Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Problem przy odpalaniu  
Autor Wiadomość
nils 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-21, 23:13   

hehe, ASO jak zwykle pomocne :) jak czegoś nie ma w procedurze, to znajomy chirurg Ci lepiej doradzi niż autoryzowany serwis :)

W kluczyku bym się problemu nie doszukiwał, bo ja uruchamiam na linie papilarne i wszystko zazwyczaj świetnie działa, ani żadnych błędów nie mam ani komunikatów. To cyknięcie i odmowa współpracy jest jedynie od czasu do czasu. IMHO to nie są objawy padającej baterii w pilocie.
 
 
jaro_alfa 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 70
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-07-24, 10:42   

no też tak myślę ...
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-07-24, 17:26   

ja bym sprawdził przekaźnik odpowiedzialny za "strzał" rozrusznika. Spróbować podmienić powinno pomuc, bo objaw pasuje do zawieszania się jego. Zdejmijcie obudowe z niego jak będzie podłączony i patrzcie jak się zachowuje podczas rozruchu. (zachowajcie ostrożność bo płynie tam BARDZO duży prąd). jak przekaźnik będzie ok to pozostaje sprawa rozursznika, mogą zawieszać się szczotki, bądź niedostateczny prąd spowodowany kiepsą jakością połączeń elektrycznych(śniedź/korozja).
Zauważcie że gdy jest bardzo niski poziom naładowania aku to tak właśnie zachowuje się przekaźnik cykając odłącza rozrusznik który nie ma siły(z braku niskiej wartości prądu rozruchowego)obrucić silnikiem.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
jaro_alfa 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 70
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-07-25, 06:41   

a możesz podpowiedzieć, gdzie szukać tego przekaźnika ?
 
 
ratownik 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 1
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 2014-01-02, 20:18   

Wiem, ze troche czasu minelo ,ale pytanie o lokalizacje przekaznik rozrusznika w D3 jest nadal aktualne.
Moze ktos moglby zamiescic schematy instalacji rozrusznika (przewodow silnopradowych) dla modelu D3 tak jak daro72 w poscie dla D2:
http://www.a8team.pl/topics16/3596.htm

Rozrusznik w zimne dni chodzi dzielnie, jednak co roz jest sytuacja taka jakby sie dlawil.
Typowe obiawy dla duzej rezystancji w obwodzi silnopradowym rozrusznika, a bez schematow to do A8 wole nie podchodzic.
pozdrawiam
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-05, 11:13   

Spróbuję dziś odpalić ETKĘ. Jeśli mi się to uda to wieczorem wrzucę schemat elektryki rozrusznika.
Pozdro
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2014-01-05, 11:56   

Zdarzyło mi się to dwa razy odpalając na linie papilarne.Teras startuję tylko kluczem i jak narażie nic się nie dzieje. <hmm>
Pozdrawim.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2014-01-05, 15:32   

Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:

rozrusznik a8 d3.JPG
Plik ściągnięto 8059 raz(y) 223,66 KB

rozrusznik a8 d3 2.JPG
Plik ściągnięto 8065 raz(y) 249,72 KB

 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-27, 21:06   

shaqal napisał/a:
Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:


shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera <hmm> ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ??
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-06, 10:19   

chrisvtr napisał/a:
shaqal napisał/a:
Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:


shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera <hmm> ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ??




odświeżę trochę temacik gdyż i u mnie jest problem,chcę najpierw sprawdzić przekaźnik.
Gdzie on się znajduje?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-06, 12:48   

Również miałem podobną sytuację 2 razy niedawno. Potwierdzam, że i u mnie nie działały wtedy szyby. Miałem zrzucać rozrusznik ale jak na złość wszystko na razie działa. Podejrzewam kable bo działo się to jedynie w gorące +35 stopni dni. Żeby dobrać się do kabli trzeba zrobić tyle roboty co przy zrzucaniu rozrusznika.
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-09-06, 13:28   

u mnie problem rozpoznany i naprawiony , ale nie był to przekażnik ani rozrusznik ,miałem zamontowany antynapad z pastylką który sie rozsypał do końca i juz wogole auto nie chcialo odpalić ,podpięte pod niego było : rozrusznik ,główny plus do komputera silnika ,głowny plus do komputera pod konsolą także auto miałęm bardzo dobrze zabezpieczone :) . Z uwagi iż urządzenie nadszarpnęło moją cierpliwość to usunąłem antynapad całkowicie nie podejmując próby naprawy go i zamontowałem inne zabezpieczenie .
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-09-06, 13:33   

jordan233 napisał/a:
chrisvtr napisał/a:
shaqal napisał/a:
Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:


shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera <hmm> ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ??




odświeżę trochę temacik gdyż i u mnie jest problem,chcę najpierw sprawdzić przekaźnik.
Gdzie on się znajduje?


znajduje sie on pod konsolą , trzeba zdemontować dolną część konsoli tylko nie pamiętam z której strony bo u mnie elektryk roebrał obie strony i mówił ze tam gdzieś schowany jest ten przekaznik ,shakal właśnie kiedyś wklejał obrazek pokazujący położenie tego przekaznika
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-06, 15:24   

dzisja autko dpaliło bez problemu i bez tej "stop kaltki " :) hehe ,zobaczymy jak będzie się sprawować w tygodniu,jak się objaw powtórzy to zamawiam rozrusznik zregenerowany - koszt 280zł,chociaż wina może być na samych kablach.

Tylko żeby się dobrać do rozrusznika to jakaś masakra...
Pozdrawiam
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-12-25, 12:59   

Witam czy ktoś z Was wie gdzie się znajduje ten przekaźnik rozrusznika ?



Jakby ktoś szukał znajdują się dwa przekaźniki za wykładziną pasażera pod schowkiem :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.