Autor |
Wiadomość |
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2010-12-12, 18:54 [D3 04 4.2MPI
] Rozrząd - problemy po wymianie
|
|
|
Witam
Po wymianie kompletu auto lekko kleczkocze - troche jak tdi. wymiana byla bez blokad. auto odpala bez problemu i nie odczulem spadku mocy.
czy w pb sprawdza sie cos takiego jak "kat wtrysku" albo cos innego?
pozdrawiam
shakal12, poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:01
|
|
|
Jeśli tylko o dźwięk chodzi może być to sprawa łożysk nowych rolek lub samego paska. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:04
|
|
|
czyli taki urok nowego rozrzadu?
podejrzenia byly ze to wlasnie rolki/ pasek wydaja dzwieki ale pytanie czy jakos sie zaplon mogl przestawic? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:09
|
|
|
Raz - to nie diesel, dwa - odczułbyś to.
Na pytanie dlaczego robił to bez blokad (jak, na same znaki i markera ?) już za późno.
Co było zmieniane przy tej okazji i jakiej firmy ? Możecie sprawdzić sam pasek i napinacz na początek.
Rolki moga byc głosne - taki ich urok, dwa - "wyjechane" jako nowe. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:19
|
|
|
paset gates, pompa skf, rolki rouvile - wszystko ori ze startym znaczkiem audi. jesli tak ma byc przez cala zywotnosc rozrzadu to kicha - trzeba sie bedzie przyzwyczaic. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:28
|
|
|
Przed montażem mogłeś zobaczyc na rolki i napinacze, gdzie klepane, na rolkach przy ich łożyskach masz to podane. Jak to Ruville to w pudełku na 90% była INA (LUK), a jak słowacki, a nie DE to w większości przypadków będzie taki głośny.
To samo dotyczy pasków, np CONTI, najlepiej by był Germany, ale większość trafia sie teraz RPA, Meksyk, Anglia. Do tego masa lewych Chińczyków, więc naprawdę trzeba uważać. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:37
|
|
|
ok dzieki
czyli kladziemy to na wade czesci i smigamy
pozdrawiam |
|
|
|
|
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 40 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2010-12-20, 04:04
|
|
|
z tymi paskami cos musi byc m i tez sie klika razy zdarzylo ze po zalozeniu conti dochodzily dziwne szmery z rozrzadu. i tez zawsze polegam na markerze i lakierze do paznokci i jeszcze nigdy d.. niedalem |
|
|
|
|
|
|
|
tomv8
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 52 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 2010-12-21, 20:10
|
|
|
witam szanownych kolegów.miałem też problem z paskiem conti.z rozrządu dochodziły dziwne trzaski po ok 1000 km.kupiłem oryginalny i okazało się że profil zębów na paskach różnił się.pasek conti miał delikatny luz wzdłożny na kołach rozrządu.stąd te trzaski.to są moje spostrzeżenia.czy ktoś zwrócił na to uwagę przy wymianie.pozdrawiam |
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-12-25, 13:25
|
|
|
ja zacną z drugiej strony: szykuję się do wymiany rozrządu w styczniu, i muszę kupić wszystkie graty. Co dokładnie muszę kupić? bo nie znalazłem na forum. |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-12-25, 20:58
|
|
|
szoszon1983 napisał/a: | Co dokładnie muszę kupić? |
Oddaj auto w dobre ręce i zmienią ci za 2500-3000 PLNów |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-12-25, 22:49
|
|
|
club-iguana napisał/a: | szoszon1983 napisał/a: | Co dokładnie muszę kupić? |
Oddaj auto w dobre ręce i zmienią ci za 2500-3000 PLNów |
Mam dobrego mechanika, ale przeważnie sam załatwiam graty i dopiero do niego jadę. Facet jest świetnym mechanikiem, ale niestety jest "trudny" w kwestach finansowych, długa historia... |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin A8
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 14 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: 2011-12-14, 15:46 Przestawił mi sie rozrząd
|
|
|
Witam
Wymieniałem pół rok temu rozrząd , teraz mi wyskoczył błąd że rozrząd się przestawił .
Robił to mechanik , teraz co mam zrobić z tym . Rozbierac wszystko i ustawiać od Nowa ?? |
_________________ A8 cos fajnego |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-12-14, 16:01
|
|
|
Jaki masz dokladnie blad? |
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-12-14, 18:46
|
|
|
a co ddo paskow contego to gdzie kupujecie ze macie problemy ? mad ein mexico z alledrogo? czy jak ?........ handluje nimi 5 lat wszytskei zhurtowni mad ei germany i nigdy zandego problemu zadnego hałasu......... |
|
|
|
|
|