Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Rozrząd - problemy po wymianie  
Autor Wiadomość
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2010-12-12, 18:54   [D3 04 4.2MPI ] Rozrząd - problemy po wymianie

Witam

Po wymianie kompletu auto lekko kleczkocze - troche jak tdi. wymiana byla bez blokad. auto odpala bez problemu i nie odczulem spadku mocy.
czy w pb sprawdza sie cos takiego jak "kat wtrysku" albo cos innego?
pozdrawiam


shakal12, poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-12, 19:01   

Jeśli tylko o dźwięk chodzi może być to sprawa łożysk nowych rolek lub samego paska.
_________________
Black Cars Matters
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2010-12-12, 19:04   

czyli taki urok nowego rozrzadu?
podejrzenia byly ze to wlasnie rolki/ pasek wydaja dzwieki ale pytanie czy jakos sie zaplon mogl przestawic?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-12, 19:09   

Raz - to nie diesel, dwa - odczułbyś to.
Na pytanie dlaczego robił to bez blokad (jak, na same znaki i markera ?) już za późno.
Co było zmieniane przy tej okazji i jakiej firmy ? Możecie sprawdzić sam pasek i napinacz na początek.
Rolki moga byc głosne - taki ich urok, dwa - "wyjechane" jako nowe.
_________________
Black Cars Matters
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2010-12-12, 19:19   

paset gates, pompa skf, rolki rouvile - wszystko ori ze startym znaczkiem audi. jesli tak ma byc przez cala zywotnosc rozrzadu to kicha - trzeba sie bedzie przyzwyczaic.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-12, 19:28   

Przed montażem mogłeś zobaczyc na rolki i napinacze, gdzie klepane, na rolkach przy ich łożyskach masz to podane. Jak to Ruville to w pudełku na 90% była INA (LUK), a jak słowacki, a nie DE to w większości przypadków będzie taki głośny.
To samo dotyczy pasków, np CONTI, najlepiej by był Germany, ale większość trafia sie teraz RPA, Meksyk, Anglia. Do tego masa lewych Chińczyków, więc naprawdę trzeba uważać.
_________________
Black Cars Matters
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2010-12-12, 19:37   

ok dzieki
czyli kladziemy to na wade czesci i smigamy :)
pozdrawiam
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2010-12-20, 04:04   

z tymi paskami cos musi byc m i tez sie klika razy zdarzylo ze po zalozeniu conti dochodzily dziwne szmery z rozrzadu. i tez zawsze polegam na markerze i lakierze do paznokci :D i jeszcze nigdy d.. niedalem :)
 
 
tomv8 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 52
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 5
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 2010-12-21, 20:10   

witam szanownych kolegów.miałem też problem z paskiem conti.z rozrządu dochodziły dziwne trzaski po ok 1000 km.kupiłem oryginalny i okazało się że profil zębów na paskach różnił się.pasek conti miał delikatny luz wzdłożny na kołach rozrządu.stąd te trzaski.to są moje spostrzeżenia.czy ktoś zwrócił na to uwagę przy wymianie.pozdrawiam
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2010-12-25, 13:25   

ja zacną z drugiej strony: szykuję się do wymiany rozrządu w styczniu, i muszę kupić wszystkie graty. Co dokładnie muszę kupić? bo nie znalazłem na forum.
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-12-25, 20:58   

szoszon1983 napisał/a:
Co dokładnie muszę kupić?

Oddaj auto w dobre ręce i zmienią ci za 2500-3000 PLNów
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2010-12-25, 22:49   

club-iguana napisał/a:
szoszon1983 napisał/a:
Co dokładnie muszę kupić?

Oddaj auto w dobre ręce i zmienią ci za 2500-3000 PLNów


Mam dobrego mechanika, ale przeważnie sam załatwiam graty i dopiero do niego jadę. Facet jest świetnym mechanikiem, ale niestety jest "trudny" w kwestach finansowych, długa historia...
 
 
Marcin A8 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Skaryszew
Wysłany: 2011-12-14, 15:46   Przestawił mi sie rozrząd

Witam
Wymieniałem pół rok temu rozrząd , teraz mi wyskoczył błąd że rozrząd się przestawił .

Robił to mechanik , teraz co mam zrobić z tym . Rozbierac wszystko i ustawiać od Nowa ??
_________________
A8 cos fajnego
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-12-14, 16:01   

Jaki masz dokladnie blad?
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-12-14, 18:46   

a co ddo paskow contego to gdzie kupujecie ze macie problemy ? mad ein mexico z alledrogo? czy jak ?........ handluje nimi 5 lat wszytskei zhurtowni mad ei germany i nigdy zandego problemu zadnego hałasu.........
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.