieni go potem bo zabraknie mu dzwięku powyżej juz praktycznie 2,5-3 tys obrotów :)
on fajnie basuje na neutralu i do 3 tys obrotów - potem go praktycznie nie słuchać - a jak już zakładać wydeh to powinien pracować w prawie całej rozpiętości obrotów :)
p.s. ja będę sprzedawał swój MG więc możesz na PW napisać :)
_________________
A8>eSka
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2014-05-08, 09:23   

wydech sprzedany także osoby chętne które na PW pisały - przykro mi bardzo :(
ale oczywiście po założeniu nowego w czerwcu za jakiś czas będzie on też do sprzedania jak to u mnie bywa i zagości kolejny inny :)
_________________
A8>eSka
 
 
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-11, 13:45   

martinezzg jaki będzie następny wydech ?
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2014-05-11, 14:21   

że tak powiem nie wiem :) robię większe mody całego układu więc to będzie sprawa kształtu końcówek tylko bo brzmieniowo nie będę raczej nic zmienial - może będą inne koncówki a może takie same - raczej inne :) jednak jakas zmiana wizualne musi być :) troszkę się zmieni charakterystyka pracy całego układu :) może ze 4 konie przybędą :) heheh
_________________
A8>eSka
 
 
mario-975 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-06-25, 17:57   

Wymieniłem u siebie końcowe tłumiki na Magnaflow-efekt jest taki że bulgocze bardo fajnie lecz w granicach 1600-1900 obrotów pod obciążeniem na wyższym biegu wpada w mocny rezonans.Praktycznie przy 90-100 na 6 biegu nie idzie jechać i trzeba redukować.Być może są one za małe i nie tłumią dostatecznie lub gdzieś w układzie zrobiła się nieszczelność <niewiem>
 
 
mario-975 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-06-28, 03:48   

Problem rozwiązany :P przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany :D
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-28, 07:04   

mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-28, 07:44   

Cytat:
Problem rozwiązany przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany


Pojeździł trochę, zagrzej dobrze wydech i napisz czy na pewno nie rezonuje :) A u siebie swego czasu miałem takie zwężki - skrzydełka. Trochę to działało ale jak się wydech zagrzał to i tak buczał ;(
 
 
mario-975 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-06-28, 09:26   

ernesto napisał/a:
mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans?

Kolego wszystko zależy od modyfikacji układu,ja kupiłem tylko kńcowe tłumiki przelotowe 2,5'' (nie dedykowane do tego modelu) więc średnica była nie co większa, zrobiłem wyjście na 2-rurkę i jak wyżej wspomniałem był rezonans.Zredukowałem do 2.25 i rezonans spadł na niższy zakres obrotów i nie jest taki drażniący więc trzeba kombinować i jest to do zrobienia.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-28, 09:42   

Szukam, czytam i szperam po necie i szczerze zabawy z wydechem to nie taka prosta sprawa by było dobrze, nie wpływało niekożystnie na prace jednostki i dawało melodyjny efekt. Ja jak wyjde z szpitalnego więzienia to będe miał trochę czasu na zabawy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-06-28, 22:48   

Wszystko zalezy co konkretnie chce sie osiagnac ;) U mnie jest typowy bulgot V8 :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2014-07-03, 18:58   

typowe silencery załatwiaja sprawę - :0
_________________
A8>eSka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.