Autor |
Wiadomość |
nils
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 21 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-21, 23:13
|
|
|
hehe, ASO jak zwykle pomocne jak czegoś nie ma w procedurze, to znajomy chirurg Ci lepiej doradzi niż autoryzowany serwis
W kluczyku bym się problemu nie doszukiwał, bo ja uruchamiam na linie papilarne i wszystko zazwyczaj świetnie działa, ani żadnych błędów nie mam ani komunikatów. To cyknięcie i odmowa współpracy jest jedynie od czasu do czasu. IMHO to nie są objawy padającej baterii w pilocie. |
|
|
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-07-24, 10:42
|
|
|
no też tak myślę ... |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-07-24, 17:26
|
|
|
ja bym sprawdził przekaźnik odpowiedzialny za "strzał" rozrusznika. Spróbować podmienić powinno pomuc, bo objaw pasuje do zawieszania się jego. Zdejmijcie obudowe z niego jak będzie podłączony i patrzcie jak się zachowuje podczas rozruchu. (zachowajcie ostrożność bo płynie tam BARDZO duży prąd). jak przekaźnik będzie ok to pozostaje sprawa rozursznika, mogą zawieszać się szczotki, bądź niedostateczny prąd spowodowany kiepsą jakością połączeń elektrycznych(śniedź/korozja).
Zauważcie że gdy jest bardzo niski poziom naładowania aku to tak właśnie zachowuje się przekaźnik cykając odłącza rozrusznik który nie ma siły(z braku niskiej wartości prądu rozruchowego)obrucić silnikiem. |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-07-25, 06:41
|
|
|
a możesz podpowiedzieć, gdzie szukać tego przekaźnika ? |
|
|
|
|
|
|
|
ratownik
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 1 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2014-01-02, 20:18
|
|
|
Wiem, ze troche czasu minelo ,ale pytanie o lokalizacje przekaznik rozrusznika w D3 jest nadal aktualne.
Moze ktos moglby zamiescic schematy instalacji rozrusznika (przewodow silnopradowych) dla modelu D3 tak jak daro72 w poscie dla D2:
http://www.a8team.pl/topics16/3596.htm
Rozrusznik w zimne dni chodzi dzielnie, jednak co roz jest sytuacja taka jakby sie dlawil.
Typowe obiawy dla duzej rezystancji w obwodzi silnopradowym rozrusznika, a bez schematow to do A8 wole nie podchodzic.
pozdrawiam |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-01-05, 11:13
|
|
|
Spróbuję dziś odpalić ETKĘ. Jeśli mi się to uda to wieczorem wrzucę schemat elektryki rozrusznika.
Pozdro |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2014-01-05, 11:56
|
|
|
Zdarzyło mi się to dwa razy odpalając na linie papilarne.Teras startuję tylko kluczem i jak narażie nic się nie dzieje.
Pozdrawim. |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-05, 15:32
|
|
|
Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:
rozrusznik a8 d3.JPG
|
|
Plik ściągnięto 8059 raz(y) 223,66 KB |
rozrusznik a8 d3 2.JPG
|
|
Plik ściągnięto 8065 raz(y) 249,72 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2014-10-27, 21:06
|
|
|
shaqal napisał/a: | Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki: |
shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ?? |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-09-06, 10:19
|
|
|
chrisvtr napisał/a: | shaqal napisał/a: | Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki: |
shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ?? |
odświeżę trochę temacik gdyż i u mnie jest problem,chcę najpierw sprawdzić przekaźnik.
Gdzie on się znajduje? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-06, 12:48
|
|
|
Również miałem podobną sytuację 2 razy niedawno. Potwierdzam, że i u mnie nie działały wtedy szyby. Miałem zrzucać rozrusznik ale jak na złość wszystko na razie działa. Podejrzewam kable bo działo się to jedynie w gorące +35 stopni dni. Żeby dobrać się do kabli trzeba zrobić tyle roboty co przy zrzucaniu rozrusznika. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-09-06, 13:28
|
|
|
u mnie problem rozpoznany i naprawiony , ale nie był to przekażnik ani rozrusznik ,miałem zamontowany antynapad z pastylką który sie rozsypał do końca i juz wogole auto nie chcialo odpalić ,podpięte pod niego było : rozrusznik ,główny plus do komputera silnika ,głowny plus do komputera pod konsolą także auto miałęm bardzo dobrze zabezpieczone . Z uwagi iż urządzenie nadszarpnęło moją cierpliwość to usunąłem antynapad całkowicie nie podejmując próby naprawy go i zamontowałem inne zabezpieczenie . |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-09-06, 13:33
|
|
|
jordan233 napisał/a: | chrisvtr napisał/a: | shaqal napisał/a: | Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki: |
shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ?? |
odświeżę trochę temacik gdyż i u mnie jest problem,chcę najpierw sprawdzić przekaźnik.
Gdzie on się znajduje? |
znajduje sie on pod konsolą , trzeba zdemontować dolną część konsoli tylko nie pamiętam z której strony bo u mnie elektryk roebrał obie strony i mówił ze tam gdzieś schowany jest ten przekaznik ,shakal właśnie kiedyś wklejał obrazek pokazujący położenie tego przekaznika |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-09-06, 15:24
|
|
|
dzisja autko dpaliło bez problemu i bez tej "stop kaltki " hehe ,zobaczymy jak będzie się sprawować w tygodniu,jak się objaw powtórzy to zamawiam rozrusznik zregenerowany - koszt 280zł,chociaż wina może być na samych kablach.
Tylko żeby się dobrać do rozrusznika to jakaś masakra...
Pozdrawiam |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-12-25, 12:59
|
|
|
Witam czy ktoś z Was wie gdzie się znajduje ten przekaźnik rozrusznika ?
Jakby ktoś szukał znajdują się dwa przekaźniki za wykładziną pasażera pod schowkiem |
|
|
|
|
|