|
Autor |
Wiadomość |
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-24, 07:37 [D3 04 4.2MPI
] Prośba o pożyczenie testera
|
|
|
Pytanie prośba
Na chwilę obecną na 99% jadę w weekend obadać jedną D3. Czy byłby ktoś tak uprzejmy i zechciał pożyczyć mi jakiś tester diagnostyczny. Chciałbym po prostu na miejscu zdiagnozować auto. Jeśli kupię D3 to zamierzam sobie sprawić jakieś urządzenie diagnostyczne ale nie chce teraz na szybko kupować. W związku z tym chętnie wypożyczę za $ czy % jakiś tester żebym mógł zczytać na miejscu błędy. Najlepiej od kogoś z Wawy bo tak najłatwiej logistycznie |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-25, 11:40
|
|
|
Tym zielonym gownem za wiele nie zrobisz poza odczytaniem bledow. Zeby auto zdiagnozowac bardzo dobrze musisz zrobić logi dynamiczne (pod obciążeniem). Które grupy logować i jakich parametrów oczekiwać zależy od silnika jaki włożony jest do samochodu. Bez doświadczenia w diagnostyce wiele nie zawalczysz oprocz odczytania błędów a w tej chwili nikt nie wytłumaczy w 3 zdaniach co to są korekty krótko i długoterminowe, jakie powinny być, jak zmierzyć mase powietrza zasysanego i jaka byc powinna, jak sprawdzić rozjazd miedzy wałem a wałkami rozrządu (potwierdzający prawidłowość wymiany rozrządu) czy inne kwestie zwiazane z zawieszeniem aktywnym, skrzynią biegów (spięcie konwertera, testy wyjściowe zaworów itp.), absem czy modułami komfortu. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-08, 07:31
|
|
|
Auto kupione Tester lakieru się sprawdził a testera VAG nie użyłem bo wtyczka nie chciała podpasować Mianowicie w aucie złącze przy dłuższej krawędzi ma takie jakby dwa ząbki a to co kupiłem nie ma na te ząbki miejsca. Nie miałem czym na miejscu ciąć tej wtyczki poza tym wolałem nie ryzykować że coś spier... na szybko. Ale zaryzykowałem z zakupem i chyba się udało Zapaliła mi się raz kontrolka ESP w czasie jazdy ale po ponownym odpaleniu auta już nie. I tak ze dwa razy.
Po powrocie do PL powalczyłem z tą wtyczką i wyciąłem miejsce na te ząbki i pasuje. Odczytałem że jest błąd "P1653 Czytaj pamięć błędu jednostki sterującej ABS". Trzeba to chyba dalej zdiagnozować, ale na razie usunąłem błąd i poobseruwję. Planuję zakupić VCDSa to powinien mi już do wszystkiego wystarczyć.
Generalnie z auta jestem mega zadowolony |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |