Autor |
Wiadomość |
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-11-07, 15:46 [D3 04 4.2MPI
] Problem przy odpalaniu
|
|
|
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem D3 4,2 z 2004 roku. Autko ma przejechane 140,000 tys.
Od czasu do czasu mam mały problem przy odpalaniu. Wkładam kluczyk, odpalam zapłon, przekręcam kluczyk,żeby odpalić i......... tak jakby na 1 sec. zaczął kręcić i nagle odcina.
Musze wyjąć kluczyk i za drugim razem odpala bez problemu. Auto mam od tygodnia i już parę razy tak się stało.
Jakieś pomysły? Może ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam
Slawek |
|
|
|
|
|
|
|
krzysztofeq
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 40 Dołączył: 12 Lis 2010 Posty: 20 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2010-11-12, 10:57
|
|
|
Witam,
przyłączam się do pytania, mam podobne objawy,
raz odpala za 1 razem, raz za 3.
Na pewno to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką,
czy ktoś wie co jest dokładnie nie tak ?
i jakie ewentualnie koszty ?
ps. jesli kolego juz uporałeś się z tematem napisz co i jak.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-11-12, 14:32 ]
ps. byłem u kumpla na komputerze,
jest komunikat: SŁABY SYGNAŁ TRANSPONDERA |
|
|
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-01-19, 14:39
|
|
|
Witajcie Koledzy, u mnie to samo, ale myślałem, że to raczej rozrusznik ... |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-01-19, 19:27
|
|
|
mdamian w D3 już nie ma problemów z pompą paliwa ,czyli nie trzeba mieć ponad połowę stanu zbiornika żeby odpalać . Jeżeli to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką to napiszcie do kolegi olo_gsm powinien coś poradzić . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2011-01-19, 22:03
|
|
|
u mnie się zdarza raz na jakiś czas, może raz na tydzień, albo rzadziej. Może wymiana baterii w kluczyku pomoże? |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-01-19, 22:58
|
|
|
krzysztofeq napisał/a: | Witam,
przyłączam się do pytania, mam podobne objawy,
raz odpala za 1 razem, raz za 3.
Na pewno to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką,
czy ktoś wie co jest dokładnie nie tak ?
i jakie ewentualnie koszty ?
ps. jesli kolego juz uporałeś się z tematem napisz co i jak.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-11-12, 14:32 ]
ps. byłem u kumpla na komputerze,
jest komunikat: SŁABY SYGNAŁ TRANSPONDERA |
ja w odroznieniu do kolegow obstawie, ze Twoj kluczyk upadl Ci o jeden raz za duzo. i chyba naruszyles transponder. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-20, 01:36
|
|
|
bateryjka w kluczyku nie odpowiada za odpalanie |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
wietpol2
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 29 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-01-20, 01:50
|
|
|
najpierw podepnijcie sofie kompa i odpytajcie immo jak będzie błąd sporadyczny o komunikacji to w d3 jest podstawowy problem z jakościa kabli i konektorów i błyskawicznie zachodzi w reakcje z wilgocią najpierw przemyj kostkę od pętelki oraz sterownik silnika usuwaczem śniedzi wurth ma takie coś w ofercie potem kontaktem ta śniedź jest niewidoczna na pierwszy rzut oka ale miałem dwa razy taki przypadek i dwa razy pomogło jeżeli to nie pomoże zakoduj sobie nową pigułę nie jest droga i zobaczysz efekt |
_________________ PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ |
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-01-28, 19:20
|
|
|
colln napisał/a: | bateryjka w kluczyku nie odpowiada za odpalanie |
a jesli masz keyless go to tez nie , no bo jak mam kluczyk w kieszeni i chce odpalic auto a bateria padnieta to juz nieodpale , jesli sie myle to prosze o poprawke |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-01-28, 19:46
|
|
|
chrisvtr,
jesli masz slaba baterie w pilocie, to dostaniesz odpowiedni komunikat na FIS-ie |
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-01-28, 21:56
|
|
|
and808,
i dokładnie tak sie dzieje , chciałem tylko wyjasnic ze bateria jednak odpowiada za odpalanie w niektórych przypadkach ;-) |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-02-03, 07:44
|
|
|
...a ja myślę, Koledzy, że to zwyczajnie zaśniedział kabel od rozrusznika i trza go wyczyścić. W tym tygodniu podjadę do znajomego fachury, to dam znać, co to za przyczyna.
Pzdr |
|
|
|
|
nils
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 21 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:14
|
|
|
Mam podobny objaw: zwykle pali od razu - jak to się mówi "na dotyk" (dosłownie i w przenośni ), a czasem zdarza się tak, że tylko raz cyknie i koniec.
Czasem po tym jak cyknie, zdarza się że za drugim razem dość długo kręci zanim zapali.
Ogólnie z objawów wnioskuję że albo coś z rozrusznikiem albo zapowietrza się układ paliwowy. Albo i to, i to ;p Demontaż rozrusznika brzmi jak przerażająco dużo roboty, więc traktuję jako ostateczność, ale kończą mi się inne pomysły...
Ktoś coś ustalił w temacie?
Kolego jaro_alfa - coś się udało? Miałeś dać znać |
|
|
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-07-21, 22:13
|
|
|
no tak, przepraszam, wiec tak:
rozrusznika nie wyjeli, bo duzo roboty, powiedzieli, ze silnik trzeba przesuwac :shock:
kolega powiedzial, ze u niego tak samo sie dzieje i ze to moze byc jakis przekaznik, jak sie zorientuje, to mi da znac (ma znajomosci w serwisie).
W poniedziałek byłem w serwisie na wymianie cewek i zapytalem sie o to "tykanie". Gość powiedzial, zeby zacząć od wymiany baterii w kluczyku. Póki co olalem sprawe, bo ostatnio zalalo mi samochod. Albo cos przecieka, albo nie dosunalem szybra.
Poki co, to na tyle...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|