Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Modyfikacje wydechu  
Autor Wiadomość
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-07-05, 07:16   

Ja sciaglem u siebie ultery bo za bardzo mi właśnie buczalo. Ich wylot to 55mm. Myslicie ze można by było ograniczyć ten bas stosując zwężenie na wylocie? Tylko ile zawęzić żeby znowu nie zdławic silnika. <hmm>
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-05, 08:04   

Ma ktoś wiedzę jak słychać tłumik i jak pasuje od S8 do 4.2 ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-05, 12:37   

Ja przy Xpipie zastosowałem nawet rurki 50 bo nie miałem idealnych pod ręką. Zamiast katów są noname strumienice. Reszta seria z tyłu więc mam cisze i jedynie na wolnych obrotach do ok 1100 delikatny pomruk. :)
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-07-06, 16:44   

To muszę pokombinować w wolnej chwili. Jeszcze jedno, czy ktoś wywalał katy w d3 i mógłby polecić jakie katy zamiennie można by było wystawić.?
 
 
Konrad111a 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8, D3
Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 11
Skąd: podlaskie
Wysłany: 2014-07-07, 10:00   

Właśnie jak jest z tymi katami, można je wywalić ? Czy raczej nie polecacie..
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-07-07, 10:45   

Konrad111a napisał/a:
Właśnie jak jest z tymi katami, można je wywalić ? Czy raczej nie polecacie..

W D3 jeszcze tego nie ćwiczyłem..... u mnie katy są, jak fabryka zrobiła.... tylko za katami sporo się pozmieniało.
Po wycięciu katów na pewno będzie trzeba zmotać tylne sondy lambda..... albo dać mądremu program do zmotania co by wyciął je z programu bo inaczej CHECK będzie ciągle wywalało.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Konrad111a 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8, D3
Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 11
Skąd: podlaskie
Wysłany: 2014-07-07, 10:51   

Rozmawiałem już z dobrym elektromechanikiem, usunięcie Sondy 1200 zł, tylko ciekawi mnie dźwięk, czy nie będzie za głośno... Ta opcja i tak jest najtańsza...
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-10, 08:57   

Wydech z A8 W12 co ma na koncowkach, jakies sterowanie - otwieranie dodatkowej drugiej koncowki przy pewnych obrotach?

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-10, 09:07   

Podobne rozwiązanie jest w BeMWu Jest to przepustnica podciśnieniowa.
W BeMWu zazwyczaj jest zamknięta, po przekroczeniu pewnej wartości obrotowej, przepustnica się otwiera.
Jedni na forach piszą że jest to mało istotne rozwiązanie. Ale tu chodzi o pojemność układu wydechowego. Poprawia w ten sposób charakterystykę na niskich obrotach i przy większych daje większy przepływ spalin.
Nie wiem jak jest to podczas ujmowania gazu jadąc na biegu czy przepustnica się zamyka poprawiając skuteczność hamowania silnikiem
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Rabol 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Domin
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 40
Skąd: TG
Wysłany: 2014-07-15, 13:55   

Potwierdzam, to jest pewnego rodzaju przepustnica.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-07-15, 20:37   

ernesto napisał/a:
... Nie wiem jak jest to podczas ujmowania gazu jadąc na biegu czy przepustnica się zamyka poprawiając skuteczność hamowania silnikiem

Nie poprawia, bo i tak opór na silniku stawiają zawory sterujące w głowicy (dolotowe i wylotowe) a ciśnienie w układzie wydechowym nie jest aż tak wysokie, aby cofać strumień do silnika. Przepustnica usprawnia działanie silnika gdy tenże silnik działa, czyli spala mieszankę. Poprawia opróżnianie układu i wymianę gazów w cylindrach. Właściwie w silnikach czterosuwowych układ wydechowy ma za zadanie prawidłowe odprowadzenie spalin z silnika, zmniejszenie poziomu hałasu wydobywającego się z silnika, zmniejszenie ilości szkodliwych gazów występujących w spalinach ewentualne zapewnienie optymalnej pracy silnika (jak w tym przypadku). Co innego w silnikach dwusuwowych, ale to już inna bajka...
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-16, 00:14   

pebo napisał/a:
ernesto napisał/a:
... Nie wiem jak jest to podczas ujmowania gazu jadąc na biegu czy przepustnica się zamyka poprawiając skuteczność hamowania silnikiem

Nie poprawia, bo i tak opór na silniku stawiają zawory sterujące w głowicy (dolotowe i wylotowe) a ciśnienie w układzie wydechowym nie jest aż tak wysokie, aby cofać strumień do silnika. Przepustnica usprawnia działanie silnika gdy tenże silnik działa, czyli spala mieszankę.


Czyli mit jest obalony ,ze zamknięcie przepustnicy skutkuje lepszym hamowaniu silnikiem.
Jednym słowem ma to jedynie związek na moment kiedy wciskamy pedał w welur.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
simon68 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2014-07-16, 11:09   

ernesto napisał/a:
pebo napisał/a:
ernesto napisał/a:
... Nie wiem jak jest to podczas ujmowania gazu jadąc na biegu czy przepustnica się zamyka poprawiając skuteczność hamowania silnikiem

Nie poprawia, bo i tak opór na silniku stawiają zawory sterujące w głowicy (dolotowe i wylotowe) a ciśnienie w układzie wydechowym nie jest aż tak wysokie, aby cofać strumień do silnika. Przepustnica usprawnia działanie silnika gdy tenże silnik działa, czyli spala mieszankę.


Czyli mit jest obalony ,ze zamknięcie przepustnicy skutkuje lepszym hamowaniu silnikiem.
Jednym słowem ma to jedynie związek na moment kiedy wciskamy pedał w welur.


Panowie poczytacie sobie co to jest EXUP w motorkach to wszystko będzie wam jasne ....
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2014-08-24, 21:15   

ja zrobiłem cały wydech z kwasówki wywaliłem tylnie tłumiki zamontowałem super katy oraz x-pipe i mróczy jak malina :D :D :P :P :P
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-10-24, 16:05   

Coś takiego dla amatorów głośniejszego wydechu http://www.youtube.com/watch?v=3MwruKAcW6E
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.